Zeker wel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is er dan werkelijk niemand aan het kijken naar deze najaarsklassieker ?![]()
Ja, lastig te volgen met die 2 grote groepen en het verschil ertussen...quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
vooral een verschrikkelijke regie eigenlijk.
Tsjaquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:42 schreef Remzz het volgende:
Typische Boogerd race weer, de beste in koers en dan weer 2e of 3e worden.
Nu kun je dat nog niet zeggen Sanchez en Rebbelin zijn ook sterk, maar ik bedoel er mee te zeggen dat ik vrees dat hij het weer niet af kan makenquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:44 schreef thijsdetweede het volgende:
Waarom was Boogerd dan de beste alweer?
5e, O'Grady en Cancellara komen nog wel terug...quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:43 schreef Falco het volgende:
Tsja. Ik denk ook dat ie als derde eindigt
.
Ej, niet zo minderwaardig overquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:47 schreef Remzz het volgende:
Ja als O'Grady terug komt is het gezien, ik had trouwens helemaal niet door dat dat z'n ronderenner is geworden. Ik kende hem vooral nog als B-Sprinter.
Ja, net als in de Vuelta en 't WK.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
Sanchez houdt stand, knap zeg.
Boogerd wordt dan 2equote:Op zondag 1 oktober 2006 17:13 schreef Bartoli het volgende:
Sanchez, die wint Lombardije ook nog als die zijn vorm nog 2 weken kan rekken
Daarnaast nog 4e in de eindstand van Parijs-Nice, 6e in Baskenland, 7e in de Vuelta, 4e op het WKquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:34 schreef Leatherface het volgende:
Sam Sanchez is wel echt aan een indrukwekkend jaar bezig.
2 ritten gewonnen in de Ronde van het Baskenland, 2e plaats in de Waalse Pijl, rit in de Vuelta gewonnen en nu dus de Zuri Metzgete.
Geeft ie Euskaltel toch een smoel mee.
Overall een van de betere coureurs van dit seizoen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:39 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Daarnaast nog 4e in de eindstand van Parijs-Nice, 6e in Baskenland, 7e in de Vuelta, 4e op het WK![]()
Dat belooft nog wat voor Lombardijenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:16 schreef Ereinion het volgende:
Erg knappe overwinning van Sanchez! Erg mooie koers ook. Boogerd een beetje ondankbaar 4e, maar wel mooi gereden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |