pi is toch 3.141592654 afgerondquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:25 schreef Q. het volgende:
Toch jammer, die QuickPI's, nu gaan mensen zonder enige vorm van PI-kennis ze ook gebruiken.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:27 schreef moemoe het volgende:
[..]hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben peter
een leraar
houd van krijtjes
mag ik mijn puntje slijpen bij jou?
Andermaal. Verkocht. Ik zo van mn PI wat doe je? Whehehe. Whehehe, Q. Whehehe.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:27 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Zo gaat het nu eenmaal Q. eenmaal.
.
Ik gebruik die pi's onder dwang van pdl!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:25 schreef Q. het volgende:
Toch jammer, die QuickPI's, nu gaan mensen zonder enige vorm van PI-kennis ze ook gebruiken.
vast, maar vraag het niet aan mijquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:27 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Nou een man kan er toch lekker uit zien of niet
Oeh ben jij een lekker geil mokkeltje?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik gebruik die pi's onder dwang van pdl!
pi's
talpa
Je raakt eraan gewendquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:28 schreef renz0r het volgende:
Zo fuck hoe snel gaan deze topics, kan amper bij houden
Het topic is inmiddels al gekaapt door mensen die niet eens op de meet waren. Moet je nagaan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:28 schreef renz0r het volgende:
Neen Q.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Andermaal. Verkocht. Ik zo van mn PI wat doe je? Whehehe. Whehehe, Q. Whehehe. [afbeelding].
Ja, de helft gebruikt dit als een of andere stortplaats voor bagger.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:28 schreef renz0r het volgende:
Oh okequote:
Ik heb jou nog een hand gegeven.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Het topic is inmiddels al gekaapt door mensen die niet eens op de meet waren. Moet je nagaan.
Ja ontzettendquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:29 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Oeh ben jij een lekker geil mokkeltje?
Ik was er wel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Het topic is inmiddels al gekaapt door mensen die niet eens op de meet waren. Moet je nagaan.
het klinkt nogal "arrogant" om over mezelf te zeggen dat ik een lekkere hunk ben?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:30 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Oh oke
Sjonge denk ik een leukekerel aan de haak te hebben wilt ie me niet hebben!
Oh. Die heb ik zeker in de gracht gegooid. Sorry. Ik heb al genoeg handen.quote:
volbaggerenquote:
Zie fotoboek!quote:
K wil jouw hand!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh. Die heb ik zeker in de gracht gegooid. Sorry. Ik heb al genoeg handen.
Tip: maak een fobo aan, aangezien je (blijkbaar) vrouwelijk bent stromen de reacties vanzelf binnenquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:30 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Oh oke
Sjonge denk ik een leukekerel aan de haak te hebben wilt ie me niet hebben!
Oh oke.. kan je me daarmee helpen dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
Tip: maak een fobo aan, aangezien je (blijkbaar) vrouwelijk bent stromen de reacties vanzelf binnen
Ach, geeft niks.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh. Die heb ik zeker in de gracht gegooid. Sorry. Ik heb al genoeg handen.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:32 schreef moemoe het volgende:
* moemoe te moe
Ik ben naar bedje toe, kusje.
*stil*quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:33 schreef Quatertemper het volgende:
IK WAS ER NIET!
Maar wel in gedachte.
Meer een gedachte van: "Ik was er niet".
Was je bezig in je kasteel?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:33 schreef Quatertemper het volgende:
IK WAS ER NIET!
Maar wel in gedachte.
Meer een gedachte van: "Ik was er niet".
Ik sta erbij stil.quote:
-edit-quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:33 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Oh oke.. kan je me daarmee helpen dan?
foto's? welke foto's?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:36 schreef faard het volgende:
Zijn er geen foto's van deze meet?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |