dan ben je nu 2e jaars, ook al doe je nog 1e jaars vakken. Beetje vaag wel, maar zo zegt men dat wel .quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:46 schreef Johnns het volgende:
bevalt me goed.
al was ik vorig jaar ook al een eerste jaars, dus veel is al gewend
Denk dat hij met een nieuwe studie begonnen is -> eerstejaars dusquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan ben je nu 2e jaars, ook al doe je nog 1e jaars vakken. Beetje vaag wel, maar zo zegt men dat wel .
oh, ik dacht dat hij met 'veel is al gewend' bedoelde dat hij de stof al kende. Maar goed, dat kan op verschillende dingen slaan natuurlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Denk dat hij met een nieuwe studie begonnen is -> eerstejaars dus.
Nu al een tentamen gehad? Dat is dan ook snel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:11 schreef Koewam het volgende:
[..]
mwa, mijn studie is MOEILIJK. Ik heb al een 1,8 terug gehad voor wiskunde
Oef auwquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:11 schreef Koewam het volgende:
[..]
mwa, mijn studie is MOEILIJK. Ik heb al een 1,8 terug gehad voor wiskunde
Ja, soort van oriënterende tentamens (ze tellen wel mee). Ook de eerstvolgende lesdag terug gehadquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:34 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Nu al een tentamen gehad? Dat is dan ook snel.
Technische natuurkunde!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 02:48 schreef Beroepsgokker het volgende:
een 1,8 voor een orienterende tentamen?? Succes met de rest van je studie..
liar! je doet rechtenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik ben eerstejaars aan de Pabo, en net gezakt voor de rekentoets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |