precies, het gebeurd overal en als ze niet streng en eenduidig er tegen optreden zal het ook niet verdwijnen..quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:20 schreef twi het volgende:
[..]
Hunnie deden het dus wij deden het ook.
Dit is niet Utrecht specifiek, dit is OVERAL in Nederland, ook bij Ajax. En het is echt een verschrikkelijk irritante negatieve tendens.
De presentator is dus nog niet helemaal op de hoogte van de nieuwe regeling. tot vorig seizoen was het bij 4 gele kaarten automatisch een wedstrijd schorsing en vanaf dit seizoen is dat bij 5 wedstrijden.quote:
Ik zeg een verdediging met Ogararu, Heitinga, Vermaelen, Urbyquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:57 schreef Radegast het volgende:
Dus Jaap moet zorgen dat ie geen geel krijgt tegen Grunn, anders mist ie De Klassieker.
moet je waarschijnlijk ff wachten tot 20.15quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:11 schreef Robocock het volgende:
Hehe ben benieuwd naar de beelden van het uitvak bij de 3-2 zometeenMoet ontploft zijn
![]()
Wedstrijd van de dag denk ikquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:16 schreef jna het volgende:
[..]
moet je waarschijnlijk ff wachten tot 20.15![]()
Op die site zie ik dat er iemand het veld op wilt/uit de gracht naar het veld toeklimt, nog gelukt of niet?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:05 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Vette foto, iedereen wordt gek...
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:51 schreef twi het volgende:
Ik heb de man vanmiddag nog dood gewenst, maar hulde aan Van Egmond dat 'ie er geen slap excuus van maakt. Een fout maken is kut, maar hem toegeven is groots.
De volgende keer heb je hem nu mee.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef devv05 het volgende:
Wat had ie anders moeten zeggen
Niks respect, voor hetzelfde geld had hij ons punten gekost.
Nope, niemand durfde uiteindelijk echt de stap te zettenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:18 schreef Superheld het volgende:
[..]
Op die site zie ik dat er iemand het veld op wilt/uit de gracht naar het veld toeklimt, nog gelukt of niet?
Je hebt zat figuren die het ontkennen. Die achterlijke Luinge bijvoorbeeld, bij die wedstrijd ADO - PSV waar de keeper naar 'm schreeuwt dat z'n been in 2'en ligt. Of Vink, Bossen die Ajax ook genoeg genaaid hebben maar het nooit toegaven.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:54 schreef Robocock het volgende:
Nee, hij had het moeten ontkennentering zeg.
Achterlijke scheids
mooie spreekkoren hoorquote:DAVID DI TOMASSO
is dood
1234567 waar is dito gebleven
hij is niet hier
hij is niet daar
hehehe
Genoeg mensen hadden hun klauwen open liggen door die reling, degene die redelijk ver kwamen werden weer teruggeslagen door de 3 security mensen die er stonden. Het had wel gekunt, iedereen op een rij en dan allemaal tegelijk, maarja het blijft Utrecht he, ongeorganiseerde chaos hehe.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nope, niemand durfde uiteindelijk echt de stap te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |