Zo, ik heb hier al een tijdje niet gereageerd zie ik...
Kai, wat een leuke vakantiefoto's zijn dat. Je ziet er helemaal niet op dat je een beetje ziek was. Was het eten lekker toen je met je opa uit eten ging (wat een goed idee zeg!)
Wat een mooie Mahre serie, al die verschillende gezichtsuitdrukkingen
![]()
Ach gos, die Amberfoto in die mand is zo leuk, je mag 'm in het volgende deel nog wel een keer plaatsen Vicky
![]()
Alle Amber foto's wel trouwens, wat een mooie meid is dat toch. Om die foto's met het bord eten heb ik hardop zitten lachen hier.
Die speeltuinfoto's van Piet en Anna zijn TE leuk. IK kan dan gewoon niet wachten tot Jetske groot genoeg is. (Aan de andere kant, als ik die hele kleine babietjes zie zou ik nog wel willen dat ze nog zo klein was...)
Suus, hoe lang ben je nu zo netjes geweest? Was het een leuke verjaardag?
Bij spuuglokje is het altijd leuk, lijkt wel. Jullie doen altijd leuke dingen met de kinderen en ze staan er altijd zo vrolijk op.
![]()
Zoe, wat heb je mooie staarten en wat kan je prachtige kusjes geven
![]()
Wat een boeffie die Tobias. Is de lievelingskleding van papa of mama een tuinbroek?
En dan hebben we Mika nog, wat heeft hij toch een apart hoofdje met zijn hel blonde haartjes. Echt leuk om te zien.
Ow Icicle, wat doe je
![]()
Wat een prachtige foto van Merlijn zeg
![]()
Ehhhh, ik durf het bijna niet te vragen he, maar als ik eens in de buurt van de lichtstad ben....
Sarah, kun jij niet stilliggen meis? Mama zal wel geschrokken zijn toen ze je de eerste keer zo vond in bed. En ach, die prikjes, wat zielig
![]()
Max heeft echt indringende oogjes, lief hoor!
Hee Jolie, wat ben jij toch een heerlijke griet
![]()
Ik kan geen genoeg krijgen van foto's van jou!
En daar is Eva ook al in het fototopic. Dan krijg je het gevoel wat ik hierboven al beschreef. Zo klein nog. En dan denk ik bij mezelf (maar zeg het niet hardop want ik heb zo gezworen om het nooit te zeggen), wat gaat het hard he....
Wat een prachtige serie van Storm en Maria. Wat is Maria lief voor Storm
![]()
En wat een mooie zwartwit foto's van Maria en Storm. Die foto van jou met Storm is echt super. Wat is die vanuit een mooie hoek genomen, heeft je man dat gedaan?
Iris
![]()
pas je op dat je er niet uitvalt.
Hee Morgaine, leuk om jou ook weer eens langs te zien komen. Heb je al gehoord wat mama voor je aan het maken is
Ow, wat kijkt Romme lief zeg
![]()
En Jonne is ook vreselijk schattig, zo moe van het spelen. Mooie mannen hoor!
Havoc, wat leuk om een foto van jullie dochter te zien! Wat een leuke griet zeg!
Liam, ook al zo lief voor zijn broertje
![]()
Ezra, wat heb je toch prachtige ogen, ik ben gewoon jaloers
![]()
EW, wat zijn ze al grooooot. Leuk om ze weer eens langs te zien komen!
Zo, nu stop ik even hoor, volgende keer de rest weer.
Nu nog even een foto van Jetske die ook al zo groot wordt: