Nee maar dan hoeft hij niet alleen te posten wat de ajax supporters zongen.quote:
Nee wat Utrecht allemaal wel niet zong is nog niet aan bod gekomen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee maar dan hoeft hij niet alleen te posten wat de ajax supporters zongen.
Een ajax supporter die overleden is, zie verschillende ajax sites voor informatiequote:
Bananenman is hier al op ingegaan, maar je moet niet zo praten voor mensen die alles voor hun club, hun passie en geloof over hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Er moet niets gebeuren josti, je moet lekker met een biertje in je klauwen voetbal kijken.
Achterlijke tering hooligans, als ze morgen ALLEMAAL onder de trein komen geef IK een feestje...
waarom niet? eigen mening enzo.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:27 schreef Sethje het volgende:
Bananenman is hier al op ingegaan, maar je moet niet zo praten voor mensen die alles voor hun club, hun passie en geloof over hebben.
Nee dat is onzin, hij scheert iedereen over 1 kam. En als je er niet bij bent geweest dan "voel" je het gewoon niet. Je weet niet wat er speelde, het is allemaal redeneren van buitenaf, en dat werkt niet.quote:
Ajax een geloof?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
Een ajax supporter die overleden is, zie verschillende ajax sites voor informatie
[..]
Bananenman is hier al op ingegaan, maar je moet niet zo praten voor mensen die alles voor hun club, hun passie en geloof over hebben.
Over die spreekkoren; lekker boeiend. Beter beledig je 1 dooie dan een hele bevolkingsgroep ( Hamas,hamas enzovoorts).
Het was gewoon wachten totdat het werd ingezet want Utrecht was ook zeer lekker kwetsend bezig. Daarna ging het lekker los, heerlijke sfeer, lekker over en weer gezongen en een mooie dag gehad!
dan voel je het nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee dat is onzin, hij scheert iedereen over 1 kam. En als je er niet bij bent geweest dan "voel" je het gewoon niet. Je weet niet wat er speelde, het is allemaal redeneren van buitenaf, en dat werkt niet.
Vroeger toen ik een jaar of 15 was, vond ik zulke dingen ook leuk. Maar nu ik ouder word, merk ik steeds vaker dat ik me erger aan het dramatische niveau van de gemiddelde voetbalsupporter en hun 'briljante' spreekkoren en bekrompen visie...quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:32 schreef Sethje het volgende:
Nee is niet zo. Maar het internet wereldje is vaak erg zwart-wit en daarom breng ik het zwart-wit.
En ajax een geloof gaat misschien ver, maar ik leef er wel voor, klaar. En dat wil niet zeggen dat ik geen hersens heb.
het was gewoon superlekker vanmiddag, en diegene die er niet bij waren kunnen er niet objectief over oordelen
Ja joh, je begrijpt toch wel wat ik bedoel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan voel je het niet
ach, laat maar zitten ook
ik snap dat je je wat mee laat slepen, maar dat is geen goed excuus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja joh, je begrijpt toch wel wat ik bedoel.
Als je er tussenstaat zit je er helemaal "in" je gaat er helemaal in op, en het gaat los. En het is best irritant als mensen op internet dat allemaal gaan veroordelen snapje. Achteraf zeg ik ook; Dit tomasso gaat tever om daar over te zingen. Maar ja het gebeurt gewoon in de match, dan wint de adrenaline het van de hersens:)
Ben jij ook zo iemand die bij een volkomen terechte strafschop nog ff de scheids uitscheldt voor kankerlijer ofzo omdat iedereen het doet en jij erin meegaat?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja joh, je begrijpt toch wel wat ik bedoel.
Als je er tussenstaat zit je er helemaal "in" je gaat er helemaal in op, en het gaat los. En het is best irritant als mensen op internet dat allemaal gaan veroordelen snapje. Achteraf zeg ik ook; Dit tomasso gaat tever om daar over te zingen. Maar ja het gebeurt gewoon in de match, dan wint de adrenaline het van de hersens:)
Vandaag wel want het was er duidelijk buiten. Verder ben ik niet zo van het scheidsie pesten, is vaak niet terechtquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die bij een volkomen terechte strafschop nog ff de scheids uitscheldt voor kankerlijer ofzo omdat iedereen het doet en jij erin meegaat?
Wanneer heb jij voor het laatst een wedstrijd bezocht?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die bij een volkomen terechte strafschop nog ff de scheids uitscheldt voor kankerlijer ofzo omdat iedereen het doet en jij erin meegaat?
Dat vraagt hij nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een wedstrijd bezocht?
Ligt eraan voor wie de strafschop is hequote:Op zondag 1 oktober 2006 20:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |