Gelijkspel terecht? Het is dat Ajax liep te prutsen bij de afronding, anders stond het allang 0-3, 0-4 of 0-5. Gezang over David di Tomasso was overigens een reactie op de spreekkoren richting Wesley Sneijder, een inkoppertje na het "Laat maar liggen hij is dood!" en totaal niet massaal. Beetje overdreven allemaal!quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Lachwekkende figuren bij de trap beneden in het uitvak zeg, tsjonge jonge
Verder weer een hoop geschreeuw van beide kanten (al weet ik zeker dat het gezang over Dito eerder kwam dan het ‘’laat je vriend maar in de steek’’)
En ik had een gelijkspel stiekem terecht gevonden, met die 2 mazzelgoals van jullie. (0-1 en 0-2)
Ik kom voor 't voetbal en niet om te gaan schreeuwen naar wat uitschot op een trap.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:09 schreef devv05 het volgende:
Gelijkspel terecht, de hele wedstrijd in de gracht gestaan zodat je niks kon zien zeker
3 punten en koppositiequote:Op maandag 2 oktober 2006 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kom voor 't voetbal en niet om te gaan schreeuwen naar wat uitschot op een trap.
De 0-1 en 0-2 waren mazzelgoals, en zo heel veel uitgespeelde kansen hebben jullie niet gehad.
Dus zeg ik met een FC-bril op natuurlijk : gelijkspel had terecht geweest.
Nou daa-haag.![]()
Alsof FCU veel uitgespeelde kansen had? Ze scoren tweemaal, waarvan één onterecht gegeven strafschop. Ryan Babel miste in de eerste helft een niet te missen kans en in de tweede helft had Gabri met links moeten uithalen, in plaats van zijn goede rechterbeen te zoeken. Aan de overwinning valt niets af te dingen, jullie hadden wellicht zelfs met acht of negen man moeten eindigen, maar Dick van Egdom stond aan jullie zijde.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kom voor 't voetbal en niet om te gaan schreeuwen naar wat uitschot op een trap.
De 0-1 en 0-2 waren mazzelgoals, en zo heel veel uitgespeelde kansen hebben jullie niet gehad.
Dus zeg ik met een FC-bril op natuurlijk : gelijkspel had terecht geweest.
Nou daa-haag.![]()
2-3 was niet terecht.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:14 schreef Robar het volgende:
2-3
Helaas kan ik niet objectief beoordelen of het terecht of onterecht was.
Dat neem ik dan maar aan, ik ben niet in de mogelijkheid geweest om de wedstrijd te zien.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
2-3 was niet terecht.
0-4 had terecht geweest.
Nogmaals: Happel?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, is het absoluut. Ik denk alleen echt dat het zo zal zijn. Hoop het overigens NOOIT mee te hoeven maken.
Lekker recentelijkquote:
nee...quote:Kreeg Gabri geen kaart voor die overtreding in de laatste minuten?
Ken je nagaan...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Lekker recentelijkHaat en Nijd is de laatste paar jaren pas echt toegenomen....
[..]
OK. Had er wel 1 mogen zijnquote:nee...
Mjah, viel wel mee, hij was al in de lucht, maar raakte idd de speler... Je kan hem geven...quote:
Maar Ajacieden zijn dus even respectloos als dat Utrecht/ADO/Feyenoord-tuigquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Nogmaals, het ging om een actieve speler.
Maakt voor hun niets uit...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Nogmaals, het ging om een actieve speler.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar Ajacieden zijn dus even respectloos als dat Utrecht/ADO/Feyenoord-tuig![]()
ach oude koeien, probleem is alleen dat het altijd hommeless is bij teams als Utrecht en ADO. ik heb zelfs het idee dat het bij Feyenoord minder is... Misschien iets van bewijsdrang, een kijk-ons-eens-stoer-zijn gehalte?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar Ajacieden zijn dus even respectloos als dat Utrecht/ADO/Feyenoord-tuig![]()
Dat bedoelt devv wel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Begrijpend lezen blíjft een vak natuurlijk.
Om dan maar op de Happel kwestie in te gaan, dat is één voorbeeld. In dit topic alleen al moet je die drie keer aanhalen, omdat je er niet meer hebt, terwijl er andersom voorbeelden te over zijn van respectloos gedrag.quote:
Ik dacht dat het alleen over (herdenkingen van) oud-spelers/trainers ging?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Om dan maar op de Happel kwestie in te gaan, dat is één voorbeeld. In dit topic alleen al moet je die drie keer aanhalen, omdat je er niet meer hebt, terwijl er andersom voorbeelden te over zijn van respectloos gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |