En Ajaks deed niks, nee tuurlijk niet. Blabla ga buiten spelen jeuh.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:15 schreef twi het volgende:
[..]
Het is wel eens goed het fel te brengen. Helaas heeft het geen enkel effect. Men heeft zelfs niet door dat daardoor een hele negatieve tendens gaat heersen in de stadions. De wedstrijden worden te fel en gemeen, en ook het normale publiek fluit vrolijk mee voor elke begrijpelijke beslissing van de scheidsrechter tegen de thuisploeg.
- De bal gaat over de zijlijn. Ingooi voor Ajax. Fluitconcert.
- Hands van een Utrecht-speler, Utrecht heeft voordeel. Scheidsrechter fluit af. Fluitconcert,
- Een Utrecht-speler loopt de bal over de achterlijn van Ajax. Doeltrap Ajax. "Van Egmond, Van Egmond, je moeder is een hoer."
Echt om stront- en strontziek van te worden.
Jankend kindje toch dat is de hele essentie van het verhaal niet eensquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:18 schreef CasualJ het volgende:
[..]
En Ajaks deed niks, nee tuurlijk niet. Blabla ga buiten spelen jeuh.
Dat gebeurd inderdaad andersom net zo goed. Het wordt wat dat betreft triester en triester. Realiteitszin is de laatste tijd steeds verder te zoeken...quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:18 schreef CasualJ het volgende:
[..]
Hunnie deden het dus wij deden het ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:18 schreef CasualJ het volgende:
[..]
Jij bent ook niet te geloven. Dat je gaat zeuren over hooligans kan ik begrijpen, dat snap ik echt. Maar dat er fluitconcerten en spreekkoren tegen de scheids zijn daar word jij strontziek van? Wat wil je dan, in een doodstil stadion de wedstrijd kijken zonder enige sfeer en ambiance, mensen die meeleven, opgaan in het spel, echt PASSIE voelen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:15 schreef twi het volgende:
[..]
Het is wel eens goed het fel te brengen. Helaas heeft het geen enkel effect. Men heeft zelfs niet door dat daardoor een hele negatieve tendens gaat heersen in de stadions. De wedstrijden worden te fel en gemeen, en ook het normale publiek fluit vrolijk mee voor elke begrijpelijke beslissing van de scheidsrechter tegen de thuisploeg.
- De bal gaat over de zijlijn. Ingooi voor Ajax. Fluitconcert.
- Hands van een Utrecht-speler, Utrecht heeft voordeel. Scheidsrechter fluit af. Fluitconcert,
- Een Utrecht-speler loopt de bal over de achterlijn van Ajax. Doeltrap Ajax. "Van Egmond, Van Egmond, je moeder is een hoer."
Echt om stront- en strontziek van te worden.
Het gaat vooral om de redenen. Jij vindt het normaal dat als de scheids flit voor een achterbal die ook nog eens terecht is de scheids voor alles en nog wat wordt itgemaakt?quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Jij bent ook niet te geloven. Dat je gaat zeuren over hooligans kan ik begrijpen, dat snap ik echt. Maar dat er fluitconcerten en spreekkoren tegen de scheids zijn daar word jij strontziek van? Wat wil je dan, in een doodstil stadion de wedstrijd kijken zonder enige sfeer en ambiance, mensen die meeleven, opgaan in het spel, echt PASSIE voelen?
Ik wil het eigenlijk niet weer zeggen want het wordt zo'n cliché, maar ook jij bent zo'n gastje dat nooit naar wedstrijden gaat en een beetje zit te teleteksten en SS te kijken. Maar misschien doe je dat wel expres omdat de sfeer in het stadion te eng is voor je?
Ik vind het bij voetbal passen, ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de redenen. Jij vindt het normaal dat als de scheids flit voor een achterbal die ook nog eens terecht is de scheids voor alles en nog wat wordt itgemaakt?
Maar nooit een voorbeeld geven waar je zelf iets verkeerd doet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jankend kindje toch dat is de hele essentie van het verhaal niet eens
Ik niet. Dat vind ik lomp. Als een scheids een fout maakt scheld ik ook wel, maar als het terecht is, waarom zou ik?quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik vind het bij voetbal passen, ja.
Dat zegt dan wel wat over je. iemand voor kankerhond itmaken terwijkl hij een jiste simpele beslissing maakt is gewoon zieligquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik vind het bij voetbal passen, ja.
Volgens mij is het hier al vele malen ter sprake gekomen. Dat jij daarover heenleest is een ander verhaalquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:25 schreef CasualJ het volgende:
[..]
Maar nooit een voorbeeld geven waar je zelf iets verkeerd doet.
Zo gewoon is dat niet hoor. Dat vind jij misschien maar zo te zien ben je toch echt een itzonderingquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:28 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als je met debielen gewoon normale voetbalsupporters bedoelt, ja, dat klopt.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:28 schreef denthemen het volgende:
toch jammer dat het over het misdragen van de fans aan beide kanten gaat terwijl we vandaag een perfecte overwinning hebben geboekt en bovenaan staan
Ja, we zijn weer aanbeland bij het persoonlijk aanvallen. Ik kijk het overgrote deel inderdaad fijn thuis live op TV. En wat dan nog? Als jij daar een probleem van wilt maken, dan ga je toch lekker op je eigen internetforum discussieren waar alleen mensen toegang krijgen die alle wedstrijden bezoeken? Ik kondig nergens aan dat ik de beste, trouwste supporter van Ajax ben. Dat doet er namelijk helemaal niks toe. Er is hier op FOK! namelijk een heel erg grote groep mensen die alles via TV of misschien inderdaad via teletekst of Talpa volgen. Iedereen doet dit op z'n eigen manier, toon eens wat respect door mensen daar niet op aan te vallen, maar inhoudelijk in discussie te gaan. Het is misschien eng, maar ook mensen die niet in Utrecht waren hebben een mening erover. Het zou een saaie wereld zijn als alleen iedereen die ergens ter plekke is een mening over een bepaald voorval mag hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:20 schreef Bananenman het volgende:
Jij bent ook niet te geloven. Dat je gaat zeuren over hooligans kan ik begrijpen, dat snap ik echt. Maar dat er fluitconcerten en spreekkoren tegen de scheids zijn daar word jij strontziek van? Wat wil je dan, in een doodstil stadion de wedstrijd kijken zonder enige sfeer en ambiance, mensen die meeleven, opgaan in het spel, echt PASSIE voelen?
Ik wil het eigenlijk niet weer zeggen want het wordt zo'n cliché, maar ook jij bent zo'n gastje dat nooit naar wedstrijden gaat en een beetje zit te teleteksten en SS te kijken. Maar misschien doe je dat wel expres omdat de sfeer in het stadion te eng is voor je?
Hier op Fok, het domein van de internetsupportertjes wel ja. Vraag het eens in het stadion aan willekeurige mensen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zo gewoon is dat niet hoor. Dat vind jij misschien maar zo te zien ben je toch echt een itzondering
Je begint echt zielig te doen gastquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hier op Fok, het domein van de internetsupportertjes wel ja. Vraag het eens in het stadion aan willekeurige mensen.
Dat zal best, maar je snapt het punt gewoon niet. Het zijn gewoon verschillende soorten mensen, de ene kijkt thuis en vindt dat top, de andere gaat naar het stadion en toont zijn passie. Ik heb respect voor de laatste soort mensen, zo simpel is het. En de tvsupportertjes het hier dan allemaal debielen vinden omdat ze de scheids uitschelden, tja. Verschil van beleving. Ik vind jullie een stel debielen dat je zo onpartijdig naar een wedstrijd van Ajax kan kijken. Het is wel AJAX hoor, niet FC Zwolle tegen Telstar waar ik niks mee te maken heb. Dan zou ik er ook onpartijdig naar kijken ja, maar dat is niet zo bij Ajax.quote:
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:32 schreef Radegast het volgende:
Ajax aan kop, en die plek geven we niet meer af.![]()
Dinsdag een mooie groep loten, en dan je twee weken de tering ergeren aan Oranje. En dan is Klaas weer fit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |