Dan kan je dus mooi zaterdag in Groningen zijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:50 schreef Nouk het volgende:
Dan ben ik jarig. Oh nee, zondag.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:07 schreef BosFrollie het volgende:
[..]
* bosbeetle zegt : in principe ben ik voor
Is er nog een normale manier waarop SM te bereiken valt??quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Net als de laatste Groningen meet!
Kijk, da's nog eens nostalgie!
Die kan niet want die heeft volgend weekend een optreden in Zwitserlandquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Is er nog een normale manier waarop SM te bereiken valt??
Of moet ik een postduif sturen??
Ah, dan zal ik de postduif achterwege latenquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die kan niet want die heeft volgend weekend een optreden in Zwitserland
Eensgelijksquote:
jeeeej zie je wel, die wetenschappers zijn gewoon een beetje traag.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Eensgelijks
ik mag voor de 2de ronde
idd luie dondersquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:30 schreef BosFrollie het volgende:
[..]
jeeeej zie je wel, die wetenschappers zijn gewoon een beetje traag.....![]()
hmm dat is wel handig jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:19 schreef SuperWeber het volgende:
Btw wie plannen er te komen a.s. zaterdag?? (Slapers enzo??)
Ik!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:19 schreef SuperWeber het volgende:
Btw wie plannen er te komen a.s. zaterdag?? (Slapers enzo??)
whoei tijd dat dit topic dicht is danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:55 schreef Cynic het volgende:
mooi!
zo, mijn computer is terug en hij lijkt het zowaar te doen!
whehequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:51 schreef Cynic het volgende:
ja, eigenlijk wel. Of hij moet straks alweer stuk zijn. Geef me nog even...
Bennie neimanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:42 schreef Nouk het volgende:
Waarom fluister ik jouw naam nog? Hoor ik steeds je stem? Ik zie je levensgroot hier staan nog, omdat ik niets vergeten ben!.
Ik vind het nogal erg dat ik dat weetquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:06 schreef Nouk het volgende:
Meer dan prachtig.
Dat ik dat weetquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:19 schreef Nouk het volgende:
Ik vind het gewoon een kwestie van smaak.
quote:
quote:
Kom dan gezellig nog even snel langsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:47 schreef Nouk het volgende:
Potver. Wat een kutdata prikken jullie altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |