Huh ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Handig als je van de ene kant van de rivier naar deandere moet en jij bent in de buurt.
ja snel in de herhaling gooien ditquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:45 schreef Sitethief het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis, normaal vind ik treinreizen helemaal niet erg, maar ze nodigen wel ongelovelijk uit tot piekeren....
Maar verder was het een ongelofelijk leuke mini meet,. Doen we snel nog een keer, hé Stroek?
Je laat over je heenlopen. Brug. Jij. Lopen. Overkant.quote:
Klinkt goed, doe mij er maar een.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
Recongratuitvaleculfidusieminatiescentholladijéé. Overigens.
Een gewaagde keuze, mijn waarde. Blieft u er ijsklontjes in?quote:
Ja, graag. En een parasolletje.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een gewaagde keuze, mijn waarde. Blieft u er ijsklontjes in?
Oranje, roze of geel?quote:
Zijn de groene opquote:
Zal allemaal wel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je laat over je heenlopen. Brug. Jij. Lopen. Overkant.
Groot gelijk. Ik neem de Roze. Die kleurt goed bij mij ogen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:13 schreef Chowi het volgende:
Er was er nog één, maar die wilde ik voor mezelf bewaren.
Droom lief en duidelijk.quote:
Whuuu. Roze ogen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik neem de Roze. Die kleurt goed bij mij ogen.
Alleen bij schemering.quote:
Ain't never gonna happen, sis.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:18 schreef Chowi het volgende:
Hm, dat zou ik graag eens willen zien.
Misschien een nicknamechange naar Cowiquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:20 schreef Chowi het volgende:
Buh.
Jeumig, zo ga je een koe toch niet mishandelen??????quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien een nicknamechange naar Cowi?
[afbeelding]
Pff.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien een nicknamechange naar Cowi?
[afbeelding]
Pas maar op of we gaan jou pimpen,quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jeumig, zo ga je een koe toch niet mishandelen??????
zijn die hondjes en dat Paris Hilton gedoe al niet erg genoeg, moeten je nu ook al koetje pimpen ?
Ik bedoel het alleraardigst, lieve Chowchow.quote:
Heeft ze ook een blauwe tong?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoel het alleraardigst, lieve Chowchow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |