abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42271004
Ik denk dat ik deze vraag hier het beste kan stellen, als ik met een luchtvaartmaatschappij vlieg die ook partner is van de KLM, kan ik wel gewoon meedoen aan het Miles savings programma van die luchtvaartmaatschappij?

Ik vlieg namelijk binnenkort weer met Ukraine Internation Airlines (Partner van KLM) en die hebben dus hun eigen miles programma genaamd Panorama Club. Nu moet ik bij KLM dus inchecken maar kennen die ook miles toe aan mijn lidmaatschap?
En op de terugreis is het vluchtnummer er ook een van Ukraine International Airlines maar wordt de vlucht uitgevoerd door KLM, kan ik dan ook aanspraak maken op mijn miles?

Iniedergeval alvast bedankt voor ieder antwoord dat mij verder kan helpen. (*heb er alweer zin in om Oekraïne te gaan bezoeken
  zondag 1 oktober 2006 @ 01:52:38 #2
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_42272555
Je kan ook gewoon even op www.klm.nl...

Miles sparen
Flying Blue biedt u Miles voor vluchten met een van onze airline partners en voor transacties bij onze non-airline partners. Wanneer u met KLM, Air France of een andere SkyTeam-partner vliegt, wordt elke mijl beloond met één Award Mile en één Level Mile. Als u ervoor kiest om met een van onze andere airline partners te vliegen, wordt elke gevlogen mijl beloond met één Award Mile. Award Miles kunnen worden besteed aan award tickets en andere fantastische cadeaus. Level Miles worden gebruikt om uw Elite-deelnemersniveau te bepalen: Silver, Gold of Platinum.
pi_42278980
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')