Dat niet, maar Tijn is al aardig nuchter aan het worden dus het was sowieso niet veel meer gewordenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:53 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Tijn op dit moment Janine wel kan killen. Aan z'n kop te zien is hij niet zo blij met haar actie.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:53 schreef scanman01 het volgende:
Er hoeft alleen nog maar iemand te blazen en Tijn komt
Die TIjn en die Moquote:
het is wel verstandig ,maar had het toch anders gezienquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:52 schreef Kinga het volgende:
Nee....Janine.....Ik kots op haar.
en dat is over 2 maanden voorbijquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:54 schreef APK het volgende:
Ik zou het tering-stoer vinden als Tijn nu effe ging rukken.![]()
Hij trok wel zijn veter losquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:54 schreef APK het volgende:
Ja natuurlijk!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:55 schreef ThaSandman het volgende:
Janine is ok bezig, ondanks de haatneigingen hier
vind ik ook, Janine is oprecht, Egbert was walgelijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:55 schreef ThaSandman het volgende:
Janine is ok bezig, ondanks de haatneigingen hier
Janine is bezig om te slijmen, stomme hoer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:56 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
vind ik ook, Janine is oprecht, Egbert was walgelijk
Die zou weleens kunnen gaanquote:
Dat neuken laten ze toch niet zien i.v.m. Robbiequote:Op zaterdag 30 september 2006 01:57 schreef Lyza het volgende:
Janine heeft gelijk en ik vind het top dat ze dit doet. Hoewel ze het op een irritante, schreeuwerige manier doet.
Jammer voor de streamkijkers die er alleen maar op wachten tot er geneukt gaat worden.
![]()
Ja zoiets dacht ik ook.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:56 schreef Fikkert het volgende:
Sjaan wil m zelf hebben!!!... obvious darling !!!!
Zo kan die wel weer!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
Janine is bezig om te slijmen, stomme hoer.
Puntjes scoren bij de kijkers.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:57 schreef Peter6000 het volgende:
Janine treedt beschermend op, mbt Monique![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |