quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:16 schreef erikh het volgende:
En dat alleen maar doordat die klotescheids een totaal onterechte pingel toekent
En jij bent?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:17 schreef Thetallguy het volgende:
hihi
Euh het was er een meter buitenquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:17 schreef SCH het volgende:
Kut Utrecht - met die spreekkoren ook weer - dat mag allemaal maar.
Maar die penalty was toch niet zo heel onterecht? Waarom zijn jullie daar zo boos over?
omdat de overtreding buiten het strafschop gebied was.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:17 schreef SCH het volgende:
Kut Utrecht - met die spreekkoren ook weer - dat mag allemaal maar.
Maar die penalty was toch niet zo heel onterecht? Waarom zijn jullie daar zo boos over?
Werkelijk geen idee.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:20 schreef erikh het volgende:
Lindenbergh erin????? Waarom in godsnaam?
Dat was echt té lekkerquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:20 schreef Urquhart het volgende:
Doe een beetje denken aan "Maduro 90+3 in de Kuip" toen
Tijdrekkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:20 schreef erikh het volgende:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:21 schreef SCH het volgende:
Die overtreding was echt op de rand hoor, was heel goed te zien - je kan hem gewoon geven. Van Egmond fluit erg goed vind ik.
voorsprong verdedigen. tijdrekken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:20 schreef erikh het volgende:
Inderdaad...quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:21 schreef erikh het volgende:
4 minuten erbij, damn
Kom op voor die 2-4 jongens!!!!
Precies, snap al die ophef niet, 100% overtreding en vrijwel op de rand, dan kun je hem zowel wel als niet geven...quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:21 schreef SCH het volgende:
Die overtreding was echt op de rand hoor, was heel goed te zien - je kan hem gewoon geven. Van Egmond fluit erg goed vind ik.
Zelfs Radio1 geeft aan dat Van Egmond aan het kutten is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Spannend is het zeker...
maar zo mag het natuurlijk niet he? Die gast moet echt op het matje bij de KNVB....
Och jezus, Lindenbergh....
Doe niet zo engquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:22 schreef HeatWave het volgende:
4 minuten erbij... nog even lekker de tijd voor de 3-3 of wat Ajacieden gefrustreerd het veld uittrappen..
Hun moment is geweest.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:22 schreef TC03 het volgende:
Hup, 3-3 zit er nog wel in.
ik heb geen nagels meer over.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:23 schreef Urquhart het volgende:
Oeff, dit kost 5 jaar van m'n leven
Nu pas?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb een vreselijke afkeer gekregen voor Utrecht tijdens deze wedstrijd, wat een triest volk...
en ze lieten de koppen niet hangen na de 2-2.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Zo, niets in Utrecht iig.. heerlijke goal van Perez natuurlijk..
Ajax speelde fel en sterk!
wat ben jij toch een belachelijke idiootquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:21 schreef SCH het volgende:
Precies. Het wordt echt tijd dat de knvb gaat ingrijpen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu pas?
Het is echt schandalig wat daar iedere week gebeurt - en dat moet je niet de KNVB aanrekenen maar de club zelf. Ze grijpen nooit eens in, vinden het wel grappig denk ik.
Overtreding is 2 meter buiten het gebiedquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat ben jij toch een belachelijke idioot
[afbeelding]
tjah het was BUITEN de 16.. iedergeval dat zag ik.... dus hebben we het recht om te zeiken!!!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:28 schreef SCH het volgende:
Wat een zielige reacties van de Ajacieden richting Van Egmond. Wees liever boos op Japie Stam die zo'n domme opzichtige overtreding maakt.
wat een naaiactie.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op een plek waar het kanquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:28 schreef SCH het volgende:
Wat een zielige reacties van de Ajacieden richting Van Egmond. Wees liever boos op Japie Stam die zo'n domme opzichtige overtreding maakt.
Anders kijk jij de wedstrijd nog een x schelequote:Op zondag 1 oktober 2006 14:28 schreef SCH het volgende:
Jezus, dat was niet eens op het randjequote:Op zondag 1 oktober 2006 14:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat een volstrekt belachelijke penaltyquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wie is nou de grote loser inderdaad. Met rood van het veld vanwege natrappen. Wat een trieste kneus ben je dan met al je woorden vooraf. Utrecht mag blij zijn dat ze die pingel cadeau kregen en Babel er inmiddels niet al 2 bij had geprikt voor 0-4. Kansloos hoe Van Egmond ze terug in de wedstrijd hielp.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, de zege is binnen in ieder geval. Goede mentale opsteker, en inderdaad, hieruit blijkt dat dit Ajax ook kan winnen "als er een Ajacied een schop heeft gekregen"..
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
[afbeelding]
is er een stream van PSV>?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:34 schreef Damzkieee het volgende:
Nu gaan we eens effe lekker voor Heerenveen-PSV zitten. Altijd lastig daar voor topclubs.
Riemer vd Velde werd gehuldigd.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:35 schreef Merkie het volgende:
Waarom is PSV nog niet begonnen?
Het lijkt me ook geen overtreding, maar om daar zo over te vallen, is ook weer niet zo nodig. Je staat voor die strafschop met 2-0 voor met nog 10 minuten te spelen. Dan moet je die voorsprong gewoon vasthouden. Dat je uiteindelijk dan nog wint, is wel terecht. Maar je maakt het jezelf wel onnodig lastig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat een volstrekt belachelijke penalty![]()
![]()
.
Ja, ze beginnen te slap aan de wedstrijd.. sowieso speelt Grunn nog niet best dit seizoen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat gebeurt dat toch vaak bij Groningen zeg....
Euh ja Tele2.. ik weet niet verder.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:35 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
is er een stream van PSV>?
ik ben nu feyenoord aan het kijken maar kijk liever psv
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:34 schreef Damzkieee het volgende:
Nu gaan we eens effe lekker voor Heerenveen-PSV zitten. Altijd lastig daar voor topclubs.
1 2 | PSV 9 3 2 30 16 |
Eens, maar dat maakt het niet een minder belachelijke penalty.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook geen overtreding, maar om daar zo over te vallen, is ook weer niet zo nodig. Je staat voor die strafschop met 2-0 voor met nog 10 minuten te spelen. Dan moet je die voorsprong gewoon vasthouden. Dat je uiteindelijk dan nog wint, is wel terecht. Maar je maakt het jezelf wel onnodig lastig.
Dat doet niets af aan het feit dat het een achterlijke beslissing is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook geen overtreding, maar om daar zo over te vallen, is ook weer niet zo nodig. Je staat voor die strafschop met 2-0 voor met nog 10 minuten te spelen. Dan moet je die voorsprong gewoon vasthouden. Dat je uiteindelijk dan nog wint, is wel terecht. Maar je maakt het jezelf wel onnodig lastig.
Feyenoord speelt absoluut geen voetbalquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:35 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
is er een stream van PSV>?
ik ben nu feyenoord aan het kijken maar kijk liever psv
ze winnen wel thuis van Vitesse.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, ze beginnen te slap aan de wedstrijd.. sowieso speelt Grunn nog niet best dit seizoen.![]()
Van Egmond maakt het Ajax onnodig moeilijk tegen Utrecht : )quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:37 schreef X-fi het volgende:
VI: Ajax maakt het zich onnodig moeilijk tegen Utrecht (PARDON?)
Best wel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:37 schreef X-fi het volgende:
VI: Ajax maakt het zich onnodig moeilijk tegen Utrecht (PARDON?)
Dat bedoel ik. Hebben ze daar de wedstrijd niet gezien ofzo?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:39 schreef twi het volgende:
[..]
Van Egmond maakt het Ajax onnodig moeilijk tegen Utrecht : )
misschien heeft ie dezelfde opticien als SCHquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:35 schreef Panick het volgende:
[..].
Dat die grens dat ook niet ziet zeg.
Dat klopt, maar dan zo om op de scheids te reageren alsof hij de enige schuldige is aan dat Utrecht nog tot 2-2 komt is ook weer overdreven.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:38 schreef twi het volgende:
[..]
Eens, maar dat maakt het niet een minder belachelijke penalty.
Wie heeft Ajax de kolere verzorgd? Juist, Egmond.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Best wel.
1-2 kan gebeuren. Maar een minuut later na een rode kaart de gelijkmaker mag echt niet.
Precies. De scheids reageert gewoon op de grens. En het was wel echt een belachelijke overtreding, alhoewel hij inderdaad buiten de 16 was.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan zo om op de scheids te reageren alsof hij de enige schuldige is aan dat Utrecht nog tot 2-2 komt is ook weer overdreven.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:42 schreef Roeni3 het volgende:
1-1 AZ - Vitesse
Jij maakt het helemaal spannend of niet?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:42 schreef Roeni3 het volgende:
1-1 AZ - Vitesse
Als die 1-2 niet was gevallen, was die 2-2 ook nooit gevallen. Die 2-2 komt op rekening van Ajax, maar Utrecht heeft tot die penalty nooit in de wedstrijd gezeten. Met 1-2 zit je dan gewoon weer in de wedstrijd, of je het als Ajax zijnde nu goed uit kunt spelen of niet doet er dan niet toe.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan zo om op de scheids te reageren alsof hij de enige schuldige is aan dat Utrecht nog tot 2-2 komt is ook weer overdreven.
Hoe kansloos ben je dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:43 schreef Damzkieee het volgende:
Hahaha Foeke Booy lult zelfs over dat de leiding in het NADEEL van Utrecht was,Kansloze vent zeg!
ja, zag het, triest mannetje weer...quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:43 schreef Damzkieee het volgende:
Hahaha Foeke Booy lult zelfs over dat de leiding in het NADEEL van Utrecht was,Kansloze vent zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |