Waar was je portemonee nou ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja ja. De TV staat aan op de achtergrond of zo .
Kom daar maar onderuitquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja ja. De TV staat aan op de achtergrond of zo .
In d'r broekspijpquote:
Schaatsen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Allemaal 10'en!
Pfrt, dat kan ik ook![]()
Jupquote:
Had ik je nou toch maar in de billen geknepen, had je niet zo hoeven te zoekenquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.
Maar ik moet zeggen dat ik me erg vermaakt heb tijdens ons gebabbel.
Hoe kwam dat, gat in je broekzak? Dat heb ik ook welens met m'n sleutels gehad alleen had ik dat toen wel door.quote:
En dan huren we een tent tegenover die shoarmazaak en dan concurreren we die zaak KAPOT.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oe! Hell yeahhh, bakken met geld gaan we dan verdienen!!
Toen-ie dronken was?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja Remlof, lief dat je me sigaretten aan bleef bieden maar ik rook niet..
Ik was er de hele tijd tegen aan, aan het rijdenquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe kwam dat, gat in je broekzak? Dat heb ik ook welens met m'n sleutels gehad alleen had ik dat toen wel door..
Voelde je been niet wat zwaarder aan dan?.
Hé kijk, weer een die ik me herinnerquote:
Aan iedereen geloof ikquote:
Koste je wel een biertjequote:Op zaterdag 30 september 2006 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé kijk, weer een die ik me herinner
Ja, de hele meet zowat. Maar in tivoli was het wel heel erg.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja Remlof, lief dat je me sigaretten aan bleef bieden maar ik rook niet..
Christiena ook, ofzoietsquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, de hele meet zowat. Maar in tivoli was het wel heel erg.
Was graag gedaan hoorquote:
Ik vind je een geil mokkel!quote:
Was die ook bezopen of bood hij haar ook telkens sigaretten aan terwijl ze niet rookt?quote:
We vonden hem allemaal een lekker wijf toch.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik vind je een geil mokkel!
klinkt als een combi van beidequote:Op zaterdag 30 september 2006 21:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Was die ook bezopen of bood hij haar ook telkens sigaretten aan terwijl ze niet rookt?
Ik herinner me iig dat je heel veel stond te dansen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
klinkt als een combi van beide
Ofzo, tivoli kan ik me nog bar weinig van herrineren.
gaat-ie weer vreemdquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik vind je een geil mokkel!
Sorry rené, zoek maar een ander!quote:
Was jij nou diegene in die lichte blouse?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:24 schreef peleetje het volgende:
[..]
nou je heb een aardig showtje gemist hoor.![]()
we hebben zelfs nog de polonaise gelopen![]()
Oh.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik herinner me iig dat je heel veel stond te dansen.
Ingeruild voor een andere blauwequote:Op zaterdag 30 september 2006 21:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sorry rené, zoek maar een ander!
Ze rookte welquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Was die ook bezopen of bood hij haar ook telkens sigaretten aan terwijl ze niet rookt?
Dan ga ik gelukkig nergens op achteruit.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ingeruild voor een andere blauwe
Eigenlijk had iedereen die aan moeten nemen en daarna als ze op zijn stuk voor stuk teruggeven.quote:
Ik heb er ook nog een gekregenquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:45 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Eigenlijk had iedereen die aan moeten nemen en daarna als ze op zijn stuk voor stuk teruggeven.Had-ie toch niet gemerkt.
Wat een gulheid.quote:
MOEHAHAHAHAHAHAAHAHAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:35 schreef TrenTs het volgende:
[..]
En dan huren we een tent tegenover die shoarmazaak en dan concurreren we die zaak KAPOT.
Eerst 3 keer verzetten. Dus reken op April 2007quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:51 schreef renz0r het volgende:
Volgende x probeer ik langer te blijven. Treinen naar Zwijndrecht reden maar tot begin nacht.
Dit was meer kijken hoe dit nou was en was wel grappig, dus geslaagd. Volgende keer zal ik er weer bij zijn als ik kan. Hopelijk wel andere locatie voor afwisseling. Om nou weer Starway te doen lijkt me niks.
Wanneer is volgende meet?
Ok, we schrijven je erbijquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
next meet kom ik denk ik niet
Volgende keer is het een kwestie van die hards.quote:
* Dark_Angelus is alvast presentquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Volgende keer is het een kwestie van die hards.![]()
Was het zo a-boeiend?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Dus we beginnen met eind oktoberquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eerst 3 keer verzetten. Dus reken op April 2007
Heb ik niet genoeg tegen je aan geluld?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Je was me toch een lekkerstukquote:
Zullen we een tattoo met de datum laten zetten?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
* Dark_Angelus is alvast present
Ja! Ik wilde toch al een tattoo gaan zettenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:03 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zullen we een tattoo met de datum laten zetten?![]()
Omdat?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |