abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 september 2006 @ 20:21:22 #1
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42240996
plons!!
pi_42241005
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:18 schreef Kinga het volgende:

[..]

Die zin snap ik ff niet...
Ze weten misschien niet, of Marlies het wel of niet fijn vindt, dat ze niet zwanger is.

Vandaar verwennen ze haar maar een beetje, om een eventueel trauma in de kiem te smoren....

Dat was zo'n beetje mijn gedachtengang.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42241012

Let the party begin
pi_42241016
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:18 schreef buyukAbi het volgende:

[..]

Hoe durf je met zo'n reactie over respect te praten?
Wat denk jij, komt het nog goed tussen Semih en Tijn?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_42241029
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:21 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ze weten misschien niet, of Marlies het wel of niet fijn vindt, dat ze niet zwanger is.

Vandaar verwennen ze haar maar een beetje, om een eventueel trauma in de kiem te smoren....

Dat was zo'n beetje mijn gedachtengang.
daarom begreep ik het ook als het zo was,maar niemand weet dus nog of het zo is of niet
pi_42241032
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:21 schreef Mereltje het volgende:
[afbeelding]
Let the party begin
Mooie Cap !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_42241057
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:22 schreef Coraatje het volgende:

[..]

daarom begreep ik het ook als het zo was,maar niemand weet dus nog of het zo is of niet
Dat is mijn idee, als je te horen krijgt dat je zwanger bent, blijf je volgens mij uren in de dbk en wil je dat je je moeder kunt spreken....
pi_42241073
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:19 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wat denk jij, komt het nog goed tussen Semih en Tijn?
Tja, denk dat BB daar niet lang genoeg voor duurt, aan de andere kant zijn het allebei watjes, dus zou het me niets verbazen.
pi_42241089
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:22 schreef Coraatje het volgende:

[..]

Behalve marlies en BB
pi_42241099
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:24 schreef buyukAbi het volgende:

[..]

Tja, denk dat BB daar niet lang genoeg voor duurt, aan de andere kant zijn het allebei watjes, dus zou het me niets verbazen.
  vrijdag 29 september 2006 @ 20:26:00 #11
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42241107
waarom doet micheline zo haar ogen zwart maken, lijkt wel een wasbeer!
pi_42241113
quote:

[..]

naar mijn mening hele koppige watjes
pi_42241116
waar is die kutkip??
pi_42241123
quote:

[..]

Ik hoop het, zal beter zijn voor Semih's positie in de groep. Hij was vanmiddag al een stuk minder cynisch...Volgens mij voelt hij de spanning jegens zijn persoon al een beetje aan...
pi_42241157
Marlies : "Ja, Semih kan zo lekker complimenteus zijn naar Micheline " Ze denken dat hij vindt dat Micheline te zwaar opgemaakt is...
pi_42241187
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies : "Ja, Semih kan zo lekker complimenteus zijn naar Micheline " Ze denken dat hij vindt dat Micheline te zwaar opgemaakt is...
Daar heeft hij dan kompleet gelijk
  vrijdag 29 september 2006 @ 20:29:22 #17
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42241203
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
HAar ogen wel imo

Ze heeft al van die diep liggende ogen....
  vrijdag 29 september 2006 @ 20:29:23 #18
130755 Kinga
versier hier
pi_42241204
Ik vind het onderhand wel echt zielige acties worden van BB tegenover Egbert.
pi_42241225
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef buyukAbi het volgende:

[..]

vind ik ook de zelfde hoeveel heid maar wat lichtere kleuren zou beter zijn ook omdat ze al van die kleine oogjes heeft
pi_42241229
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:18 schreef buyukAbi het volgende:

[..]

Hoe durf je met zo'n reactie over respect te praten?
ja dat durf ik
ik heb voor velen respect.
respect moet je verdienen b.v. door met alle goede bedoelingen voor iemand n maaltijd op tafel te zetten.
idd ik heb geen respect voor domme figuren die menen door geen vlees te eten de wereld te verbeteren. Open je ogen de dieren vreten elkaar ook op Thats Nature.
als je op medische gronden geen vlees eet prima maar ook dan weet ik niet van t bestaan af, van n aandoening waarbij t echt n ramp is als je 1x een beetje vlees eet.
That's my opinion
Live and let live tenzij je honger hebt.
Heb verder niets tegen vegetariers hoor wel tegen mensen die t overdrijven n x tje is geen ramp!
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_42241232
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef buyukAbi het volgende:

[..]

Precies.

Beetje Gothic; staat haar niet...
pi_42241308
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef Inodder het volgende:

[..]

blablablablabla
Please Lord help me to keep my big mouth shut until I know what I'm talking about....
pi_42241326
quote:

[..]

ja dat durf ik
respect moet je verdienen b.v. door met alle goede bedoelingen voor iemand n maaltijd op tafel te zetten.
idd ik heb geen respect voor domme figuren die menen door geen vlees te eten de wereld te verbeteren. Open je ogen de dieren vreten elkaar ook op Thats Nature.
als je op medische gronden geen vlees eet prima maar ook dan weet ik niet van t bestaan af, van n aandoening waarbij t echt n ramp is als je 1x een beetje vlees eet.
That's my opinion
Heb verder niets tegen vegetariers hoor wel tegen mensen die t overdrijven n x tje is geen ramp!
Een keer in je hol genomen is ook geen "ramp". Maar een principe waar je niet voor kiest.

Verder wens ik niet eens een discussie aan te gaan en dan ben ik niet eens vegetarier
  vrijdag 29 september 2006 @ 20:33:13 #24
130524 Sonique
occasional streamer
pi_42241329
quote:

[..]

ja dat durf ik
That's my opinion
respect verdien je niet...

Respect krijg je...

In de natuur heb je geen fabrieken die 24/7 dieren afslachten.
Ik daag je uit om eens een kijkje te nemen in de bioindustrie...

Daar is niets natuurlijks aan...

MAar we gaan offtopic.
pi_42241368
quote:

[..]

ja dat durf ik
bla bla bla zever zever bla
Zo'n houding vind ik persoonlijk respectloos, maar dat zal wel aan mij liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')