volgens mij doet onze groep daar niet aan mee, maar weet dat niet zeker, de rowans moeten het zelf organiseren bij onsquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:52 schreef du_ke het volgende:
Doen er nog meer mensen mee met de Jota over een paar weken? vanavond bij ons groepsraad, de laatste dingen even doorspreken enzo.
Wij doen altijd wel mee. Waarbij de nadruk toch meestal ligt op het bouwen van een mooie torenquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:56 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
volgens mij doet onze groep daar niet aan mee, maar weet dat niet zeker, de rowans moeten het zelf organiseren bij ons![]()
Wij doen overdag met alle jeugdleden en ouders een soort beverdoedag-idee, op allemaal plekken in het bos, in het gebouw en op het open veld staan posten, waar elk groepje (bestaande uit ouders, bevers, welpen, kabouters, padvindsters, verkenners, rowans & stam) een opdracht moet uitvoeren, als ze alle opdrachten gehad hebben, hebben ze een bepaalde missie volbracht (elk jaar een ander thema, soms moet een alien zn ruimteschip terughebben, soms worden ze opgeleid tot spion, etc). Alle posten hebben dan iets met communicatie te maken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:52 schreef du_ke het volgende:
Doen er nog meer mensen mee met de Jota over een paar weken? vanavond bij ons groepsraad, de laatste dingen even doorspreken enzo.
je vergeet bier drinkenquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wij doen overdag met alle jeugdleden en ouders een soort beverdoedag-idee, op allemaal plekken in het bos, in het gebouw en op het open veld staan posten, waar elk groepje (bestaande uit ouders, bevers, welpen, kabouters, padvindsters, verkenners, rowans & stam) een opdracht moet uitvoeren, als ze alle opdrachten gehad hebben, hebben ze een bepaalde missie volbracht (elk jaar een ander thema, soms moet een alien zn ruimteschip terughebben, soms worden ze opgeleid tot spion, etc). Alle posten hebben dan iets met communicatie te maken.
's Avonds is ons jaarlijkse jota-feest, georganiseerd door de Rowans. Dit jaar gaan we bbq'en en zoals elk jaar tot diep in de nacht rond het kampvuur zitten![]()
3 munten voor een euro en een flesje Grolsch voor 1 muntquote:
Is het echt zo gaaf als de organisatoren doen lijken? Ik ken een jongen die organiseert, en die is mij al jaren aan het overhalen om ook te komen..quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:14 schreef PrinceLu het volgende:
Verkenner en rowan geweest. Maar op een gegeven moment vond ik het niet cool meer. Die uniforms ook steeds, blegh, en dat do-good gezeik.
Ijsberenweekend in Soest, dat was altijd vet.
Ik vind mn uniform gewoon makkelijk. Hij mag vies worden, hij is lekker warm, je krijgt automatisch voorrang op de fiets, hij laat zien wat je allemaal bereikt hebt (door insignes etc) en het geeft toch een beetje aan dat je 'bij de groep' hoortquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:18 schreef Norro-tje het volgende:
uniforms horen er nou eenmaal bij he, vindt ze persoonlijk best wel balnerijk, maar van dat do-god gezeik heb ik geen last , das per groep anders he
Mijn rowanblouse is de kleinste damesmaat die ze hadden, en ik kan er in principe in kamperen als ik een tentstok en wat haringen meeneemquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:45 schreef Norro-tje het volgende:
das wel een nadel van het unifor hij is te klein als je te lang bij scouting zit,
Ja, ik heb 3 keer meegedaan, en was alle drie de keren briljant.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Is het echt zo gaaf als de organisatoren doen lijken? Ik ken een jongen die organiseert, en die is mij al jaren aan het overhalen om ook te komen..
Naja, misschien toch een idee danquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:35 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Ja, ik heb 3 keer meegedaan, en was alle drie de keren briljant.3 dagen in een bevroren bos doorbrengen, en door de ijskoude winderige soestduinen banjeren. Heeft wel iets. En het is (bere)gezellig.
Bij ons zijn uniforms niet verplicht.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:14 schreef PrinceLu het volgende:
Verkenner en rowan geweest. Maar op een gegeven moment vond ik het niet cool meer. Die uniforms ook steeds, blegh, en dat do-good gezeik.
Ijsberenweekend in Soest, dat was altijd vet.
Jota heel weinig, meer Joti. Zit dit jaar in de comissie omdat het thema me wel leuk leekquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:52 schreef du_ke het volgende:
Vind de Joti net niets eigenlijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:21 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Jota heel weinig, meer Joti. Zit dit jaar in de comissie omdat het thema me wel leuk leek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |