dat gata wel weer over ,dat heb ik ook als ik teveel gedronken heb ...ik drink soms nog steeds en ik leef ook nog steedsquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:14 schreef arneaux het volgende:
Monique heeft t gevoel alsof ze dood gaat. Lekker bezig.
Maar begrijp dan dat het leuker is om dingen te zien die er niet waren. Dat gebeurt wel vaker tijdens BBquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:13 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Jij ziet dingen die er niet waren.
Het is GVD al kwart over drie!!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja weet je, het dúúrde nogal. En toen werden ze gestoord![]()
Egbert heeft net verteld dat hij zijn vader isquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:15 schreef arneaux het volgende:
Waarom zit Jeroen met zn hand om Egbert heen..
Ja, hij geeft steeds meer om haar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:16 schreef Day het volgende:
Eggie is zich aan het inlikken bij Marlies.
Juf ik heb ook een soort van mening.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:16 schreef uniekhoorn het volgende:
E10 steekt zijn vinger op om wat te zeggen
Lijkt me geen goed plan, dan zijn we allemaal onze eigen waarheid aan het vertellen hier.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar begrijp dan dat het leuker is om dingen te zien die er niet waren. Dat gebeurt wel vaker tijdens BB
Dus gewoon een beetje meespelen
Je zag haar gewoon opgaan in hetgeen Tijn met zijn voorzichtig bewegende armpje bij haar deed. Hij was supergeconcentreerd om het maar zo onopvallend mogelijk te doen en zij ging echt helemaal los.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:13 schreef arneaux het volgende:
[..]. Tja, ik weet niet. Ik wil het gewoon echt zien voordat ik t geloof. Maargoed als jullie zeggen dat Monique wel érg gelukzalig keek geloof ik dat ook wel.
Jij ben zeker ook al een kloon van APK?quote:
Mischien is hij de vader, dat zijn laatste zaadlozing ooit Marlies der eitjes heeft bereikt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:17 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, hij geeft steeds meer om haar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |