Ja, er lag ook glas in de kamer zelf en op het balkon, dat op straat heb ik natuurlijk niet opgeruimdquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:28 schreef cyberstalker het volgende:
Je hebt het gewoon zelf opgeruimd.
Oh nee, dat ging dus niet door.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:29 schreef Furious het volgende:
Glassex.
Emo!quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:52 schreef Chriz2k het volgende:
Duh, ik heb natuurlijk even lekker mijn hele lichaam bekrast met een lekker groot stuk glas.
Croissantjesquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En Frans eten, daar kan ik nog wel een topic over volpraten.
Dat is oorspronkelijk een Turks idee. Niks Frans aanquote:
Überdroge kadetjes, chemisch smakende groente, zure sinaasappelsap, vlees dat nergens naar smaaktquote:
Royal with cheesequote:Op zaterdag 30 september 2006 21:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Überdroge kadetjes, chemisch smakende groente, zure sinaasappelsap, vlees dat nergens naar smaakt.
Gelukkig was er nog een MacDonalds.
Je had me niet verteld dat je in een jeugdhostel verblijft.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Überdroge kadetjes, chemisch smakende groente, zure sinaasappelsap, vlees dat nergens naar smaakt.
Waar ze geen 'Quarter Pounder' kennen.... daarbij moet je er ook niet om een Mac Kroket vragen want croquettes zijn in Frankrijk varkensvoer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:13 schreef Chriz2k het volgende:
Gelukkig was er nog een MacDonalds.
Le Big Macquote:
Dat had ik allemaal buiten het hotel gegeten, op die kadetjes naquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:14 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Je had me niet verteld dat je in een jeugdhostel verblijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |