Die vent greep me veel te hard vast bij mijn nek, nu nog spierpijnquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:08 schreef peleetje het volgende:
[..]
jawel.
de uitsmijter van de Stairway![]()
in dan in een tentje op een tweakers.net kamp?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:09 schreef faard het volgende:
[..]
Voor mij is buiten de deur komen hartstikke normaal.
Ik voel een bashtopic aankomen.quote:
Tja, daar hebben sommige mensen moeite mee somsquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wij komen tenminste nog buiten de deur![]()
Ik heb alleen nog maar virtuele kots overquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:11 schreef Sebasser het volgende:
Laten we allemaal Faard onderkotsen.
Jij was niet op de meet of wel ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:11 schreef Fallacy het volgende:
Of Sebasser
Ach, als je gewoon heel veel ice tea drinkt moet je ook kotsen hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar virtuele kots over![]()
quote:
hey, jij komt toch ook volgende keer hè?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:11 schreef Fallacy het volgende:
Of Sebasser
Nee.quote:
Na het even door gelezen te hebben wil jij iedereen aansporèn hè.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:12 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
hey, jij komt toch ook volgende keer hè?
Dat dusquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:11 schreef moemoe het volgende:
Het was een lieve meet.
We hebben geknufeld, gekroeld, geblablablabla, dus:!!!
Dank je.
ik was er zelf ookquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:13 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Na het even door gelezen te hebben wil jij iedereen aansporèn hè.
Ophoeren. Of zo.quote:
undercover met een neukiashirt aanquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ophoeren. Of zo.
was jij nou op de meet of zo dan?
*XBM kotst ze allemaal onder nadat moemoe ze gemept heeftquote:
Of niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:14 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Ik wil wel jouw putje beknikkeren
Kan je da goed?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
*XBM kotst ze allemaal onder nadat moemoe ze gemept heeft
quote:
Klopt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:17 schreef pc-fr34k het volgende:
Een ontbijt smaakt goed als zo'n 30 uur niks gegeten hebt.
Hmm daar wil ik wel een ontbijtje mee doenquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:17 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
[afbeelding]
(ze zeggen tegen me dat het toch niet werkt bij mij)
* oshiro eerst nadenkt over wie er nou eigenlijk kloon zijnquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:18 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Hmm daar wil ik wel een ontbijtje mee doen
Mja, met de inhoud, maar helaas voor je, die is al bezet zoals je zietquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:18 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Hmm daar wil ik wel een ontbijtje mee doen
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:19 schreef Q. het volgende:
Zo, ik ben weer bijgelezen.
Toen ik thuis kwam vanmorgen had ik direct 2 tosti's naar binnengeschoven en vanavond een flinke lading hutspot gehadquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:17 schreef pc-fr34k het volgende:
Een ontbijt smaakt goed als zo'n 30 uur niks gegeten hebt.
Oh, ben jij dat niet?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:19 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Mja, met de inhoud, maar helaas voor je, die is al bezet zoals je ziet
* moemoe snel kijken gaatquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:18 schreef oshiro het volgende:
[..]
* oshiro eerst nadenkt over wie er nou eigenlijk kloon zijn
heb nieuwe foto gepost
RETORIEK!quote:
Alleen injulcterenquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:21 schreef Quatertemper het volgende:
Wie heeft wie zitten copuleren?
Allemaalquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:21 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Oh! namen?
Ik wil ook een lief meisje..
da's ook lief, waren er ook lekkere mannen voor mij?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:23 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Allemaal. Alle vrouwen mochten er absoluut zijn
Wat is dit voor heiligschennis.quote:
Nou ja, er is meer dan alleen de superman hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:22 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Hmm, nou ik vond hem er wel stoer uitzien.
Bier zuipen. Ach, het was een thuiswedstrijd hè?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:23 schreef nietzman het volgende:
Hee Q, geil wijf, wat deed je tussen dat lillike plebs?
Oh! laat zien!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:24 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Nou ja, er is meer dan alleen de superman hoor
Je hebt nog wel aan me gedacht hè?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:24 schreef Q. het volgende:
Bier zuipen. Ach, het was een thuiswedstrijd hè?
Ehm, daar kan ik niet over oordelen...quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:23 schreef Fallacy het volgende:
[..]
da's ook lief, waren er ook lekkere mannen voor mij?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:23 schreef moemoe het volgende:
''Is dit soms een verkapt zet-mij-in-mijn-favo-fokkers-lijstje-topic?''
Nee, omdat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof er ooit momenten zijn dat ik niet aan je denk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je hebt nog wel aan me gedacht hè?
Ok, ik begin wel bij jou..quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:25 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Ehm, daar kan ik niet over oordelen...
Maar ik zou zeggen, bekijk de foto's in 1 van de vele topics
En de meeste die hier posten in het fotoboek
Nogmaals, ik kan niet oordelen of een man knap is of nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:26 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Ok, ik begin wel bij jou..
heb je nog aanraders?
It's me! Supervrouw!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:25 schreef Q. het volgende:
Toch jammer, die QuickPI's, nu gaan mensen zonder enige vorm van PI-kennis ze ook gebruiken.
Zo gaat het nu eenmaal Q. eenmaal.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:25 schreef Q. het volgende:
Toch jammer, die QuickPI's, nu gaan mensen zonder enige vorm van PI-kennis ze ook gebruiken.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:25 schreef oshiro het volgende:
[..]
Gaat dit nog verder strekkende gevolgen hebben, offe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou een man kan er toch lekker uit zien of nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:26 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kan niet oordelen of een man knap is of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |