moet ik het dan weer padvinderij gan noemen ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:38 schreef aaipod het volgende:
'scout' is nogal een wijd begrip...
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:38 schreef Chriz2k het volgende:
Ik scout mooie tienermeisjes.
kom bij onsquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:03 schreef eer-ik het volgende:
ex-wilde vaert lid hier.
en ex-beverleiding.
Ben te oud geworden om er te mogen blijven
Ik ben geen lid meer, maar dat zegt niet dat ik er nooit meer komquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:17 schreef wendytje het volgende:
[..]
kom bij ons
bij ons ben je nooit te oud!
zelf oud beverleiding en oud esta-leiding. Nu semi-bestuursfunctie......
Snap nu in ieder geval wat je bedoeld. Dacht serieus dat je voetbal scouts oid zocht.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:40 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
moet ik het dan weer padvinderij gan noemen ?
ow ok ik dacht alquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee vrouw, onze vrouwelijke Rowans noemen zich geen Sherpa's, Rowans klinkt stoerder
Ah, de goeie ouwe tijdquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:32 schreef Merel1808 het volgende:
Nu we het toch over scouting enzo hebben, nog WinterHike-deelnemers hier?
je hebt het over dat tochtje in Almelo rond kerst ergens?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:32 schreef Merel1808 het volgende:
Nu we het toch over scouting enzo hebben, nog WinterHike-deelnemers hier?
Vroegerquote:
28 & 29 december, die hike met 250 deelnemers jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:13 schreef jagermaster het volgende:
[..]
je hebt het over dat tochtje in Almelo rond kerst ergens?
wel een keertje meegedaan.. Was niet echt mijn stijl, ga namelijk liever zelf buiten scouting om ergens lopen.. Het is zo jammer dat tijdens die hike zoveel nadruk ligt op het logboek inplaats van de rest.. (oke de rest was ook een eitje en voor de voorbereiding van het logboek had ik niet zoveel tijd)quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
28 & 29 december, die hike met 250 deelnemers ja![]()
Het logboek is maar 50 van de 350 punten die je kunt halen. Maar het is natuurlijk wel het enige waar je je als koppel enorm mee kunt profileren, door iets te verzinnen/bouwen wat nog nooit gedaan is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:21 schreef jagermaster het volgende:
[..]
wel een keertje meegedaan.. Was niet echt mijn stijl, ga namelijk liever zelf buiten scouting om ergens lopen.. Het is zo jammer dat tijdens die hike zoveel nadruk ligt op het logboek inplaats van de rest.. (oke de rest was ook een eitje en voor de voorbereiding van het logboek had ik niet zoveel tijd)
blauwe vogelsquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:17 schreef Norro-tje het volgende:
best nog wel wat padvinders hier ik zelf ook, al 15 jaar en geef tgenwoordig leiding aan blauwe vogels,
winterhike, hmm nog niet van gehoort, mischien leuk iee voor volgend jaar .
Er slaapt elke nacht een scout in mijn bedquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:07 schreef Muck het volgende:
er heeft wel eens een scout in mijn bed geslapen
Bij ons zijn ze tien jaar geleden afgesplitst. Kwam veel leiding op af zonder scoutingaffiniteit en dat gaf me toch een potje wrijving.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
blauwe vogels
Hoelang bestaan die bij jullie al?
Bij ons draaien ze nu op proef ruim een half jaar, en het gaat prima![]()
Ik heb zelf ook nog wel eens een paar keer meegedraaid als leiding.
Mja, logisch dan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:39 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze tien jaar geleden afgesplitst. Kwam veel leiding op af zonder scoutingaffiniteit en dat gaf me toch een potje wrijving.![]()
volgens mij zo n jaar of tien weet het niet helemaal zker eigenlijk, slecht he , ik geef er nuu sinds 2 jaar leiding , daarvoor 5 jaar welpen gedaan en ja leiding voor de blauwe vogels is bij ons altijd een probleem, we zijn nu met twee mensen en das eigenlijk te weinigquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
blauwe vogels
Hoelang bestaan die bij jullie al?
Bij ons draaien ze nu op proef ruim een half jaar, en het gaat prima![]()
Ik heb zelf ook nog wel eens een paar keer meegedraaid als leiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |