Heb jij al geslapen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat doe ik al sinds ik de streams aanzette vanmorgen![]()
Jaja, dat bedoelde ik toen jij zei tis al laat, ik zei tis al vroeg. Ik heb netjes de hele nacht geslapen, vanmorgen de streams aangezwengeld en yes, Eg en Jeroen. Etjen ging toen net tussen Sab en Rik liggen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij al geslapen?![]()
Thats my cue![]()
![]()
pffffquote:Op zaterdag 30 september 2006 08:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jaja, dat bedoelde ik toen jij zei tis al laat, ik zei tis al vroeg. Ik heb netjes de hele nacht geslapen, vanmorgen de streams aangezwengeld en yes, Eg en Jeroen. Etjen ging toen net tussen Sab en Rik liggen.
Ik zei het een uur geleden al, de huilfase voor Eg en Jeroen zit eraan te komen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij gaat janken....
Haha. Ik ben allang blij dat nu de weekopdracht is afgelopen er toch nog mensen wakker zijn om 07.00 uur smorgens.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
pffffWatje. Ik heb nog niet geslapen en komt er nu ook niet meer van.
Sorry hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 08:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zei het een uur geleden al, de huilfase voor Eg en Jeroen zit eraan te komen.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij gaat janken....
Edit: Maar dat zei Marrije een uur geleden al...
Zo bedoelde ik het nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 08:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
Heb mijn post al aangepast![]()
[..]
Ik zit meer te luisteren dan te kijken en zie nu pas dat Eg bij Jeroen op de bank is gaan zittenquote:Op zaterdag 30 september 2006 08:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wilzde nie mez t spel bezug sein, maar onbwust doe ik t togc h..
[afbeelding]
quote:
Fietsen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zou zwaar worden. Na feest een zware weekopdracht?
Heb ik ook ff gemistquote:Op zaterdag 30 september 2006 08:47 schreef berney het volgende:
[..]
Fietsen.
Heeft Marlies ook gedronken? Zo ja, dan is ze niet zwanger..
Vanaf 06.30 heb ik hem altijd met een biertje gezien, behalve in de tuin (avanaf een uur of 8). Maar goed, om 06.30 was ie al zat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:51 schreef Tamaartje het volgende:
haaaaaaaaaahahahahahoeveel heeft Egbert gedronken joh?
Ok!quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:49 schreef demins het volgende:
[..]
Marlies heeft genoeg gedronken om niet zwanger te zijn!
hahaha okequote:Op zaterdag 30 september 2006 08:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vanaf 06.30 heb ik hem altijd met een biertje gezien, behalve in de tuin (avanaf een uur of 8). Maar goed, om 06.30 was ie al zat.
Ik zag het begin van het feest gisteren en hij begon met 3 of 4 breezertjes al in het eerste uur.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:51 schreef Tamaartje het volgende:
haaaaaaaaaahahahahahoeveel heeft Egbert gedronken joh?
23quote:
Vandaar dat dat getal om de andere zin in de conversatie opduikt!quote:
haha Jeroen was echt verbaastquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:09 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert : Je komt niet als een zelfverzekerde type over..."No way "
Jeroen: "Nee?"
Terwijl Egbert hem dat vanmorgen ook al heeft verteld en toen was ie het daar ook al niet mee eensquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haha Jeroen was echt verbaast
haha wat een kneuzenquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Terwijl Egbert hem dat vanmorgen ook al heeft verteld en toen was ie het daar ook al niet mee eens![]()
En hij bedoelt het niet den.. eh den... denigrerend (hik)quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:16 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert (78e keer) Waarom zitten WIJ met elkaar in het hok?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:17 schreef pullup het volgende:
[..]
En hij bedoelt het niet den.. eh den... denigrerend (hik)
Ik las het alquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:19 schreef Marrije het volgende:
Niet te geloven, het gaat weer over Rik.
Jeroen: die discussie hebben we net ook al gehad
Eg: was dat met mij?
Jeroen: ja dat was met jou
(zie streamverslag)
We zullen kijken hoe hij straks looptquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:22 schreef versabommie het volgende:
Hey ik las net dat e10 pissed de friemelscene verlaten had na het censuur....zou die dan toch eindelijk anaal ontmaagd zijn door Rik?![]()
Tuurlijk heeft die dat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:26 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen heeft wel een punt hoor, aangaande de sterke positie van Rik
Stille wens van mij ookquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:31 schreef Marrije het volgende:
Dadelijk gaan Eg en Jeroen naar bed en dan de HAANStart weekopdracht
![]()
Is het zeker dat er vandaag een WO komt?quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:31 schreef Marrije het volgende:
Dadelijk gaan Eg en Jeroen naar bed en dan de HAANStart weekopdracht
![]()
Het is maar beter zo.....kan E10 gewoon zijn diadeempje blijven dragenquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:30 schreef Inca het volgende:
Dus er is een nieuw stelletje erbij Rik en E10 benieuwd of Rik nog wat gaat zeggen over de piemol van E10
Dat noeman ze ook wel eens "jezelf nuchter zuipen"quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:42 schreef Nostalgist het volgende:
Dat ze helemaal niet moe worden, joh.....
Ik heb het ff bij de streamverslagen gezetquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:34 schreef pullup het volgende:
E: Onderschatten mensen jou ?
J: Eeh weet ik niet eeuh.
E: Waarom onderschatten mensen jou ?
J: eeuuh
E: Ik zal het je vertellen mensen onderschatten jou.
J: Oh
E: Ik zal je vertellen waarom mensen jou onderschatten.
J: Ok
E: Omdat je onduidelijk bent. Als je duidelijk bent kunnen mensen je niet onderschatten
E: Je gaat constant met mensen mee in hun mening. Zo krijgen ze geen hoogte van je.
E: Niet negatief bedoeld hoor, maar je hebt voor andere mensen zo geen eigen mening
Dat zei Eg vanmorgen in de tuin. Dat BB hem zou pakken en dat hij vandaag een brief oid moest voorlezen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:43 schreef versabommie het volgende:
Als er dan een WO zou komen dan vind ik wel dat Eggie en alleen Eggie de opdrachtregels mag voorlezen
Maar de kater komt nog.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat noeman ze ook wel eens "jezelf nuchter zuipen"
zo'n hele zware sportopdracht van een week en dan niet de tijd geven om abndere bewoners erbij te roepen maar direct beginnenquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zei Eg vanmorgen in de tuin. Dat BB hem zou pakken en dat hij vandaag een brief oid moest voorlezen.
Wat mij betreft kan het beginnen![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:46 schreef Nostalgist het volgende:
Die kop van Jeroen........ Nou het pakje blauw is......
uiteraard, en nu maar hopen dat ze die mogen vieren met een WOquote:
Werkelijk onbetaalbaar !!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:46 schreef pullup het volgende:
[..]
![]()
en hij dacht een makkelijk voorbeeld te nemen
quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
uiteraard, en nu maar hopen dat ze die mogen vieren met een WO![]()
Ik vind het ergens nog wel zielig ook.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:50 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen krijgt het nu wel heel hard voor zijn kiezen. Wel een goede les....
Dit was het grappigste stukje discussie tot nu toe.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:48 schreef Marrije het volgende:
Oh dear, gaan ze nu echt dscussieren over de kleur van het pakje chag?
Jeroen: het ging mij om deze helft.
Is het ook....Dat die jongen HBO heeft.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het ergens nog wel zielig ook.
Forget it.... ze mogen hun roes uitslapen hoor...quote:
Ok, 11 uur danquote:Op zaterdag 30 september 2006 09:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Forget it.... ze mogen hun roes uitslapen hoor...
Grote kans want ik zie nu Monique lopen op stream 3.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:57 schreef Nostalgist het volgende:
Liep Tijn door het beeld ?
Waarop Jeroen zegt: maar daar zit geen BB sticker op.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:59 schreef Nostalgist het volgende:
Dit gaat Jeroen nog lang horen. Bj ieder pakje shag wat zijn vrienden hem laten zien.....
Ja, ben ik ook bang voor...Dan moeten ze het zelf maar doen....quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:03 schreef pullup het volgende:
Hey Semih is nu even het gespreksonderwerp.
Dat gesprek van Egbert met Semih gaat even de ijskast in ben ik bang.
Terwijl Jeroen vanmorgen om 07.30 nog wist te vertellen dat de tuin zo open zou gaan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:02 schreef Larisje het volgende:
Eggie:Ik wil niet stoken hoor vanavond
Ze hebben geen besef van tijd meer.![]()
Nope...Eggie en Jeroen hebben de nacht doorgehaald, Rik heeft E10 ingewijd in de wondere wereld der manneliefde geloof ik en zo is er nog zat gebeurtquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:16 schreef Inodder het volgende:
zijn ze wel naar bed geweest?
dies bijgehouden al zit er een hiaat in door BB censuur op het moment dat rik en e10 gingen piemolvoelenquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:23 schreef Inodder het volgende:
zal vanmiddag wel ff sv lezen of is die niet bijgehouden
Ondanks dat de streamverslaggevers aardig hun best hebben gedaan: Wat er de laatste tien uur allemaal gebeurd is laat zich niet vastleggen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:23 schreef Inodder het volgende:
zal vanmiddag wel ff sv lezen of is die niet bijgehouden
quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ondanks dat de streamverslaggevers aardig hun best hebben gedaan: Wat er de laatste tien uur allemaal gebeurd is laat zich niet vastleggen.![]()
Ohw, dat was VOOR Tijn Mo bijna lag te vingeren, mo de wc onderkotste , e10 vroeg of rik hem wilde pijpen enzovoorts...quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:28 schreef Inodder het volgende:
ik hoorde vanacht toen ik al op bed lag janine nog wel iets zeggen als ik wil nu gewoon n piemel voelen
Ja maar is het pakje shag nou blauw of geel?quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:32 schreef paxhalis het volgende:
Als het echt interessant wordt draait men de beelden op het gele oog. Laten ze dat nou eens doen bij het gesprek tussen eggie en jeroen. Die jeroen is werkelijk echt dom zeg tjonge jonge jonge wat een sukkeltje.
En heeft Rik e10 nou nog gepijpt en heeft Marcia nog aan de lul van Rik getrokken? Dat is eigenlijk veel leuker om te zien hahahahaha maarruhhhhhhhhh de tafel is zwart en de sinasappel is oranje....pffffffffffffffffffffffff
Mo en Tijn tegen elkaar aan geslapen bij het raamquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:01 schreef Bartoli het volgende:
uhm ik zie op de BB site dat E10 en Rik bij Sa zijn gaan liggen in de prinsessenkamer? heeft Mo haar verdere nacht dan bij Tijn of op de plee doorgebracht? of was Mo alweer wakker toen die 3 gingen slapen
Wow wat een bikkelsquote:
Ze loopt altijd alsof ze harde sex heeft gehadquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:20 schreef Bartoli het volgende:
en Marcia is ook wakker wel nog brak en mank lopend maar vooruit
Heeft Etienne met Rik lopen klooien?quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:38 schreef pullup het volgende:
Haha Janine doet Etienne na zoals hij deed toen hij met Rik had lopen klooien![]()
Lees de streamverslagen maar naquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft Etienne met Rik lopen klooien?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1. ze hebben eerst elkaar omhelst tijdens de partyquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft Etienne met Rik lopen klooien?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Lees de streamverslagen maar naWat er precies is voorgevallen wist ook Janine niet ( en de streams gingen op het moment supreme op het oog) maar Etienne schijnt redelijk versteend naar buiten te zijn gestormt op een gegeven moment
![]()
We zien het vanzelf...als die strax een ietwat moeilijk lopend zijn nest uitkomtquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
De nazi is dus toch een homo
![]()
Wel belachelijk dat de streams op dat moment op zwart gingen dan
Trek je conclusiesquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:54 schreef BeeDee het volgende:
Godverr !!!!! Ik lees er verder niets over, maar de streams bufferen als een gek al heel de nacht. Hoge kwaliteiteit, lage kwaliteit, andere server.....het maakt geen fuck uit. En Fok! is momenteel ook al brak.![]()
Er staat ook niets op de BB site over die 2quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:33 schreef heksie69 het volgende:
tijn en mo kruipen nog maar eens dicht tegen elkaar aan.. en plop weg stream
hier staat het toch echt op de BB site hoorquote:Later op de nacht is Etiënne vrijer in zijn daden. Samen met Rik duikt hij naakt bij Monique in bed. Sabrina vraagt zich af: "Etiënne beest: waarom lig jij boven op Rik? Ben jij ook biseksueel, Etiënne?" Etiënne is natuurlijk alleen maar aan het dollen en even later bekent hij aan Sabrina onder vier ogen: "Hij zat echt aan me. Er zijn grenzen!" Voor de Zwollenaar was het allemaal een geintje. Even later als Monique vertrokken is en Etiënne met Sabrina, Rik en Marcia gezamenlijk (bijna allemaal) naakt in één bed ligt, gaan de geintjes wel heel ver. Etiënne laat Rik dichtbij zijn 'private parts' komen en Rik wordt er duidelijk opgewonden van. Ook de dames vinden het een erg spannende situatie...
Ach wij maken er toch ook gewoon een geintje vanquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:11 schreef itsme het volgende:
mar ook dat het een geintje was
WTFquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hier staat het toch echt op de BB site hoor
Met deze groep is er ook echt geen 6 weken voorbereiding voor nodig om ze zo uit de band te laten springen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:25 schreef Day het volgende:
Yep, het was een heftige nacht......
Ik ging pas om 04:00 m'n mandje in, maar zelfs ik denk er zo over !quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:22 schreef flugeltje het volgende:
K*t, waarom ben ik nou gaan slapen?
hahaha ja iedereen was lekker opdreef gisteren behalve Semih en zijn hondje Michelinequote:Op zaterdag 30 september 2006 12:29 schreef Sonique het volgende:
Eén ding is zeker.
Er zijn vanacht te veel dingen gebeurt om het onopgemerkt te laten gaan.
Dit levert op z'n minst een week leuke beelden op als sommige bewoners zich realiseren hoe 'misdragen' ze zich hebben...
Oh, JOY!!
e10 met rik ja. eerst lag Sa er nog bij maar die is intussen al een tijdje opquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:33 schreef Sonique het volgende:
Wie liggen er trouwens in de prinsessenkamer? Zie ik daar e10 liggen?
Die waren zo intiem met elkaar dat ze opgelost zijn...quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:41 schreef Coraatje het volgende:
wat ik begrijp is dat na etiennen in de prinssenkamer in bed is gedoken met rik marcia en sabrina niemand weet wat er gebeurd is met tijn en monique?
De keuze is niet zo groot hequote:Op zaterdag 30 september 2006 13:04 schreef dracula100 het volgende:
Ik heb alles gelezen over vanancht. Wat mij opviel is dat al die meiden Tijn willen, alleen omdat hij de aantrekkelijkste daar is.
Ik heb gehoord dat hij een kinderarmpje heeft dus niet zo gek dat hij gewild is als de dames een geile bui hebben
wat betekent "begaait" is een woord dat ik niet ken.(misschien wel door de leeftijd, ga richting oldtimer)quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:07 schreef arneaux het volgende:
Jezusmina.. Ik heb de blog op mn gemak nagelezen, ongelofelijk hoe ze t daar begaaid hebben.
begaait is een woord wat Tijn ook zou gebruikenquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:13 schreef Verida het volgende:
[..]
wat betekent "begaait" is een woord dat ik niet ken.(misschien wel door de leeftijd, ga richting oldtimer)
Das Brabants, dus het is niet gek dat je t niet kent hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:13 schreef Verida het volgende:
[..]
wat betekent "begaait" is een woord dat ik niet ken.(misschien wel door de leeftijd, ga richting oldtimer)
iets in de trend van veel rotzooi gemaakt , begaait is anders ook een woord die we in limburg kennenquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:13 schreef Verida het volgende:
[..]
dank voor de uitleg, als rotterdammer ben ik niet zo bekend met het brabantsquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Das Brabants, dus het is niet gek dat je t niet kent hoor.. Het betekend ehh, de boel op stelten gezet zeg maar.
Ze hadden een bonteavond in de planning zitten, maar daar gaat weining van komen ben ik bang....quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:25 schreef arneaux het volgende:
Waarrroooom ben ik zélf naar een feest gegaan. En wáárom ben ik gaan slapen om half 5 snachts. Vanavond ga ik niks doen maar dan zijn de bewoners natuurlijk helemaal moe.
Idem. Ik dacht om half 5 dat het wel over was. Nou, niet dus. Maar ik begreep dat er later ook flinke censuur is toegepast, dus ik ben wel blij dat ik dat niet heb meegemaakt. Maar volgens mij is er heel wat gebeurd en heeft ook Marcia zich flink laten gaan. Floris zal inmiddels al wel aan de poort staan. Misschien vannacht al wel, dat er daarom censuur wasquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:25 schreef arneaux het volgende:
Waarrroooom ben ik zélf naar een feest gegaan. En wáárom ben ik gaan slapen om half 5 snachts. Vanavond ga ik niks doen maar dan zijn de bewoners natuurlijk helemaal moe.
Doe 'm ff hierheen cut/pasten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idem. Ik dacht om half 5 dat het wel over was. Nou, niet dus. Maar ik begreep dat er later ook flinke censuur is toegepast, dus ik ben wel blij dat ik dat niet heb meegemaakt. Maar volgens mij is er heel wat gebeurd en heeft ook Marcia zich flink laten gaan. Floris zal inmiddels al wel aan de poort staan. Misschien vannacht al wel, dat er daarom censuur was
Lol, Floris dacht vast wat Rob kan, kan ik ook. maar ging Marcia dan zo uit haar dak ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idem. Ik dacht om half 5 dat het wel over was. Nou, niet dus. Maar ik begreep dat er later ook flinke censuur is toegepast, dus ik ben wel blij dat ik dat niet heb meegemaakt. Maar volgens mij is er heel wat gebeurd en heeft ook Marcia zich flink laten gaan. Floris zal inmiddels al wel aan de poort staan. Misschien vannacht al wel, dat er daarom censuur was
Hmm sorry ik klets daar wel verderquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol, Floris dacht vast wat Rob kan, kan ik ook. maar ging Marcia dan zo uit haar dak ?
Waarschijnlijk tegen de geest van Hildequote:Op zaterdag 30 september 2006 13:50 schreef Kinga het volgende:
Tegen wie praat Sab?
Ja...die roze kamer krijgt ineens een hele andere betekenis.quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:48 schreef versabommie het volgende:
Ik zie dat het nieuwe stelletje netjes met rust gelaten wor en lekker saampjes nog liggen te knorren![]()
er is er maar 1 met zo'n irritante zeurende stemquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:50 schreef Kinga het volgende:
Tegen wie praat Sab?
Die liggen toch voor het raam ??quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja...die roze kamer krijgt ineens een hele andere betekenis.
Snap ff niet wat de regie wil laten zien met stream2...die staat al HEEEEEEL lang op een slapende jeroen....boeiend.![]()
(Maarja dat komt natuurlijk ook, omdat ze Tijn en Mo niet samen in 1 bed willen laten zien.)
Nee hoor...die liggen al een tijdje samen in het bed van Tijn...Mo kon niet naar bed omdat Rik, Sa en E10 daar lagen...dus is ze bij Tijn aant crashen...quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die liggen toch voor het raam ??
Hier zitten er een aantal.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:18 schreef Kinga het volgende:
Wat een rust hier...
Echt veel actie is er niet op de streams...quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:18 schreef Kinga het volgende:
Wat een rust hier...
bijlezen is veel werkquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:18 schreef Kinga het volgende:
Wat een rust hier...
En zeker met een traag FOK!quote:
Ze deed Tijn met zijn puppy-ogen ook best grappig naquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:33 schreef Nostalgist het volgende:
Sabrina denkt dat Tijn onder de indruk is van Monique.....Niet dat hij verliefd is.
Joh Mo werd gisteren uit het bad met Tijn gejaagd...Tijn keek of zijn lolly was afgepakt whehequote:Op zaterdag 30 september 2006 14:35 schreef T-lex het volgende:
Nou, Sa en Mich zijn er helemaal uit...."Tijn is gefascineerd" mbt Monique....
Oké....klinkt een stuk onschuldiger dan zeggen dat tie op d'r geilt natuurlijk!![]()
Weer die prachtige bank ja....quote:
precies.. tijd voor de haan en alcoholquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:46 schreef Sonique het volgende:
Er mag nu best wel eens opgestaan worden vind ik...
Jaaaaaaaaaaaa! Gooi vooral die geile Marcia eens ff lekker volquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. tijd voor de haan en alcohol
Ik denk dat die alcohol er niet echt in gaat zitten, dat wordt vanavond zeer vroeg naar bedquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Precies, en gewoon door drinken!quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Er is wel ventilatiequote:Op zaterdag 30 september 2006 14:48 schreef Sonique het volgende:
MEt zveel drank zal het wel lekker stinken in de slaapkamers...
en geen raam die je open kan zetten..
bah..
Fisherman's Friend helpt ook goedquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:55 schreef Addi het volgende:
Snoep of pepermunt tegen de rotte rattenlucht in hun waffel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |