Semih is een enorme rem voor avonden als deze. Maar misschine geldt dat wel voor alle stelletjes zegmaar. Ik denk ook dat het idee dus behoorlijk mislukt is. De 'stelletjes' moeten zo snel mogelijk uit elkaar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:10 schreef Gert het volgende:
Marcia: +
Semih: -
Marcia geeft ook aan dat dit haar "eerste avond is" waarop ze zich echt helemaal OK voelde in het huis.
Ik geloof het niet. Ik was aan het babbelen op een ander forum en lette niet zo opquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb je Tijn ook gecapt op dat moment?
ja precies maar mensen verzinnen er altijd een mooi verhaal achterquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:13 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Jij ziet dingen die er niet waren. Ze was gewoon lazerus en viel bijna in slaap in dat bad, was gewoon aan het weg doezelen door de drank.
Moet saar daar niet bij zijn?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:11 schreef Coraatje het volgende:
mo is echt ergens heel bang van die is in paniek en aan het hyperventileren
In het zwembad ging het ook tekeer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:13 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Jij ziet dingen die er niet waren. Ze was gewoon lazerus en viel bijna in slaap in dat bad, was gewoon aan het weg doezelen door de drank.
Ja weet je, het dúúrde nogal. En toen werden ze gestoordquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:13 schreef arneaux het volgende:
[..]. Tja, ik weet niet. Ik wil het gewoon echt zien voordat ik t geloof. Maargoed als jullie zeggen dat Monique wel érg gelukzalig keek geloof ik dat ook wel.
waar is coos?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Opa is aan het preken.
Geweldige clipquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
videoclip van Prodigy: Smack My Bitch Up
![]()
Het ging idd goed los, maar er is niet gevingerd ook niet in dat bad.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
In het zwembad ging het ook tekeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |