wat let onsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:50 schreef Fir3fly het volgende:
Wij moeten ook eens een keer een meet organiseren(Bier!
![]()
)
Gepakt worden met een dergelijk wapen is naar mijn weten een misdrijfquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:18 schreef Fittslickare het volgende:
Als je het in een bos hier in NL doet lijkt me niet dat de politie er gelijk bij is..
*schrijft inquote:
We waren wezen airsoften in Belgie en toen Raffie terug naar huis reed ging hij nog even z'n tijd verbeteren. Het was een heus record, het staat op fotoquote:
Walz is onze duitse clanmember: [FOK]Markus ....hij kan enorm goed nederlands lezen maar als het wat lastiger wordt snapt hij het soms niet. Altijd handig om je engelse skills in de strijd te gooien als je wat uit wil leggenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:07 schreef FJD het volgende:
[..]
We waren wezen airsoften in Belgie en toen Raffie terug naar huis reed ging hij nog even z'n tijd verbeteren. Het was een heus record, het staat op foto
thx oldbiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Walz is onze duitse clanmember: [FOK]Markus ....hij kan enorm goed nederlands lezen maar als het wat lastiger wordt snapt hij het soms niet. Altijd handig om je engelse skills in de strijd te gooien als je wat uit wil leggen
That's true ook! I'll try in my goodest Englishquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:13 schreef Oldbie het volgende:
Walz is onze duitse clanmember: [FOK]Markus ....hij kan enorm goed nederlands lezen maar als het wat lastiger wordt snapt hij het soms niet. Altijd handig om je engelse skills in de strijd te gooien als je wat uit wil leggen
thx for the translatingquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:19 schreef FJD het volgende:
[..]
That's true ook! I'll try in my goodest English
As you might have seen we went airsofting in Belgium, great fun by the way. Afterwards Raffie drove home and tried a time attack. He was really fast, faster then ever before. The police even got him on picture 8) he got caught om camera at a speed trap
Flitspaal is Dutch for speed trap
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:31 schreef e-wok het volgende:
muus 'ik ben niet zo'n forum persoon' meldt zich ook eindelijk
Zo gauw het weer een beetje beter wordt...quote:
uh...g`morningquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 04:15 schreef SchizoDH het volgende:
Goeiesmorgens!
Mijn studiefinanciering voorziet in mijn levensbehoeftenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:17 schreef e-wok het volgende:
geen baantje op zaterdag FF? lui ja weer
En die post was op vrijdag de 13de nog welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:35 schreef Fir3fly het volgende:
Dames en heren, ik presenteer:
Mijn 5000e post!![]()
![]()
![]()
![]()
Verdomme!! Ik wou groots mijn 6000e post (van dit account) aankondigen.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:35 schreef Fir3fly het volgende:
Dames en heren, ik presenteer:
Mijn 5000e post!![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |