je kijkt te veel gtstquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:14 schreef ChrisJX het volgende:
Of haal ik nu twee Guusjes door mekaar?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:14 schreef ChrisJX het volgende:
Of haal ik nu twee Guusjes door mekaar?
WooZ had de naam wel goed, maar niet de partijquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Guusje ter Horst, PvdA
groenlinksquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Guusje ter Horst, PvdA
Ik heb nog nooit GTST gekekenquote:
had niet gelezen dat er nog een partij bij moest, maar had die toch foutquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]jah
![]()
[..]
WooZ had de naam wel goed, maar niet de partij
Het boeit je niet echt wat er in je eigen stad gebeurt?quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:18 schreef WooZ het volgende:
[..]
had niet gelezen dat er nog een partij bij moest, maar had die toch fout
ja ik verbaas me er zelf over, ik volg de nederlandse politiek toch wel behoorlijk intensief. Maar omdat Nijmegen een links college heeft dacht ik op een of andere manier dat de burgemeester dan ook wel GL zou zijnquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het boeit je niet echt wat er in je eigen stad gebeurt?
Dat zou je inderdaad denken ja aangezien PvdA niet echt meer links te noemen valtquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:22 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja ik verbaas me er zelf over, ik volg de nederlandse politiek toch wel behoorlijk intensief. Maar omdat Nijmegen een links college heeft dacht ik op een of andere manier dat de burgemeester dan ook wel GL zou zijn
beschamend![]()
Elkaar onderkotsenquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De vraag is:
In het nummer Waltzing Mathilda wordt de uitdrukking "To go waltzing mathilda with me" gebruikt. Wat betekent dat in het Nederlands?
Konijnen van een flat gooienquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De vraag is:
In het nummer Waltzing Mathilda wordt de uitdrukking "To go waltzing mathilda with me" gebruikt. Wat betekent dat in het Nederlands?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:32 schreef WooZ het volgende:
negerzappen?
Waarom ben ik daar niet opgekomen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Mathilda platrijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |