quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:36 schreef swollywood het volgende:
Nog ff en je krijgt een boete als je brood naar de eendjes gooit![]()
Omdat het geen lekker brood was zeker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:36 schreef swollywood het volgende:
Nog ff en je krijgt een boete als je brood naar de eendjes gooit![]()
Maar die boom heeft geen brievenbus voor de brief van het CJIB.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:16 schreef Biancavia het volgende:
En als er nou zomaar een appel van een boom af valt?
Krijgt die boom dan ook een bekeuring?![]()
Je hele kliko dumpen in een openbare vuilnisbak of openbare plek vind ik toch wel wat anders dan gewoon een zakje in de vuilnisbak gooien of je appel in de bosjes mikken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:08 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
dat men hoort te betalen voor zijn huisvuil, idioot.
Lees:quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hele kliko dumpen in een openbare vuilnisbak of openbare plek vind ik toch wel wat anders dan gewoon een zakje in de vuilnisbak gooien of je appel in de bosjes mikken.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:46 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te vermelden dat het niet om 1 klein lullig broodzakje ging maar dat ze zoveel weggooide dat die vuilnisbak gelijk vol zat; en het was niet de eerste keer.
Dat was immers de verklaring van de gemeente. Geen zin om te zoeken naar het precieze bericht maar google zal wel wonderen doen![]()
Lees nu nog eens een keer wat je al gequoted heb.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:14 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Gek genoeg deed die vrouw het toch ondanks dat er juist een boete op stond![]()
Lees:quote:
Zelfs via Google.quote:Puttenaar laat zwerfafval voortaan links liggen
18 MAART 2006 - PUTTEN - Denk je je steentje bij te dragen aan schonere straten door zwerfafval op te ruimen en is de beloning een boete van 75 euro. Dat overkwam Barend Livestro uit Putten deze week. Een opsporingsambtenaar zag hoe hij een leeg boterkuipje in een openbare afvalbak deponeerde. En die zijn enkel bestemd voor straatafval en niet voor huishoudelijk afval.
[..]
‘Je meent dat je goed doet. Daar staat die bak toch voor?’ Hij bedenkt zich wel tien keer voordat hij weer zoiets doet. ‘Ik zag net een melkpak liggen, in de Jacob Catsstraat. Maar ik ruim niets meer op.’
dat is een hele andere zaak, mongool.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Lees nu nog eens een keer wat je al gequoted heb.
Wordt het niet eens tijd om af te vragen of er wel logica achter die boete zit?
[..]
Lees:
[..]
Idioot, mongool, ik vind het prachtig hoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:38 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
dat is een hele andere zaak, mongool.
Waar heb jij het over? Ik had het enkel en alleen over het verhaal van het wijf dat een prullenbak volpropt met haar huisafval, niet over het topic-verhaal en niet over een boterkuipje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Idioot, mongool, ik vind het prachtig hoor.
Waar het op neerkomt, is dat deze zelfde persoon een vergelijkbare boete krijgt als TS. En zeker een vergelijkbare boete als die mevrouw met de broodzakjes.
Met het verhaal van die broodzakjes, dat daarmee zogenaamd de prullenbak volzat, meerdere keren (ik heb het niet kunnen vinden) zat je te verdedigen dat heel die boete goed was.
Ik kom echter met dit 2e voorbeeld, vergelijkbaar met TS zijn verhaal, en je gooit het ineens op 'een hele andere zaak'.
Dan kun je me net zo goed gelijk geven, als je er niet op in durft te gaan.
Ik stelde simpelweg voor om ook eens over een ander 'incident' te lezen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:57 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik had het enkel en alleen over het verhaal van het wijf dat een prullenbak volpropt met haar huisafval, niet over het topic-verhaal en niet over een boterkuipje.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |