Het vogelen bij BB mogen wij niet zien.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Stond net iets de keuken te vogelen.
En HiDiHo en Roel ook!quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Kweenie, soms hebben de mods t op de heupen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
En HiDiHo en Roel ook!![]()
Ben zeker te vroeg naar bed gegaan.![]()
Een droge plasser is best irritant hoor......quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:20 schreef Morwen het volgende:
Van Marlies krijg ik dus echt een droge plasserJa, ja, ja, ja...........jaaaaaaaaaaa
![]()
Eh? Welke streams kijk jij?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
Ik hoor op de achtergrond allerlei harde schreeuwgeluiden. Het feestje is dus duidelijk gecensureerd![]()
Nu is de lock weg, maar denk dat we wel wat hebben gemist helaasquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
Ik hoor op de achtergrond allerlei harde schreeuwgeluiden. Het feestje is dus duidelijk gecensureerd![]()
Waar hebben ze lopen kloten dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
En HiDiHo en Roel ook!![]()
Ben zeker te vroeg naar bed gegaan.![]()
Jepquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:25 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe komen ze toch altijd zo snel aan die nieuwe batterijen ? Worden die ergens door een luikje geschoven ofzo![]()
Zolang ze niet een DGK SC openen ben ik allang blij ik blijf lekker hierquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:14 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden. Een heel subforum ala deze. Als die streams net zo saai zijn als deze kunnen ze die 2 fora beter samenvoegen.
Ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:25 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe komen ze toch altijd zo snel aan die nieuwe batterijen ? Worden die ergens door een luikje geschoven ofzo![]()
Dezelfde als jijquote:
Ja er komt een hand tevoorschijn die ze aangeeft.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:25 schreef Kaleddis het volgende:
Dacht me te herinneren dat ze ze vorig jaar in het washok moesten ophalen.quote:
'k Zal eens oplettenquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:26 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja er komt een hand tevoorschijn die ze aangeeft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |