Discriminatie is wel verboden hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja daarom maar dat zien blijkbaar de andere niet heb ik het idee. En trouwens die wet van de vrijheid van mening mogen ze ook afschaffen want daar valt Racisme egl ook onder
Wat hij zegt^^quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:13 schreef Frasier het volgende:
Ik vind dat Semih nou niet echt heel erg onredelijk klinkt. Hij denkt gewoon anders over hoe sommige mensen zich kunnen gedragen.
Semih.
En Egbert zegt: "Je behoort bij de kansloze jongeren.."quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Etienne was een racist en komt het huis uit met het idee dat hij vele dingen fout heeft gezien. Best okee eigenlijk
en toen kwam sab ineens binnen en was de pret snel voorbijquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:13 schreef arneaux het volgende:
[..]. Tja, ik weet niet. Ik wil het gewoon echt zien voordat ik t geloof. Maargoed als jullie zeggen dat Monique wel érg gelukzalig keek geloof ik dat ook wel.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:23 schreef arneaux het volgende:
Egbert.. Ja ik ga iedereen opnoemen denk ik, maar die is ook zooooo zat.
Ik krijg onderhand plaatsvervangende schaamte, terwijl ik er gister ook zo bijliep.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:24 schreef Coos het volgende:
Het bewijs is daar.
Iedere dag drank in het huis.![]()
Dan kan Hummie knippen en plakken tot ze een ons weegt.![]()
Tijn kan bij jou ook heel weinig verkeerd doen he?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:25 schreef T-lex het volgende:
Arme Mo...heeft net d'r maagje leeg gekotst...d'r moet gewoon wat warms in...kom op Tijn doe je ding!![]()
Mee eens. Al denk ik dat hij wanneer hij het huis uitkomt gewoon weer op oude voet verdergaat. Die foute vrienden heeft en houdt ie wel. Dan moet je stevig in je schoenen staan wil je volhouden dat je geen racist meer bent. En Etienne staat niet stevig in zijn schoenen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Etienne was een racist en komt het huis uit met het idee dat hij vele dingen fout heeft gezien. Best okee eigenlijk
discriminatie is wel verboden maar dat is in feit ook een mening over iemand, dus die wet is zo krom als wat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Discriminatie is wel verboden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |