quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Niets speciaals, ik bedoelde het letterlijk.
verbouwing of repartie.....het weer weet ik nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:55 schreef Bluezz het volgende:
Mogen ze de tuin niet in of zo?
Of is het daar ook van dat zeikweer net als hier
Ze mogen er niet in omdat er reparaties uitgevoerd moeten worden. Wat voor reparatie is niet bekendquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:55 schreef Bluezz het volgende:
Mogen ze de tuin niet in of zo?
Of is het daar ook van dat zeikweer net als hier
Ik zou me nog kunnen voorstellen dat je in de gymzaal, met je benen in de ringen de spagaat bereikt, en dat ik dan, staande op een gammele keukenstoel... Ach, laat ook maar zitten ook...quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:52 schreef neferhone het volgende:
herverhaal hondjes: wat dacht je van een verhoging
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:02 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou me nog kunnen voorstellen dat je in de gymzaal, met je benen in de ringen de spagaat bereikt, en dat ik dan, staande op een gammele keukenstoel... Ach, laat ook maar zitten ook...![]()
Okquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:57 schreef tonja het volgende:
Ze mogen er niet in omdat er reparaties uitgevoerd moeten worden. Wat voor reparatie is niet bekend
Het is inderdaad minder zwaar, dit komt door de hoek waarin je opdrukt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:04 schreef Kinga het volgende:
Dat opdrukken van Tijn op die manier is toch helemaal niet zwaar?
Past goed bij zijn nieuwe imagequote:Op zondag 1 oktober 2006 16:05 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Tjen zo raar uitzien met dat kapsel...
Geloven jullie echt dat Egbert een confronttie aan gaat? Ik geloof daar helemaal niets van en dan zegt hij later dat hij daar geen tijd voor gehad heeft. Daar kunnen we wel een poll over openen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:56 schreef saa het volgende:
wanneer gaat Egbert de confrontatie met baas S. eens aan??
jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:26 schreef ThaSandman het volgende:
Is het zo saai dat er niemand heeft gepost de laatste 20 minuten?
gisteren was het leukerquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:26 schreef ThaSandman het volgende:
Is het zo saai dat er niemand heeft gepost de laatste 20 minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |