quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:51 schreef Kanjer het volgende:
Nou moet ie zich niet verstappen natuurlijk....
Alleen als ze terug moeten wisselen op droogweerbanden. Maar dat moet dan iederen behalve Amerikaquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:51 schreef erikh het volgende:
Moet nederland nog de pit in eigenlijk?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:52 schreef tralalala het volgende:
Het gaat er zo weer regenen hoop ik...
Zonder wie?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:54 schreef erikh het volgende:
Denk je dat het zonder Jos helemaal niks gaat worden blijkt die bleekemolen ook zijn rijbewijs te hebben joh
Ja maar na 3 ronden slick rijden zal de band klappen waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:59 schreef Impry het volgende:
Klinkt misschien gek, maar als je je regenbanden nu helemaal oprijdt dan worden ze toch net zo glad/vlak als slicks? Of is dat heel anders?
Klopt maar de compound is zo anders dat je een groot gebrek aan grip hebt ten opzichte van echte slicksquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:59 schreef Impry het volgende:
Klinkt misschien gek, maar als je je regenbanden nu helemaal oprijdt dan worden ze toch net zo glad/vlak als slicks? Of is dat heel anders?
Achter Duitslandquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:01 schreef Robocock het volgende:
1e of 2edamn, 2e worden is nu natuurlijk superkut mijnheer de commentatort
Denk aan je hart...quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:04 schreef TheOneAndOnly het volgende:
aaaaaarrrgghh sppanennddddddddddddblablablabla
Nagaan dat meneer Kalff ook maar wat speculeert hè?quote:
Blaas dan man , blaas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:06 schreef erikh het volgende:
Het hoost hier, schiet op waai als de sodemieter naar zandvoort
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:09 schreef Kanjer het volgende:
3e is ook heel goed.....toch?
Zeker, maar het was beter gewest als het nat was gebleven en hij mooi eerste was geworden...quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:09 schreef Kanjer het volgende:
Van te voren teken je ervoor ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:09 schreef Kanjer het volgende:
Hoezo nou weer een afgang? 4e tijdens je debuut is erg netjes hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:14 schreef KneiterS het volgende:
Bwehehhe wat een afgang
Hij had gewoon naar binnen moeten komen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:10 schreef Impry het volgende:
[..]
Zeker, maar het was beter gewest als het nat was gebleven en hij mooi eerste was geworden...
Joh , zeur niet zoquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:26 schreef MaxMark het volgende:
Geweldig weer, wegvallen van de verbinding tijdens het interview
Het lijkt Talpa wel..
Come on zeg. 4x reclame tijdens de wedstrijd, tig keer compleet wegvallen van het beeld en geluid, tijdens het interview de helft gemist. Het is toch geen campingzender..quote:
Het is toch kut dat het gebeurt bij zo'n belangrijk evenement? Wees blij dat ik er geen topic over open in KLBquote:
Tuurlijk is hij partijdig. Het is een Nederlander, zijn doelgroep zijn Nederlanders, logisch dat hij voor het Nederlandse team is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:47 schreef mikezwet het volgende:
1e race was niet zo spannend. Hoofdrace gebeurde veel. Jammer dat Nl niet de pits in ging voor slicks maargoed dat is een koe in z'n kont kijken.
Commentaar van Kalf vind ik wel irritant, hij is ook helemaal niet partijdig ....
Nou ik vind het leuk dat hij zich laat zien op zulk soort evenementen en dat hij zichtbaar enthousiast is.quote:
Amen, maar dan op Haarlem...quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:15 schreef Sersjee het volgende:
Godskanonne, wat heb ik genoten zeg!
Gegokt en verloren, maar Nederland is een race-held rijker, zoveel is zeker. Vond het ook erg leuk dat ze hem nog een extra ererondje gaven, ondanks dat menigeen toen al richting uitgang was vertrokken.
O, en de NS kan van mij de hik krijgen, pas extra treinen inzetten vanaf 10.00... Zijn ze wel lekker daarzo?! Verdulleme ruim een uur voor Jan L*l op station Overveen gestaan!
Ja Jan is een aardige vent maar rekenen kan hij dus niet, is toch zonde dat ze door zijn falen het podium niet halenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:12 schreef MaxMark het volgende:
Nu op RTL 7 Bleekemolen en Lammers met terugblik. Lammers geeft toe dat ze fout zaten![]()
Ik vond het leuk!quote:
Kon de middenstand van Zandvoort mooi nog een graantje meepikken. Wij konden ondanks de waarschuwingen ook zo instappen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:34 schreef rubbereend het volgende:
beetje raar trouwen die borden met 1,5 uur wachttijd bij de treinen en we zaten binnen het kwartier in de trein
Snapte ik ook geen ruk van.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:55 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
jeroen bleekemolen is trouwens ook behoorlijk geholpen door die safety car ofniet?
Toen was pakistan toch al lang weg bij de pitsingang?
tactisch slim, tussen ronde 8 en 20 moet je de pits in, door het vroeg te doen gok ej op een SC in de rondes daarna, die kans is redleijk groot in de A1. Dus verlies eigenlijk nauwelijks sinds er tijdens de SC niet meer in de pits gekomen mag worden!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:55 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
jeroen bleekemolen is trouwens ook behoorlijk geholpen door die safety car ofniet?
ja dat snap ik wel. Wat ik bedoelde is dat die safety car de baan opkwam terwijl het helemaal niet meer nodig was(voorzover ik kon zien).quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tactisch slim, tussen ronde 8 en 20 moet je de pits in, door het vroeg te doen gok ej op een SC in de rondes daarna, die kans is redleijk groot in de A1. Dus verlies eigenlijk nauwelijks sinds er tijdens de SC niet meer in de pits gekomen mag worden!
Is dat nou onderdeel van de "weging" die ze elke race moeten doen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:44 schreef -Jean- het volgende:
Morgen staan de foto's van zondag op a1gpracing.net!
Zaterdag staat er inmiddels op voor de geintresseerde onder ons.
http://www.a1gpracing.net/photo/
o.a.![]()
[afbeelding]
Mooie foto's maar ik vind die C behoorlijk irritant. Ik snap dat je niet wil dat ze worden gekopieerd en het ANP doet het ook zo maar waar kan ik deze foto's bestellen want dat kan geeneens op je site.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:06 schreef karel007 het volgende:
Foto's van vandaag staan online
http://www.persfoto.com/database/thumbnails.php?album=372
[afbeelding]
en hier staat nog een serie vrouwen
http://www.persfoto.com/database/thumbnails.php?album=371
Ik hou van koeien
[afbeelding]
Heb ik genoeg ballen voor de race?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:44 schreef -Jean- het volgende:
Morgen staan de foto's van zondag op a1gpracing.net!
Zaterdag staat er inmiddels op voor de geintresseerde onder ons.
http://www.a1gpracing.net/photo/
o.a.![]()
[afbeelding]
Staat op de home pagequote:Op zondag 1 oktober 2006 23:04 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Mooie foto's maar ik vind die C behoorlijk irritant. Ik snap dat je niet wil dat ze worden gekopieerd en het ANP doet het ook zo maar waar kan ik deze foto's bestellen want dat kan geeneens op je site.
Iets kleiner mag dus best wel
Die had hem er zo in de grindbak gereden bij de Tarzan gok ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:16 schreef wimderon het volgende:
Jos (nog steeds the boss) had het zeker beter gedaan overigens
![]()
Jos had wel weer een fout gemaakt ergens zodat hij achter op de grid kon starten. Vervolgens had 'ie dan al die c-coureurs uit pakistan, libanon, timboektoe en oost-verweggistan ingehaald todat hij ergens rond de 9e plaats zou eindigen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:16 schreef wimderon het volgende:
Jos (nog steeds the boss) had het zeker beter gedaan overigens
![]()
amenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:49 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Jos had wel weer een fout gemaakt ergens zodat hij achter op de grid kon starten. Vervolgens had 'ie dan al die c-coureurs uit pakistan, libanon, timboektoe en oost-verweggistan ingehaald todat hij ergens rond de 9e plaats zou eindigen.
Vervolgens zou Jos de hemel ingeprezen worden omdat hij toch zoveel man had ingehaald.
Face it, vorig jaar was uitermate teleurstellend van Verstappen.
In z'n F1 jaren had 'ie alijd het excuus dat z'n wagens 'brandhout' waren, het lag allemaal aan het team en aan de auto's.
Goed, dan gaat 'ie A1GP rijden. Gelijke auto's, dus met dat smoesje hoeft 'ie niet meer aan te komen.
Fans in extase, want nu zou Jos immers eindelijk kunnen laten zien hoe goed hij nu eigenlijk is.
Nou dat viel toch vies tegen. RTL 7 zond laatst een samenvatting van vorig jaar uit, wat een groot foutenfestijn van Jos Verstappen was. Hoeveel races heeft 'ie wel niet zelf verprutst? En dat heeft dan bijna 10 jaar aan Formule1 ervaring...
Bovendien bleek de jonge garde (Lapierre, Premat, Jani, Piquet en dat soort jongens) gewoon simpelweg sneller te zijn dan Verstappen.
Om Alex Yoong werd altijd flink gelachen in de F1 want die jongen kon toch echt niet rijden. En zelfs Yoong eindigt met Maleisië nog voor Verstappen in de WK stand?
Dan val je toch gewoon door de mand?
Klopt. Dat zei de commentator ook. Het was niet meer nodig, maar als hij eenmaal de baan op is, dan kunnen ze hem niet meer terugroepen. Dan moet iedereen dus aansluiting vinden, en dat was enorm mazzel voor Bleekemolen, omdat hij een van de twee coureurs was die al gepit had.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:03 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel. Wat ik bedoelde is dat die safety car de baan opkwam terwijl het helemaal niet meer nodig was(voorzover ik kon zien).
ja maar eigenlijk was het al duidelijk dat het niet meer nodig was, vóórdattie de baan opreed. Want de safety car stond eerst nog even twijfelend aan het einde van de pitstraat. Toen was al duidelijk dat die auto weg was.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:51 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Klopt. Dat zei de commentator ook. Het was niet meer nodig, maar als hij eenmaal de baan op is, dan kunnen ze hem niet meer terugroepen. Dan moet iedereen dus aansluiting vinden, en dat was enorm mazzel voor Bleekemolen, omdat hij een van de twee coureurs was die al gepit had.
Weet ik niet maar het team NL werd wel veel gefilmd. Het kan ook dat RTL die beelden allemaal binnenkrijgt en vervolgens juist team NL in de belangstelling zet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:37 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die call maakt? Is in Nederland een nederlandse wedstrijdleiding, of is er net als in de F1 altijd dezelfde wedstrijdleiding?
wedstrijdleiding is niet hetzelfde als de regie.. De regie is uiteraard in handen van het desbetreffende land. Maar over de wedstrijdleiding kan ik niets zeggen helaas.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:53 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Weet ik niet maar het team NL werd wel veel gefilmd. Het kan ook dat RTL die beelden allemaal binnenkrijgt en vervolgens juist team NL in de belangstelling zet.
inderdaad, ik vond de sjeik dat altijd mooier uitspreken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Moedig, om je zo voor aap te laten zetten in het belang van je partij.
Heej WEST, volgens mij zag ik je op de vrijdag Paddock 2 inlopen. Je liep alleen, klopt dat?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:44 schreef WEST het volgende:
[..]
inderdaad, ik vond de sjeik dat altijd mooier uitspreken.![]()
Hij werd op de Audi S tribunes aardig uitgefloten.....quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Moedig, om je zo voor aap te laten zetten in het belang van je partij.
ik liep vrijdag alleen ja, had een grijze vest aan. een lange kerelquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Heej WEST, volgens mij zag ik je op de vrijdag Paddock 2 inlopen. Je liep alleen, klopt dat?
Dus je was het toch!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef WEST het volgende:
[..]
ik liep vrijdag alleen ja, had een grijze vest aan.
Zandvoort heeft net een contract voor 3 jaar gesloten met A1 GP.....dus de komende 3 jaarquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:53 schreef rubbereend het volgende:
114.000 bezoekers over het hele weekend
volgend jaar zou ik zeggen
Het zal ook eens nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:03 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik hoor nu ook net dat ze lopen te zeiken over 2 decibel teveel lawaai.....![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:55 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Zandvoort heeft net een contract voor 3 jaar gesloten met A1 GP.....dus de komende 3 jaar![]()
Als de A1GP nog drie jaar blijft bestaan...quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:55 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Zandvoort heeft net een contract voor 3 jaar gesloten met A1 GP.....dus de komende 3 jaar![]()
had me aangesproken danquote:
http://www.formule1.info/pagina_nieuws.php?id=10501quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet
Waar staat dat, btw?
hij staat er in dus....quote:
AD had er een flinke pagina over geloof ikquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:11 schreef Nudie het volgende:
Man wat heb ik genoten van t weekend! Het was echt zoals A1 altijd is constant de gehele race spannend met constant actie en dingen die gebeuren. Dat maakt A1 zo super.
Maar waar ik me weer aan irriteer is dat het in de media maar een klein fototje krijg met een onderschrift "Bleekemolen werd 4e in de A1 Race op zandvoort". Kom op zeg het is weer hetzelfde als vorig jaar, een hele pagine over F1 maar dat was weer dodelijk saai zoals altijd, behalve de start.
En dan een van de grootste race evenementen in nederland, met een hoofdrol voor onze coureur en dan amper aandacht.. blah
Maargoed ik heb zelf enorm genoten, het concept is super en origineel en land v land is 10x leuker als merk v merk. Daar heerst geen spanning.
Thanks.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:49 schreef Rory78 het volgende:
http://www.rtl.nl/sport/rtl_sport/video/a1gp2006_2007.xml
Alle uitzendingen over het A1GP weekend door RTL...
telegraaf had bij de telesport ook een grote voorpagina van de sport met A1GPquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
AD had er een flinke pagina over geloof ik
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
AD had er een flinke pagina over geloof ik
Volgens de verslaggever op de baan was het omdat de Marshalls de procedure al in gang hadden gezet. Ze stonden al te vlaggen en met de SC borden buiten. Een deel van het veld begon toen al rustiger te rijden en mocht dus ook niet inhalen. Als de procedure (dus niet alleen de auto op de baan) in gang is gezet moet het afgemaakt worden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:37 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
ja maar eigenlijk was het al duidelijk dat het niet meer nodig was, vóórdattie de baan opreed. Want de safety car stond eerst nog even twijfelend aan het einde van de pitstraat. Toen was al duidelijk dat die auto weg was.
Dus dan had hij weer achteruit terug kunnen rijden.
Daarbij bleef die safety car 2 ronden op de baan, terwijl die de eerste ronde al naar binnen had gekunt.
Ik weet niet wie die call maakt? Is in Nederland een nederlandse wedstrijdleiding, of is er net als in de F1 altijd dezelfde wedstrijdleiding?
Die van:quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:34 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Volgens de verslaggever op de baan was het omdat de Marshalls de procedure al in gang hadden gezet. Ze stonden al te vlaggen en met de SC borden buiten. Een deel van het veld begon toen al rustiger te rijden en mocht dus ook niet inhalen. Als de procedure (dus niet alleen de auto op de baan) in gang is gezet moet het afgemaakt worden.
En het kwam inderdaad mooi uit voor Nederland... Mooi toch, was goed voor de sfeer.
Erg veel Anti-verstappen shirts gezien trouwens!
- Wie is Jo$$ the Bo$$
- Ik was Verstappen fan (voltooid verleden tijd)
- Racing for Dollars
- Jos bedankt
- Fans zijn meer waard Jos!
- Zonder fans verdien je nooit meer wat Jos
enz. enz.
klopt, als de procedure eenmaal gestart is kun je het niet zo maar staken. Overigens de officials vragen om code neutralisatie dan gaat het via de wedstrijdleiding en die beslist dan en vaakt wordt dat ook opgevolgd. Als official zijnde mag je nooit over Saftey Car en code rood spreken om verwarring te voorkomen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:34 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Volgens de verslaggever op de baan was het omdat de Marshalls de procedure al in gang hadden gezet. Ze stonden al te vlaggen en met de SC borden buiten. Een deel van het veld begon toen al rustiger te rijden en mocht dus ook niet inhalen. Als de procedure (dus niet alleen de auto op de baan) in gang is gezet moet het afgemaakt worden.
En het kwam inderdaad mooi uit voor Nederland... Mooi toch, was goed voor de sfeer.
Erg veel Anti-verstappen shirts gezien trouwens!
- Wie is Jo$$ the Bo$$
- Ik was Verstappen fan (voltooid verleden tijd)
- Racing for Dollars
- Jos bedankt
- Fans zijn meer waard Jos!
- Zonder fans verdien je nooit meer wat Jos
enz. enz.
Ja, dat werd een paar posts boven je al gezegdquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:03 schreef hooibaal het volgende:
Volgens het RTL 4 Nieuws van vanavond heeft het Circuit van Zandvoort tijdens de A1GP de geluidsnormen met 2 dB overschreden.
Tsja...
quote:
Ik was er bij en het was inderdaad hartstikke gaaf!!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:59 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zelden zo'n gave race gezien, die mensen daar krijgen waar voor hun geld zeg.
er stond "the bleek". Dan is tie waarschijnlijk nog grappigerquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:43 schreef Ipho het volgende:
[..]
Die van:
For the proud of your nation check your bankacount op achterzeide
En voor: the boss is dead long life the sneek. Vond ik wel grappig.
Gister top dag gehad, beviel me goed om niet in de duinen te zitten.
En zonder de overige spelfouten is 'ie waarschijnlijk nóg grappigerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
er stond "the bleek". Dan is tie waarschijnlijk nog grappiger
Dan snappen mensen het namelijk ook.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En zonder de overige spelfouten is 'ie waarschijnlijk nóg grappiger
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En zonder de overige spelfouten is 'ie waarschijnlijk nóg grappiger
Ik heb door die klote NS de helft van die race gemist, maar wat ik gezien heb was best gaaf jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:58 schreef Rory78 het volgende:
BRL is inderdaad een MEGAklasse.
als hij net zo vaak als Jeroen vorig jaar mag rijden zal dat wel meevallenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:46 schreef Vitalogy het volgende:
Renger van der Zande wordt 2e rijder van Nederland.
Dat is best wel een talent die het Jeroen nog wel eens erg lastig kan gaan maken.
Jeroen kan niet alle races rijden in de A1 omdat hij ook verplichtingen in andere klasses heeft. Het lijkt me dus wel dat Renger een aantal races zal rijden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als hij net zo vaak als Jeroen vorig jaar mag rijden zal dat wel meevallen
geeft niet hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:19 schreef sanger het volgende:
En Bleek molen heeft nog verplichtingen in een andere klasse (Fia GT dacht ik) met Spyker. Hij zal naar alle waarschijnlijkheid niet alle races kunnen rijden.
Edit: te laat, dat gebeurt je als je al je AT opent en later pas gaat reageren![]()
kijk dat zijn foto's van formaatquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:14 schreef WEST het volgende:
klik
mijn foto's alleen nog maar van de vrijdag![]()
quote:Regels per direct veranderd 02-11-2006
Na overleg met alle 23 teams is besloten om per direct te kiezen voor het "oude" kwalificatiesysteem.
Voor dit seizoen werd een ingewikkelde constructie bedacht voor de kwalificatie. Voor de positie op de grid van de sprintrace, de snelste raceronde in de sprintrace en de eindpositie in de sprintrace konden punten worden vergaard. Het land dat aan het einde van de sprintrace de minste punten vergaarde, eiste dan de pole-position voor de feature race op.
Nu wordt dus weer teruggegaan naar het "oude" en simpelere systeem. De kwalificatie op zaterdag bepaald de grid-positie voor de sprintrace en de winnaar van de sprintrace komt in de featurerace op pole-position, zoals dit ook het geval was in het seizoen 2005/2006.
Ook is de leeftijd voor de "rookies" die op vrijdag een testsessie mogen doen, verhoogd van 25 naar 28 jaar. Daarnaast wordt deze rookie-training vanaf nu gereden tussen 11.00 en 12.00, met halverwege een pauze van 10 minuten.
www.jeroen-bleekemolen.nl
quote:Zaterdag 11 november 07.00 uur Kwalificatie
14.00 uur Herhaling kwalificatie
Zondag 12 november 07.00 uur Sprint- en hoofdrace
14.00 uur Herhaling sprint- en hoofdrace
Werd vroeger F1 gereden. Ken het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
Zit er aan te denken om naar de afsluitende race te gaan in Engeland...
Is Brands Hatch een leuk circuit?
Dure kaartjes?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:23 schreef rubbereend het volgende:
mooi, historisch circuit!
Apart circuit zo! Weinig downforce zou ik zeggenquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:47 schreef -Jean- het volgende:
Aankomende race is een straatrace in Beijing.
Ik heb een plaatje van het circuit op mn website geknald maar zal hem hier ook nog even knallen:
[afbeelding]
Leuk nieuwtje is dat er gesproken wordt op dit moment over volgend jaar een straatrace in Washington DC
De pitstraat ligt in een bocht?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:47 schreef -Jean- het volgende:
Aankomende race is een straatrace in Beijing.
Ik heb een plaatje van het circuit op mn website geknald maar zal hem hier ook nog even knallen:
[afbeelding]
Leuk nieuwtje is dat er gesproken wordt op dit moment over volgend jaar een straatrace in Washington DC
ja pitsstraat in een bocht is toch geen probleem en niet uniek volgens mij.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De pitstraat ligt in een bocht?![]()
Volgend seizoen. Dat is nog verre toekomst. Eerst moet A1 Grand Prix nog zien te overleven, want financieel gaat het nou niet bepaald goed...
Veel rechte stukken trouwens.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja pitsstraat in een bocht is toch geen probleem en niet uniek volgens mij.
inderdaad, maar daarentegen zijn de bochten wel extra langzaam en die chicane in het hele lange rechte stuk kan wel wat spektakel opleveren denk ik.quote:
Waar is de start trouwens? Bij de pitstraat neem ik aan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
inderdaad, maar daarentegen zijn de bochten wel extra langzaam en die chicane in het hele lange rechte stuk kan wel wat spektakel opleveren denk ik.
Das wel leuk!quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:51 schreef nicomart het volgende:
lijkt me wel. Volgens mij is dat wel iets dat verplicht is. Start zal dus wel in een bocht zijn.
Kijk jij weleens op sport.fok??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:03 schreef rubbereend het volgende:
is er al iets bekend van de datum voor dit jaar?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Kijk jij weleens op sport.fok??
[A1GP]Voorlopige kalender 2006/2007 bekend
28-29-30 september is A1 Grand Prix weer op Zandvoort te vinden (volgens de site van het circuit)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik kan de datum voor dit jaar in Zandvoort niet vinden daar hoor
Zeker wel jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:41 schreef Joene het volgende:
Het was okay !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |