Ze weten misschien niet, of Marlies het wel of niet fijn vindt, dat ze niet zwanger is.quote:
Wat denk jij, komt het nog goed tussen Semih en Tijn?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:18 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Hoe durf je met zo'n reactie over respect te praten?
daarom begreep ik het ook als het zo was,maar niemand weet dus nog of het zo is of nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze weten misschien niet, of Marlies het wel of niet fijn vindt, dat ze niet zwanger is.
Vandaar verwennen ze haar maar een beetje, om een eventueel trauma in de kiem te smoren....
Dat was zo'n beetje mijn gedachtengang.
Mooie Cap !quote:
Dat is mijn idee, als je te horen krijgt dat je zwanger bent, blijf je volgens mij uren in de dbk en wil je dat je je moeder kunt spreken....quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:22 schreef Coraatje het volgende:
[..]
daarom begreep ik het ook als het zo was,maar niemand weet dus nog of het zo is of niet
Tja, denk dat BB daar niet lang genoeg voor duurt, aan de andere kant zijn het allebei watjes, dus zou het me niets verbazen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat denk jij, komt het nog goed tussen Semih en Tijn?
Behalve marlies en BBquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:22 schreef Coraatje het volgende:
[..]
daarom begreep ik het ook als het zo was,maar niemand weet dus nog of het zo is of niet
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:24 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Tja, denk dat BB daar niet lang genoeg voor duurt, aan de andere kant zijn het allebei watjes, dus zou het me niets verbazen.
naar mijn mening hele koppige watjesquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:24 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Tja, denk dat BB daar niet lang genoeg voor duurt, aan de andere kant zijn het allebei watjes, dus zou het me niets verbazen.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:24 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Daar heeft hij dan kompleet gelijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies : "Ja, Semih kan zo lekker complimenteus zijn naar Micheline " Ze denken dat hij vindt dat Micheline te zwaar opgemaakt is...
HAar ogen wel imoquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies : "Ja, Semih kan zo lekker complimenteus zijn naar Micheline " Ze denken dat hij vindt dat Micheline te zwaar opgemaakt is...
vind ik ook de zelfde hoeveel heid maar wat lichtere kleuren zou beter zijn ook omdat ze al van die kleine oogjes heeftquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Daar heeft hij dan kompleet gelijk
ja dat durf ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:18 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Hoe durf je met zo'n reactie over respect te praten?
Precies.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Daar heeft hij dan kompleet gelijk
Please Lord help me to keep my big mouth shut until I know what I'm talking about....quote:
Een keer in je hol genomen is ook geen "ramp". Maar een principe waar je niet voor kiest.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja dat durf ik
ik heb voor velen respect.
respect moet je verdienen b.v. door met alle goede bedoelingen voor iemand n maaltijd op tafel te zetten.
idd ik heb geen respect voor domme figuren die menen door geen vlees te eten de wereld te verbeteren. Open je ogen de dieren vreten elkaar ook op Thats Nature.
als je op medische gronden geen vlees eet prima maar ook dan weet ik niet van t bestaan af, van n aandoening waarbij t echt n ramp is als je 1x een beetje vlees eet.
That's my opinion
Live and let live tenzij je honger hebt.![]()
Heb verder niets tegen vegetariers hoor wel tegen mensen die t overdrijven n x tje is geen ramp!
respect verdien je niet...quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja dat durf ik
ik heb voor velen respect.
respect moet je verdienen b.v. door met alle goede bedoelingen voor iemand n maaltijd op tafel te zetten.
idd ik heb geen respect voor domme figuren die menen door geen vlees te eten de wereld te verbeteren. Open je ogen de dieren vreten elkaar ook op Thats Nature.
als je op medische gronden geen vlees eet prima maar ook dan weet ik niet van t bestaan af, van n aandoening waarbij t echt n ramp is als je 1x een beetje vlees eet.
That's my opinion
Live and let live tenzij je honger hebt.![]()
Heb verder niets tegen vegetariers hoor wel tegen mensen die t overdrijven n x tje is geen ramp!
Zo'n houding vind ik persoonlijk respectloos, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja dat durf ik
bla bla bla zever zever bla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |