oei, pikante woordkeusquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft er vrede mee. Het is een zuivering van hem.![]()
Ze wil graag erkenning.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:20 schreef Verida het volgende:
ik heb meer respect voor tijn, die heeft nog meer monique tegen zichzelf beschermd,
bij sjaan krijg ik altijd het gevoel, dat iedereen spontaan in applaus moet uitbarsten als zij iets goed doet.
fijn voor haar, maar ik hoef toch niet mee te genieten van dat gebedel om erkenning, wordt er helemaal gallisch van, vooral met dat stemgeluid erbijquote:
Ze had gisteren een open gesprek met Marlies over haar "Bitch-zijn"quote:
Ik spreek wel uit ervaring en kan je zeggen als zij niet wilt, dan gebruikt ze wel weer als ze er uit is.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Ik zeg nú ; ze gaat gedwongen naar een gesloten inrichting en kickt maar af, simple as that. In het eggie weet ik ook wel dat dat niet gaat gebeuren. Maargoed, deze discussie is van een andere orde en gaat mijn pet te boven, simpelweg omdat ik alleen vanuit een hypothese kan denken.
Nah, heeft het vast over haar en Sab als dat 'ons'.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:23 schreef arneaux het volgende:
Monique heeft het over Tijn en vertelt :"Hij is toen naar onze slaapkamer gelopen..." Sabrina zit dus niet bij dat gesprek, zou ze onbewust zij en Tijn als 1 zien.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ze deed het wel om Monique te beschermen tegen zichzelf.
Alleen daarna sloeg ze door en ging ze zich enorm voor de camera's uitsloven om toch vooral te laten zien dat ze uit het goede hout gesneden was.
Tuurlijk is ze gevoelig. Men wil erkennig omdat ze niet zeker van hun acties zijn. In mijn ogen is Janine een hele lieve vrouw die alleen met zon air rondloopt om zichzelf te beschermen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze had gisteren een open gesprek met Marlies over haar "Bitch-zijn"
Eigenlijk is ze heel gevoelig (in dat gesprek dan, met veel drank op)
En daarom overdrijft ze ook zo en klopt ze zichzelf nadien nog een paar keer luidruchtig op de borst. Zodat iedereen meekrijgt hoe geweldig ze is.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:20 schreef Verida het volgende:
ik heb meer respect voor tijn, die heeft nog meer monique tegen zichzelf beschermd,
bij sjaan krijg ik altijd het gevoel, dat iedereen spontaan in applaus moet uitbarsten als zij iets goed doet.
Ik ben blij als zij oprot , kan ik tenminste de streams met geluid aan zetten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:24 schreef Spablauw het volgende:
Wordt ook helemaal daas van Sjaan, gadverdamme, ze is nou al uren bezig aan iedereen te melden hoe geweldig ze iedereen heeft geholpen vannacht!! Bah! Ze was zelf ook zo teut als een tor!
Snap ik. En ik zei ook al, ik kan er eigenlijk ook geen zinnig woord over zeggen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik spreek wel uit ervaring en kan je zeggen als zij niet wilt, dan gebruikt ze wel weer als ze er uit is.
Leeft in perfecte harmonie samen met ivoor.quote:
t Zijn niet haar motiven die slecht zijn, het punt is alleen een beetje dat ze wil dat die motiven erkent worden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En daarom overdrijft ze ook zo en klopt ze zichzelf nadien nog een paar keer luidruchtig op de borst. Zodat iedereen meekrijgt hoe geweldig ze is.
Dom van haar: aanvankelijk vond ik (hoewel ik het ook wel jammer vond) een lieve aktie van haar, om Monique te behoeden voor vreemdgaan. Maar omdat ze zo doorslaat, gaat iedereen aan haar motieven twijfelen en aan de stemming hier te lezen wordt het nu zelfs tégen haar gebruikt.
Amen!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben blij als zij oprot , kan ik tenminste de streams met geluid aan zetten.![]()
ja ik vroeg me af (ik heb het zelf helaas gemist allemaal) was ze er wel bij vanacht ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:28 schreef Morwen het volgende:
En Marlies zit er weer bij en kijkt ernaar. Ja, echt........ik ook......jaaaaa![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |