Na vannacht moest ie toch wel een beetje uitkijken zei Etienne nog......quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:03 schreef Sonique het volgende:
Marlies: 'Staat dat niet met zo'n lok voor z'n gezicht'
Rik: 'Jawel, maar das TE gay'
Monique tegen e10: 'Kijk die gorilla liggen op de vloer!'
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:02 schreef Sonique het volgende:
Marlies: 'Staat dat niet met zo'n lok voor z'n gezicht'
Rik: 'Jawel, maar das TE gay'
Nixte. Hij moet niet zoveel zuipen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:07 schreef n1ek het volgende:
Arme Eggie
dat ook maar je moet wat, je kan zo'n situatie in een huis niet inschatten, na zo'n noodrantsoen valt het ook harder op je dakquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nixte. Hij moet niet zoveel zuipen.
daar ligt ie al urenquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:07 schreef Marrije het volgende:
Tijn duikt zijn bed in?
Hij baalt goed van zichzelf....Maar kom op, 's ochtends nog het ene biertje na het andere opentrekken.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:07 schreef n1ek het volgende:
Arme Eggie
Maar eggie heeft toch niets vreselijks gedaan? of heb ik iets gemistquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij baalt goed van zichzelf....Maar kom op, 's ochtends nog het ene biertje na het andere opentrekken.....![]()
Hij heeft in ieder geval de toorn van Hummie dubbel over zich afgeroepen. Zoals Roeland aangaf heeft ze een hekel aan drinkende mensen...
Volgens Rik was hij erg irritant. Is 5 keer de slaapkamer waar Rik lag, binnengelopen. En een krat bier opgedronken van het budget natuurlijk....quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar eggie heeft toch niets vreselijks gedaan? of heb ik iets gemist
Gewoon slap geouwehoer, zoals ie normaal gesproken ook doetquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
wel in het hummie universum!quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft net zolang door gezopen totdat hij zich niets meer wist te herinneren.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Toch wel. Hij heeft zichzelf ladderzat gezopen, tot in de niet heel vroege ochtend aan toe. Hij heeft een functie als begeleider op de jeugdafdeling ven een penitiaire inrichting. Hij heeft daar dus een voorbeeldfunctie en gezag. Beide heeft hij nu verloren, want de meiden kijken ook daar echt wel tv.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. En ook op de streams is vrij duidelijk dat hij er erg mee zit. Marcia maakte er vanmorgen ook al grapjes over. Ik geen vrindje, mijn vader geen baan meer...quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:21 schreef Tissik het volgende:
[..]
Toch wel. Hij heeft zichzelf ladderzat gezopen, tot in de niet heel vroege ochtend aan toe. Hij heeft een functie als begeleider op de jeugdafdeling ven een penitiaire inrichting. Hij heeft daar dus een voorbeeldfunctie en gezag. Beide heeft hij nu verloren, want de meiden kijken ook daar echt wel tv.
Het is vrij aannemelijk dat Egbert straks op zoek mag naar een andere baan. Terug naar de taxi oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |