abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2702069
ik heb er vandaag al weer een paar verricht. eerst op de sportschool een apparaat gemold (verkeerde pin erin gestoken, hele ding verrot), toen een stang gepakt waar alle gewichten afflikkerden. voelde me behoorlijk dom in ieder geval, volle zaal.
wat zijn jouw domme acties? ff lachen zodat ik me minder dom voel op dit moment
van vorig jaar kan ik me er ook nog een paar herinneren. tegen de doelpaal gelopen (als keeper), zit nu zo'n streepje op m'n voorhoofd, wordt ik nog iedere week mee gepest
ik dee ook een keer een deur open toen ik opeens iets zag en bukte. sla ik de deur tegen me hoofd, vond ik ook wel opmerkelijk dom.
nou, vertel...
  vrijdag 4 januari 2002 @ 13:32:32 #2
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_2702365
Ik kan niet zo gauw 1 domme actie bedenken, ik heb sowieso dagen dat ik me een ongelooflijke kluns voel.. Net of ineens m'n voeten in de weg zitten, ik niet uitkijk waar ik loop, dat soort dingen..

Hoort er nu eenmaal bij, in de meeste gevallen trouwens te wijden aan gebrek aan slaap/rust..

pi_2702375
Lompekracht noemen ze het ook wel ...
  vrijdag 4 januari 2002 @ 13:34:00 #4
15621 Nuke
Kaboom.... :)
pi_2702383
Een van mijn dommere acties: Een glazen plaat schoonmaken, ontkalken (lag op mijn aquarium), er veel tijd aan besteden.... en op het moment dat de plaat eindelijk schoon is denken "ik gooi hem daar wel even neer"....

Ik zag hem nog door de lucht vliegen en dacht "Hmmm... volgens mij was dit niet zo'n goed idee"... Met het geluid van rinkelend glas werd deze gedachte dan ook meteen bevestigd... Doh !

Insert lame signature here.....
pi_2702569
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 13:34 schreef Nuke het volgende:
Een van mijn dommere acties: Een glazen plaat schoonmaken, ontkalken (lag op mijn aquarium), er veel tijd aan besteden.... en op het moment dat de plaat eindelijk schoon is denken "ik gooi hem daar wel even neer"....

Ik zag hem nog door de lucht vliegen en dacht "Hmmm... volgens mij was dit niet zo'n goed idee"... Met het geluid van rinkelend glas werd deze gedachte dan ook meteen bevestigd... Doh !

LOL, die is geinig
pi_2702679
OK

dit ga ik winnen......

Ik werdt wakker na 2 uur slaap in de (ski)slaaptrein vanaf de Loveparade (berlijn) door muziek die uit de omroepinstallatie kwam en heb toen met m'n wazige kop naar de noodrem gegrepen ipv de volumeknop...........
gelukkig was een maat van me zo wakker om me een douw te geven anders hadden er 300 man halfslapend (en waarschijnlijk half-wous) door de slaaptrein gevlogen (couchettes).

lachen mag.......

NewOldSkoolHardcoreNuMetalTriphopTechnoBreakBeatPopAcidDrumnBassHiphop
pi_2702698
die is ook grappig
pi_2702774
recept voor stomme actie:

men neme:

een blikje rode verf
een witte keuken met witte magnetron
een schroevendraaier

voeg hier een Barenski aan toe en wacht een minutje.

voila! teringzooi al om!

NewOldSkoolHardcoreNuMetalTriphopTechnoBreakBeatPopAcidDrumnBassHiphop
  vrijdag 4 januari 2002 @ 13:59:47 #9
15454 Woutaaaah
Get a life; quit living
pi_2702824
3 keer op je bek gaan in 1 winter door de gladheid. 1 keer in het bijzonder, stap uit een (volle) bus: *KLETTER!*
Je bereikt meer als je de bovenkant zo ziet dat het van onderen duidelijk zichbaar is
  vrijdag 4 januari 2002 @ 14:27:41 #10
16156 M_THE_MAN
Last, Best Hope For Mankind
pi_2703104
vandaag nog!

ben ik mijn band aan het plaken (zat echt een onwijs klein kut gaatje in) en alles gaat goed. wil ik de binnen band weer in de buitenband douwen (met zo'n plastic ding waarmee je ook je buiten band los kan maken)en dat gaat wel redelijk, totdat ik echt precies bij het laatste stukje ben en RAAATSJJH!!! ik maak zo een onwijze scheur in de binnen band! ik mag'em vanmiddag om 5 uur weer op komen halen bij de fietsenmaker...voor 11 euro

Don't drink and drive, you might spill your drink...
pi_2703248
Op de eerste werkdag van het jaar dacht ik ff snel wat te kunnen wijzigen in het documentensysteem hier op het werk. Dit is zo'n web-based database met zowel documenten, aktielijsten en weet ik wat allemaal. Dus ik zit wat heen en weer te klikken en plotseling maak ik een fout, er staan nu 2 verwijzingen naar hetzelfde deel van een directory structuur. Das niet goed dacht ik nog, laat ik de laatste ff weghalen. Komt er nog zo'n schermje in beeld "do you want to remove this folder?". Tuurlijk joh, klik.
Zo, de dubbele entry is weg. Klik. ????? Broken link. Duh? Oops, alle documenten die er onder zaten zijn nu ook weg. Ehh, ff bellen met de admin van dit systeem. Die gaf snel de bevestiging dat dit een hele strakke actie was. Gelukkig is er nog een backup die 's nachts gemaakt is. Deze zal maandag worden teruggezet.

* plok voelde zich wel een beetje kut, maar gelukkig is de schade beperkt. Als excuus kan ik nog aanvoeren dat ik de kwaliteit van het backup systeem wilde testen.

pi_2703322
ik werd aangehouden door de politie op een stuk waar ik niet mocht komen met die auto... ik dus weer terug gereden...efin... na 30 minuten allemaal sluipweggetjes te hebben genomen kom ik op precies het zelfde punt uit waar de politie nogsteeds stond...
Yo momma's so ugly when she joined an ugly contest, they said "Sorry, no professionals."
  vrijdag 4 januari 2002 @ 14:51:11 #13
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_2703381
Oh wacht, ik bedenk me er wel een.. Wij hadden ooit een tropisch aquarium.. Geweldig grote bak, 300 liter water.. Ding stond op de grond, een tafel was niet echt een optie met zo'n grote bak..

Ik was 12 en had net m'n skateboard gehad (ik hoor jullie al oeioeioei roepen, en terecht!) en stond een beetje te oefenen tegen de tafel aan geleund (rechts van mij het aquarium).. Links, rechts, links, rechts, FLOEP! ding schiet onder m'n benen vandaan en RAM! dwars door het aquarium heen.. Een prachtig ovaal gat, uiteraard helemaal onderin het aquarium (hoe kan het ook anders)..

Wat er precies is gebeurd weet ik niet, ik heb me opgesloten in de wc nadat ik m'n tante had gebeld en alvast de voordeur op een kier had gezet.. Ik was als de dood dat ik een ongenadig pak rammel zou krijgen (en dat terwijl ik nooit 1 klap heb gehad)..

Jammer voor: het aquarium, de vissen (op 4 van de 30 na), de vloerbedekking en het behang.. Sindsdien hebben we tegels op de vloer en stucwerk op de muur

pi_2703434
Gooide een peuk weg door het kelder raam van de sporthal bij ons, 15 minuten later gehele complex in de fik.

Welke idioot slaat er nou dode bladeren op in een kelder

The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. - Marty Feldman
  vrijdag 4 januari 2002 @ 14:57:55 #15
14963 CatchDude
raspberry jam delta-v
pi_2703446
Waren bij de primafoon, een maat en ik.

We vingen het woord 'ethernet modem' op, tooen ze het over ADSL hadden. Wij lachen, dom zeg! Mijn maat was al snel stil. Ik niet. Hij:"Wat lach je nou nog?"
Ik:" Nou, da's toch dom. Een ADSL kastje een ethernet modem noemen!"
Hij:"Wat doet nou zo'n kastje dan?"
Ik:"Nou, het enige wat hij doet is hij krijgt een analoog signaal binnen en die zet 'ie om naar...Digitaal...."
Hij:"And therefor?"
Ik:"...Laat maar....."

The mystical potato head groove thing...
pi_2703791
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 14:27 schreef M_THE_MAN het volgende:
vandaag nog!

ben ik mijn band aan het plaken (zat echt een onwijs klein kut gaatje in) en alles gaat goed. wil ik de binnen band weer in de buitenband douwen (met zo'n plastic ding waarmee je ook je buiten band los kan maken)en dat gaat wel redelijk, totdat ik echt precies bij het laatste stukje ben en RAAATSJJH!!! ik maak zo een onwijze scheur in de binnen band! ik mag'em vanmiddag om 5 uur weer op komen halen bij de fietsenmaker...voor 11 euro

JA, dat heb ik ook wel eens gehad. Alleen wij hebben van die ijzeren opleg dingen. Heel frustrerend als dat al de 3e keer was die maand dat je je band moest plakken.

Toevallig van de week ook weer. Wéér een lekker band. Goh, toevallig, wéér ongeveer op hetzelfde plekje.
Mijn pa: heb je de buitenband gecontroleerd?
IK: ja, dat heb ik de vorige keren ook al gedaan.
Hij gelooft me natuurlijk meteen en vindt na 3secs een stukje ijzer in mun buitenband *doh*

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it !!!
pi_2704493
Personeelsfeest op de zaak ten tijde van het WK. Iedereen was al naar een wedstrijd van NL aan het kijken in de grote presentatie-ruimte (hangt een beamer). Ik kom wat later de vrij donkere zaal in. Helemaal vol met in het midden nog een gaatje over. Gauw daarheen en zitten. Fout! Er stond geen stoel. Best lullig en ik heb dat ook lang moeten horen op mijn werk.

Tevens eens een vinger gebroken toen ik een peuk uit het raam van de auto wilde gooien. Stond met drie vrienden wat foto´s te maken van vliegtuigen bij Schiphol. Op een bruggetje. Ik wilde m´n peuk in het water gooien, tegen de wind in. Om er zeker van te zijn dat ik dit haalde, gooide ik voluit. Helaas zat het raam dicht. Een hoop hilariteit bij mijn vrienden, maar gezien de zwelling en pijn toch ff naar het ziekenhuis. Middelvinger gebroken.

In het land der blinden is éénoog koning.
  zaterdag 5 januari 2002 @ 19:55:03 #18
16314 Pea
Bakkebaardaap
pi_2717243
Gheghe...

k heb ook een mooie... Ik kom op een dag op school (duf as usual ) bij mijn maten van de 'techniek' (Vraag Anthraxx, die weet wa'k bedoel ). Of ik ff naar de congierge wil gaan om bougie-vonkjes te halen... Dus wat doe ik met mijn domme kop? Juist... naar de congierge
K moet er wel ff bijvertellen dat ik er halverwege achterkwam dat bougievonkjes onder dezelfde categorie als plintladders vielen

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.
  zaterdag 5 januari 2002 @ 20:22:30 #19
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_2717489
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 19:55 schreef Pea het volgende:
Gheghe...

k heb ook een mooie... Ik kom op een dag op school (duf as usual ) bij mijn maten van de 'techniek' (Vraag Anthraxx, die weet wa'k bedoel ). Of ik ff naar de congierge wil gaan om bougie-vonkjes te halen... Dus wat doe ik met mijn domme kop? Juist... naar de congierge
K moet er wel ff bijvertellen dat ik er halverwege achterkwam dat bougievonkjes onder dezelfde categorie als plintladders vielen

ghehehe, jij was gelukkig niet de enige die ging voor bougievonkies (denk aan die blonde doos )

Zelf heb ik meer domme acties (ben ook een dom ding ). Hier degene die ik nog herinner:

1)Op school tijdens gym, een badminton racket gemold. Hij vloog gewoon uit mijn handen tijdens het spelen. Maar het was niet echt een goedkoop racket en het was ook net nieuw. Foutje...

2) Voor de nerds onder ons:
Op mijn (linux in dit geval) server: Ik had een floppy met daarop een directory "bin" en "etc" die ik wou verwijderen. Dus ik typ met mijn domme kop "rm -rf /bin" in. Oftewel: Ik kon alles opnieuw installeren. (Voor niet nerds onder ons: /bin is 1 van de belangrijkste directories onder Linux. Zonder dit heb je geen commando's meer (althans niet de belangrijkste commando's))

zaterdag 5 januari 2002 @ 22:20:56 #20
14963 CatchDude
raspberry jam delta-v
pi_2718521
haha! Zo leer je wel lekker snel met windows om gaan!

Ik ook zo iets. Van de c-64 overgestapt naar *shock* de personal computer. Na een weekje de 210Mb h-d vol met muziekprogramma's spelletjes en weet ik wat. Ff kijken wat is niet belangrijk..hmmm..In de root beginnen..hmm command.com, wat doet dat?
C:>\Command -enter-
Microsoft dos v5.0
(C)Copyright Microsoft Corp 1990-1991 (of zo)
C:>\_
CatchDude denkt:"Hmmm..duf programma."
C:>\Del command.com -enter-

Zo..... En natuurlijk de DOS floppy's alweer teruggegeven van wie ik ze geleend had.

pi_2719393
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 22:20 schreef CatchDude het volgende:
haha! Zo leer je wel lekker snel met windows om gaan!

Ik ook zo iets. Van de c-64 overgestapt naar *shock* de personal computer. Na een weekje de 210Mb h-d vol met muziekprogramma's spelletjes en weet ik wat. Ff kijken wat is niet belangrijk..hmmm..In de root beginnen..hmm command.com, wat doet dat?
C:>\Command -enter-
Microsoft dos v5.0
(C)Copyright Microsoft Corp 1990-1991 (of zo)
C:>\_
CatchDude denkt:"Hmmm..duf programma."
C:>\Del command.com -enter-

Zo..... En natuurlijk de DOS floppy's alweer teruggegeven van wie ik ze geleend had.

Heb ik ook een keer weggekeild, onder het mom van, hmm kut, heb ik toch niet alles van Command & Conquer gedeïnstalleerd
  zondag 6 januari 2002 @ 19:46:44 #22
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_2725975
Onder het installeren van Windows de stroom er even afhalen om een lamp op te hangen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 6 januari 2002 @ 19:47:56 #23
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2725986
2x achter elkaar een bierfles breken op 'n feestje.

De daaropvolgende week stond ik bekend als 'de man die alles breken kan'

Down[br]Under
  zondag 6 januari 2002 @ 20:00:29 #24
14963 CatchDude
raspberry jam delta-v
pi_2726094
Om de een of andere reden past je foto bij wat je hier getyped hebt.
  maandag 7 januari 2002 @ 00:08:32 #25
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_2729228
Tja, eigenlijk past ie hier niet tussen want het is geen domme actie van mezelf, maar het is wel een ontzettend domme actie:

Een paar jaar geleden was een secretaresse, correctie een DOMME secretaresse, van een klant van ons aan het tekstverwerken met de pas aangekochte Word. Een paar mensen hadden het nog maar op hun pc staan, de rest van het bedrijf werkte nog op de netwerkversie van WP.

Hoe ze het voor elkaar heeft gekregen vraagt iedereen zich nu nog af, maar ze heeft wp.exe ingeladen in Word (jaja) en vervolgens dik 2600(!) pagina's aan 'rare tekentjes' zitten deleten, om vervolgens wp.exe weer op te slaan. Daar is ze dus gewoon 3 uur mee bezig geweest!!! Vervolgens kon niemand WP meer gebruiken en uiteraard mochten we toen langskomen.. Errug slim..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')