abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42395235
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 16:57 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Het meest boeiende uit de post
Nou Kroegtijger. wie a zegt moet ook b(ier) zeggen
pi_42413958
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:31 schreef Solingjan het volgende:

[..]

Nou Kroegtijger. wie a zegt moet ook b(ier) zeggen
T spreekwoord is toch "wie a zegt moet ook nus zeggen"??
pi_42422219
Er wordt jullie hier toch een fantastisch aanbod gedaan
En jullie hebben trouwens nog geen bier in de kroeg.
pi_42558805
Even snel,

Vandaag het tweede bedrijf langs gehad. Ook deze constateerde zwam. Hij was wel bereid om een rapportje te schrijven wat betreft de lekage, maar ook hij vond dat er geen andere mogelijkheid was dan de hele vloer vervangen. De offerte komt er aan en dan wordt het knopen-doorhak-tijd.

Het zou mooi zijn als ze het in de herfstvakantie al konden komen doen, want dan zijn mijn ouders op vakantie en kunnen we een week in hun huis. Ik denk echter dat het te kort dag is en dan is de enige optie bij mijn schoonouders....

Wij hebben wel bier in de kroeg hoor! Hij is alleen niet alle dagen open.....kratjes ook goed?????? Dus wie er het weekend voordat het bedrijf langskomt niets te doen heeft, mag intekenen! Slopen!!!!!!! Datum volgt nog!
pi_42562396
Ik grijp even in:

Zolang TS geen klusjesmannen aan het werven is op FOK!, moet dit volgens ons kunnen. Het is een dunne scheidslijn, maar hij loopt precies tussen tips + ervaringen uitwisselen en personeel werven.

Mensen werven via FOK! doen we dus niet. Dat kan verder buiten FOK! om.
pi_42569753
Ik zie het misschien wat vreemd hoor...

Persoonlijk heb ik altijd erg veel moeite met bedrijven die eerst 16000 roepen en als je daar niet gelijk op in gaat zomaar 50%(!!!) van de prijs afhalen. Dan nog vind ik het een godsbedrag voor wat ze ervoor doen maar goed.

Net zoiets als met keukens. Ze roepen en prijs en zakken dan heel makkelijk. Zelf vraag ik me dan zelfs op het eind af in welke mate ik nog steeds bedonderd word.
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_42573639
Oeps marsepein, zo bedoelde ik het helemaal niet hoor. Ik ging ervanuit dat we een beetje aan het geinen waren.....Voortaan zal ik er een knipoogje bijzetten of mijn mond houden.
pi_42573811
Gompy, ik begrijp wat je bedoelt. Maar dat heb ik ook bij andere grote aankopen. De winstmarges zijn gigantisch. Ik weet alleen niet wat ik anders moet, want helemaal zelf doen gaat, zoals het er nu uitziet, absoluut niet lukken en dan moet je toch wat. Ik ben dus toch afhankelijk van een bedrijf en ze doen het allemaal zo. Maar elke euro (of liever elke 1000 euro) die ik er vanaf kan halen is meegenomen.
pi_42623610
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:23 schreef Gompy58 het volgende:
Ik zie het misschien wat vreemd hoor...

Persoonlijk heb ik altijd erg veel moeite met bedrijven die eerst 16000 roepen en als je daar niet gelijk op in gaat zomaar 50%(!!!) van de prijs afhalen. Dan nog vind ik het een godsbedrag voor wat ze ervoor doen maar goed.

Net zoiets als met keukens. Ze roepen en prijs en zakken dan heel makkelijk. Zelf vraag ik me dan zelfs op het eind af in welke mate ik nog steeds bedonderd word.
Dat klinkt een beetje als mijn keukenboer een paar jaar terug, alleen zakte die waarschijnlijk iets te vaak en iets teveel.
Ja inderdaad failliet, gelukkig hebben ze de garantie wel goed geregeld.
pi_43464961
Zo, even niets van mij laten horen, maar we zijn weer een stapje verder. Van de verzekering krijgen we de schade van de lekkage vergoed. Dat is het stutten van de keuken, het weghalen van de hele keukenvloer en de zwamsanering. Toch ruim 2000 euro. De rest van de vloer (woonkamer en gang) moeten we uit eigen zak betalen, maar alle beetjes helpen. Ben dus best tevreden.

Nu kunnen we ook gaan beslissen door wie we het laten doen, proberen we nog een beetje af te dingen en binnenkort hopen we dus dat het gaat gebeuren. Voor de kerst alles achter de rug zou mooi zijn........

We moeten twee weken ons huis uit, maar kunnen waarschijnlijk in het huis van de overburen. Die zijn al geruime tijd verhuisd, maar hun oude huis staat nog steeds te koop. Hoeven we tenminste niet bij mijn ouders of schoonouders in te trekken.

Als we echt van start gaan, zal ik nog wel even wat foto's van het hele gebeuren plaatsen. Voor sommige mensen hier misschien toch wel interessant denk ik.
pi_43465816
Ik zag tumtummetje staan dus ik dacht> He die is klaar
pi_43474293
nee, zo snel gaat het allemaal helaas niet, zal blij zijn als het nog dit jaar gedaan is....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')