Jij mag mij altijd wakker houdenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik zal je iig niet wakker houden komende week dan![]()
pfff dat dacht ik ook en nu zit ik ook op 42 gemiddelt per dagquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:30 schreef oshiro het volgende:
[..]
Neuh, zo die hard zal ik niet worden
Kijk dat ziet er leuk uitquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:30 schreef The_Terminator het volgende:
Ik mis hier overigens nog iets
[afbeelding]
Ja maar 42 is ook niet zo veelquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
pfff dat dacht ik ook en nu zit ik ook op 42 gemiddelt per dag![]()
N'kerk a/d IJssel, kwartiertje treinen vanaf R'dam.quote:
Je moet er flink tegen posten hoor wil je je gemiddelde omhoog krijgenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja maar 42 is ook niet zo veeldat haal ik ook wel denk ik
Lieve schat je hebt me op msn....zet die dan maar aan als je wat wilt zeggen wat niet op FOK! kanquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom heb je je PM ding nog niet ingesteld nu kan ik je geen berichtjes sturen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lieve schat je hebt me op msn....zet die dan maar aan als je wat wilt zeggen wat niet op FOK! kan![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij mag mij altijd wakker houden![]()
Whehe okeequote:Op maandag 2 oktober 2006 00:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sorry zag alleen Rijswijk staan....dat is bij mij hier de straat uit![]()
mkay?quote:
Dan rij jij door de straat met je brommer?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
Whehe okee
Als je ergens veel herrie en vlammen vandaan ziet/hoort komen, en de stroom valt uit, dan weet je wie er verantwoordelijk is
Ik hou het gewoon lekker bij msnquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar toch
Het gaat om het idee
![]()
![]()
quote:
Das een van de mogelijkhedenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan rij jij door de straat met je brommer?![]()
Ik hou het bij de fietsquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
Das een van de mogelijkheden
Tevens brommerts
Motorfietsen
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Nog een mededeling van huishoudelijke aard....ik open geen nieuw topic mocht ik de lapo hebben![]()
Dit keer open ik hemquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Nog een mededeling van huishoudelijke aard....ik open geen nieuw topic mocht ik de lapo hebben![]()
Maar das op zich wel slimquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan mag de persoon met post nummer 299 een nieuwe openen mocht jij de laatste hebben zullen we dat dan maar doen
![]()
strak plan... dat houden we de rest van de week ook aan mocht ik een lapo hebbenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan mag de persoon met post nummer 299 een nieuwe openen mocht jij de laatste hebben zullen we dat dan maar doen
![]()
volgens mij kan je niet zoveel missen in NB hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heb ik gister eigenlijk wat gemist in NB ?![]()
Uiteraard heb ik SOL gemist en de rest![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij kan je niet zoveel missen in NB hoor![]()
uhuh dat zou wat wezenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien dat er ineens een leuke rel was ofzo het kon zo zijn
![]()
bijnaquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben ik al bijna bij de 7000??? Het voelt wel zo![]()
Nog 380quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Met je huidige postrate nog 16 dagen of zoquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Kun je zelf ook checken: SeaOfLovequote:Op maandag 2 oktober 2006 00:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Maar.....quote:
Ik heb de eerste maanden dat ik geregged was niet gepostquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:53 schreef oshiro het volgende:
[..]
Met je huidige postrate nog 16 dagen of zo
damn hoekom in godsnaam aan zoveel postsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |