mijn redenenquote:
Het is het lot SOLquote:
hanniequote:Op zondag 1 oktober 2006 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
Ik heb nu verdomme dat liedje van een of ander huppelkutje in mijn hoofd
Maar vanavond heb ik hoofdpijn zingend
Paris Hilton bedoel je?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
Ik heb nu verdomme dat liedje van een of ander huppelkutje in mijn hoofd
Maar vanavond heb ik hoofdpijn zingend
Wat een vreemd taalgebruikquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:16 schreef the_legend_killer het volgende:
hier toenstraks ram onweer boh
wij kunnen hem toch ook voor je openen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Maarre....schatjes, ik zeg het nu alvast: ik mag geen lapo hebben! Ik mag geen topicjes meer openen.
Die jaquote:
quote:
Nog steeds niet?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Maarre....schatjes, ik zeg het nu alvast: ik mag geen lapo hebben! Ik mag geen topicjes meer openen.
Kies eerst maar eensquote:
een hele weekquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nog steeds niet?
Hoelang heb je?
Je lijkt wel een gedetineerde
Heb ik ook gelezen... en sindsdien doe ik bijna niets anders.... vind het bijna jammer als ik geen hoofdpijn hebquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:21 schreef PeZu het volgende:
ooh ja hannie loog
sex is juist erg goed tegen hoofdpijn
dat las ik laatst in triv of quest
ik kies beidequote:
ik moest lachenquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen... en sindsdien doe ik bijna niets anders.... vind het bijna jammer als ik geen hoofdpijn heb
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen... en sindsdien doe ik bijna niets anders.... vind het bijna jammer als ik geen hoofdpijn heb
Hoi und soquote:
Das best lang... ik heb nooit langer dan 48 uur gehad... nou ja dan mocht ik niet posten enzoquote:
Soms is dat niet slecht hoorquote:
4 handen... 2 monden... 1 PeZuquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kies beide![]()
kan ook toch?
er is genoeg pezu voor 2![]()
Posten kan ik nog...dat dan weer welquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das best lang... ik heb nooit langer dan 48 uur gehad... nou ja dan mocht ik niet posten enzo
Heb nog nooit een ban gehad. Maar daar ben ik een kutn00b voorquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das best lang... ik heb nooit langer dan 48 uur gehad... nou ja dan mocht ik niet posten enzo
Het is een soort therapie womenquote:
Join the clubquote:
Dat verklaart veelquote:
Dus de ban valt best meequote:Op zondag 1 oktober 2006 02:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Posten kan ik nog...dat dan weer wel.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Posten kan ik nog...dat dan weer wel.
quote:
koel ik mag bij een clubquote:
ooh jaquote:
Kan je het aan denk je?quote:
quote:
Padvinderquote:
Ik ook?quote:
juist jijquote:
Dat scheelt stukken jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nu uit maastricht dus dat is beter![]()
jaquote:
ik sla ook even overquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat scheelt stukken ja
Ik open trouwens geen nieuw deeltje mocht ik de laatste poster in dit deel zijn
mag ik dan jouw padje vinden?quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat scheelt stukken ja
Ik open trouwens geen nieuw deeltje mocht ik de laatste poster in dit deel zijn
Je hebt wat last van kapotte toetsenquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
juist jij
ikwerd ionderbroken door tlk
ooh je hebt er nu eer een!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |