Ging opzich wel lekker. Had alleen bijna de buiten spiegel eraf gereden, iemand afgesneden en 1 x de auto laten uitvallenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:52 schreef insan3 het volgende:
[..]
ooh jee. Gezien je rijgedrag in TMN denk ik dat het wel lukt
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:49 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Ging opzich wel lekker. Had alleen bijna de buiten spiegel eraf gereden, iemand afgesneden en 1 x de auto laten uitvallen![]()
Dat is idd niet verkeerd hoor. Als je voor het eerst rijdt is het lastig om de maten van je auto in te schatten dus kan je zomaar je buitenspiegel eraf rijden (heb ik een keer gedaan toen ik al 9 jaar mijn rijbewijs hadquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:49 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Ging opzich wel lekker. Had alleen bijna de buiten spiegel eraf gereden, iemand afgesneden en 1 x de auto laten uitvallen![]()
Inderdaad. 3 november mag ik weer examen doen. Nu maar hopen dat ik niet meer zo'n muggenzifter van een examinator hebquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
Auto rijbewijs ftw. ^^
Dankjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
Auto rijbewijs ftw. ^^
*heeft zo'n sexy pasje*
Succes btw draak, als je nu alvast je theorie ff haalt heb je dat iig achter de rug.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:10 schreef leroytje het volgende:
Hey ik vandaag ook weer rijles gehad, net klaar
Donderdag 2 November Praktijk examen!
Ow je ik heb trouwens ook toegang tot et forum
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:49 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kon het al 9 jaar hebben, maar ik had het verknald toen ik 18 was![]()
Standaard istie toch 2-zitsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:08 schreef Suikermais het volgende:
Ferdi...de Atom is er ook in 2-zits. Kunnen wel een keertje gaan proefrijden...
[afbeelding]
Omdat straks TMU komt, en dan ga ik niet meer TMN spelenquote:
Wanneer komt TM:U?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat straks TMU komt, en dan ga ik niet meer TMN spelen.
23 november ofzo. Vraag maar aan Bone, die is beta-testerquote:
Eigenlijk zijn alle 3 vorige spellen gewoon bij elkaar gegooid. Dus je kunt nu bijvoorbeeld met alle blokken uit de originele game aan de slag in de Stadium-environment uit Nations. En geloof me, dat is echt heel erg vetquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:37 schreef FJD het volgende:
ow gaaf en wat zijn de grote voordelen en extra mogelijkheden![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:34 schreef Fir3fly het volgende:
23 november ofzo. Vraag maar aan Bone, die is beta-tester.
Ik dusquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
Die zit er dus ook in. Voor de racers verandert er geloof ik niet heel erg veel, maar dat moet je Bone maar vragen
.
Is me nog niet gelukt. Wel een paar keer bijna met beide knieen tegelijk aan de grond....maar dat is natuurlijk niet de bedoelingquote:
Hier staan zequote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vertel ons je bevingingen eens Bone! Ben benieuwd!
~30Euroquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:54 schreef Incolumis het volgende:
wordt United ook gratis of niet?
i will post my car tomorrowquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:41 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Auto: 15 jaar
[afbeelding]
Motor: 3 jaar
[afbeelding]
Sorry, ik zit erop ja![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:18 schreef e-wok het volgende:
je moet die tuning shit wel even laten zien brem
Ja, staat er al op zelfsquote:
Er zijn wel meer kutbanen hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:25 schreef Suikermais het volgende:
Celtic Spirit van Hawk
wat een ongelooflijke kutbaan !!!!!
Whehe chillquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:20 schreef BReMFoX het volgende:
Deze kwam ik nog tegen.
Hier zijn we Trackmania aan het spelen
[afbeelding]
Dit was op Automaxx Summer edition 2006
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |