Zometeen heeft ze herpes aan haar moula eet een vogel dat kunnen we weer massal naar de GGD omdat er vogelherpes is. Nou bij mij steken ze niet meer zon ding in mijn pik ;rquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:41 schreef Medy het volgende:
Ik zag vanmiddag dat een vrouw door een agent op de bon werd geslingerd omdat ze haar appelklokhuis in de struiken had gegooid. Ik heb niet meegekregen hoe hoog de boete was, maar net op internet even nagelezen dat dit 46 euro is!!![]()
Nu heb ik geluk dat ik nog nooit betrapt ben, maar aangezien ik mijn klokhuizen ook altijd op straat of in de bosjes werp, kom ik vast ook eens aan de beurt. Ik vind dit echt volslagen debiel, de overheid slaat echt door! Waarom een boete (en nog een hoge ook) voor iets weggooien dat biologisch afbreekbaar is? Tenminste, er is toch niks slechts aan het weggooien van een appel?![]()
Zijn er hier meer mensen weleens voor beboet? En is zo'n risico op een boete voor jullie reden om geen klokhuizen meer weg te gooien?
Blijft een banananschil echt twee jaar liggen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Voor een klokhuis is het inderdaad overdreven, dat is namelijk na 2 weken wel verteerd.
Een bananenschil blijft echter 2 jaar liggen.....dan vind ik een boete wel weer terecht
Als je dan kan aantonen dat een klokhuis geen afval en dus vervuiling enzo is dan word het intressant ja.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:14 schreef DennisMoore het volgende:
Daar zou ik voor gaan procederen.
Wil ik wel 's zien wat een rechter daarvan zegt.
serieusquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:06 schreef Vandoooorrr het volgende:
[..]
Blijft een banananschil echt twee jaar liggen?![]()
Lijkt mij van niet, maar goed, die smijt ik ook altijd ergens in de bosjes.
![]()
eerder 2 maandenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:27 schreef Desdinova het volgende:
Bij een wilde appelboom () pleurt een hele appel op de grond :S dus wat is t probleem?
En een bananenschil 2 jaar? Niet geresearched, maar dat geloof ik niet..
Peren hebben toch ook een klokhuis?quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:25 schreef PeZu het volgende:
btw zijn er ook andere klokhuizen dan die van appels![]()
ik zag zo appelklokhuis staan en ik vroeg het me af
hee je moet geen appels met peren vergelijkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Peren hebben toch ook een klokhuis?
en nog belachelijker is dat ze al die tijd investeren in burgertje pesten ipv de boeven vangen.. ga fietsendieven ofzo kutten, dan doe je teminste wat nuttigsquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:34 schreef Fukjoeman het volgende:
En dan nog, 46 euro is wel kansloos veel. Voor fietsen zonder voor en achterlicht bijvoorbeeld krijg je 25 euro. Volstrikt belachelijk als je erover nadenkt
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:44 schreef dady het volgende:
[..]
Zometeen heeft ze herpes aan haar moula eet een vogel dat kunnen we weer massal naar de GGD omdat er vogelherpes is. Nou bij mij steken ze niet meer zon ding in mijn pik ;r
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |