quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:32 schreef NorthernStar het volgende:
Hoi kan die Roel-show ergens anders svp?
ik ookquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:39 schreef dracula100 het volgende:
marcia is er klaar voor
Om nu met zun allen naar me penis te gaan staren lijkt me ook geen goed idee.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, ik heb beloofd die niet meer te plaatsen, was een garpje...
daar moet je zelf hopelijk ook om lachenquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:42 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Om nu met zun allen naar me penis te gaan staren lijkt me ook geen goed idee.....
Laten wehet lekker simpel houden...
quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:48 schreef dracula100 het volgende:
marcia wil door rik genomen worden
Hij schijnt erop te kicken, ieder zijn ding man, relax, zometeen ga ik denken dat joost nog gelijk hadquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:42 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Om nu met zun allen naar me penis te gaan staren lijkt me ook geen goed idee.....
Laten wehet lekker simpel houden...
Er had ook moeten staan: Rik gaat zo Etienne zijn pipi er af zuigen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eigenlijk meer een puist uitzuigen, maar komt op zelfde neer.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:55 schreef FBtje het volgende:
waarom zouden ze dit moeten censureren dan?
weten we niet...het is gecensureerdquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:55 schreef FBtje het volgende:
waarom zouden ze dit moeten censureren dan?
ah okquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:55 schreef roeland303 het volgende:
[..]
weten we niet...het is gecensureerd
Werd er vorig jaar eigenlijk wel eens ingegrepen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:55 schreef roeland303 het volgende:
[..]
weten we niet...het is gecensureerd
Dat kan hij beter aan ons vragenquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Werd er vorig jaar eigenlijk wel eens ingegrepen?
Nee...nooit ingegrepen. Pas volgende dag duidelijk maken dat sommige dingen raar over kunnen komen.... Begreep nooit wat ze bedoelden...quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Werd er vorig jaar eigenlijk wel eens ingegrepen?
Ik doelde eigenlijk op het feit dat ze instructies kregen ofzo, buiten de streams om. In de dagboekkamer bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat kan hij beter aan ons vragen
Ik heb een kwartier lang een orgie van voelenquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:58 schreef HiDiHo het volgende:
ik heb wel vastgelegt dat e10 zij dat ie door rik afgezogen werd
Ik weet niet wat ze door de drank hebben gedaan, maar zelfs dit had Hummie niet verwacht.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:58 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Nee...nooit ingegrepen. Pas volgende dag duidelijk maken dat sommige dingen raar over kunnen komen.... Begreep nooit wat ze bedoelden...
Dan is het toch echt een raadsel waarom de streams nou weg zijn.quote:Als monique en tijn an hetb flikflooien zijn, laten ze dat zeker zien....zitten ze op te wachten.....weet het zeker
What about e10 en rik?quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:58 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Nee...nooit ingegrepen. Pas volgende dag duidelijk maken dat sommige dingen raar over kunnen komen.... Begreep nooit wat ze bedoelden...
Als monique en tijn an hetb flikflooien zijn, laten ze dat zeker zien....zitten ze op te wachten.....weet het zeker
Dagboek kamer gebeurd van alles...heel belangrijke dingen ook. Denk dat er ook dingen zijn gebeurd in de dbk die ik zelfs niet weet...quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op het feit dat ze instructies kregen ofzo, buiten de streams om. In de dagboekkamer bijvoorbeeld.
Natuurlijk had ze zoiets verwacht, daar is die drank voor bedoeldquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:59 schreef WSA het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze door de drank hebben gedaan, maar zelfs dit had Hummie niet verwacht.
op een uitzondering na zijn zijn ze allemaal compleet de weg kwijt.
Oh dat is wel lachen. Maar daar mag je zeker niks over zeggen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 06:00 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Dagboek kamer gebeurd van alles...heel belangrijke dingen ook. Denk dat er ook dingen zijn gebeurd in de dbk die ik zelfs niet weet...
Pracht storyquote:
Jaja, ik zit er al de hele nacht op te wachten en om vijf voor zes doen het dan toch...quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is toch niet te geloven?!?!?!?!?!?
Wat een kutwijf die Hummie. Trouwe streamers ineens dit te geven:
[afbeelding]
Ik ben benieuwd hoe ze dit in een half uurtje willen proppen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 06:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pracht story![]()
Zouden ze het brengen in de uitzending?
Menno die Hummie heeft moeten beffen om erin te mogen blijven. Dat weet bijna niemand.quote:Op zaterdag 30 september 2006 06:00 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Dagboek kamer gebeurd van alles...heel belangrijke dingen ook. Denk dat er ook dingen zijn gebeurd in de dbk die ik zelfs niet weet...
Prcies...weten echt wel war ze mee bezig zijn...quote:Op zaterdag 30 september 2006 06:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Natuurlijk had ze zoiets verwacht, daar is die drank voor bedoeld
Echt wel, dat gebruiken ze dan voor de uitzending....quote:Op zaterdag 30 september 2006 06:04 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Prcies...weten echt wel war ze mee bezig zijn...
Nu waarschijnlijk techniek....flippen ze zelf ook van...
Maar ik geloof niet dat ze spraakmakende dingen zouden censureren....niet hummies style....
Dat is niet zo moeilijk, een week op karig rantsoen, enkele dagen diensten draaien zodat elk dag/nacht ritme volledig weg is, weinig slaap, sowieso de spanning van het programma, en dan een stoot alcohol erin.quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:59 schreef WSA het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze door de drank hebben gedaan, maar zelfs dit had Hummie niet verwacht.
op een uitzondering na zijn zijn ze allemaal compleet de weg kwijt.
bekijk dan ff de streamsverslagen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 06:05 schreef FBtje het volgende:
ik heb het niet de hele tijd gevolgd, maar wat is er IN HET KORT GEZEGD, gebeurd vanavond dan?
Wel BB style, altijd als er iets sensationeels gebeurt, is er censuur.quote:Op zaterdag 30 september 2006 06:04 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Prcies...weten echt wel war ze mee bezig zijn...
Nu waarschijnlijk techniek....flippen ze zelf ook van...
Maar ik geloof niet dat ze spraakmakende dingen zouden censureren....niet hummies style....
Hij is geen therapeutquote:Op zaterdag 30 september 2006 06:04 schreef WSA het volgende:
Roel blijf maar bij de telefoon, ik denk dat ze zo een psycholoog nodig hebben
Drank, los, monique met Tijn over de schreef, E10 huilen, E10 naakt bij Rik in bed... zoiets...quote:Op zaterdag 30 september 2006 06:05 schreef FBtje het volgende:
ik heb het niet de hele tijd gevolgd, maar wat is er IN HET KORT GEZEGD, gebeurd vanavond dan?
okay..dan weten jullie meer dan ik...interessantquote:Op zaterdag 30 september 2006 06:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Echt wel, dat gebruiken ze dan voor de uitzending....
Wonderbaarlijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 06:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
De bezetting van het bed is aardig uitgedund...
[afbeelding]
preutse versiequote:Op zaterdag 30 september 2006 06:07 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Drank, los, monique met Tijn over de schreef, E10 huilen, E10 naakt bij Rik in bed... zoiets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |