quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha SM zal je er genoeg over vertellen zaterdag was historisch. Voor het eerste aangehouden voor drank open hebben op straat 50 euro de man
Het mooiste zijn de verklaringen
hippie: "wij zijn de toplaag van de maatschappij en dienen ideeën uit te wisselen"
SM : "Vroeger was zwolle gezellig"
Hehe, dat is mooi vervelend.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha SM zal je er genoeg over vertellen zaterdag was historisch. Voor het eerste aangehouden voor drank open hebben op straat 50 euro de man
Het mooiste zijn de verklaringen
hippie: "wij zijn de toplaag van de maatschappij en dienen ideeën uit te wisselen"
SM : "Vroeger was zwolle gezellig"
Uiteindelijk zijn het allemaal nog steeds dezelfde lelijke rotkoppenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[polygoon journaal stem opzet]historie[/polygoon journaal stem opzet]
Idd wie is daar aan het pissen eigenlijk ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:28 schreef Cynic het volgende:
oh, deze is nog wel tof! Volgens mij van dat jaar dus.
[afbeelding]
Hel, Jeh!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het allemaal nog steeds dezelfde lelijke rotkoppen
Ja denk ik? Of is dit een strikvraag?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:09 schreef Cynic het volgende:
is 5 mei eigenlijk ooit echt leuk geweest?
Geen idee, maar het maakt de compositie wel mooi af!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Idd wie is daar aan het pissen eigenlijk ?
Ik denk dat 8 min later chris wijn over zn colbertje gooitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Geen idee, maar het maakt de compositie wel mooi af!
Kan heel goed het jaar daarvoor was van het champagne ontbijtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:51 schreef Cynic het volgende:
Dat zou best eens kunnen ja
Volgens mij had ik toen niet eens gedronken
we zullen doorgaan !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:25 schreef Cynic het volgende:
Ja, da's nog oudere geschiedenis
Achja, gelukkig gaan we gewoon verder...
Nouja je kunt er mee ophouden maar daar schiet je ook niks mee opquote:
alsmede tevens ook nutteloosquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
Japanner breekt wereldrecord pi opzeggen
Ook mooi.
Inderdaad, voorlopig nog maar niet dan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja je kunt er mee ophouden maar daar schiet je ook niks mee op
Volgensmij is het SM's beurt hij is inmiddels afgestudeerd dus als hij zn nieuwe kamer heeft ... moeten we hem maar inwijdenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Inderdaad, voorlopig nog maar niet dan.
Wanneer is de volgende meet?
Dan moet het deze kerst ofzo maar weerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:13 schreef Nouk het volgende:
Die meet is trouwens al 2 jaar geleden, met kerst. Maar we hebbenal een jaar..
4,5 jaar, is dat een MDF jubileum ofzo?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Het GPD bestaat trouwens 28 nov trouwens al 4,5 jaar
ja triplexquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
4,5 jaar, is dat een MDF jubileum ofzo?
Precies.Oponze bruiloftt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan moet het deze kerst ofzo maar weer
Ah, kijk nou snap ik het weer.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:13 schreef Nouk het volgende:
Die meet is trouwens al 2 jaar geleden, met kerst. Maar we hebbenal een jaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |