*de hele middag naar specifieke kabeltjes gezocht*quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"druk door het huis draaf en nog snel wat dingen opruim bui"
ebay helpt je er zo weer vanaf hoor als ze je in de weg liggenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*de hele middag naar specifieke kabeltjes gezocht*
Ik hebg dus een he-le-boel kabeltjes waar ik geen ruk aan heb![]()
Da's heul niet waarquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:48 schreef Sitethief het volgende:
Scoor je veel nerdpunten als ik zeg dat Stroekie en ik nu beiden achter de eigen puter zitten te fokken en msnen?.
Ik wil die lightsaber!!!.
Bwhehequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:09 schreef Sitethief het volgende:
Ik ga proberen stiekempjes een foto van Stroekie te maken, hij ziet er zo schattig uit in zijn roze met paarse schortje met strikjes,.
Ga naar opties en dan webicons inschakelenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:12 schreef liefie_ het volgende:
waarom kan ik jou avatars niet zien twist?
die van stroekie wonderer sitethief en nog een boel andere zie ik ook al niet
Doe maar niet, Dat is gevaarlijk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ga naar opties en dan webicons inschakelen.
Hoi overigens.
Erik!!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Nan! NAN!!! Ik heb je al keisupermegakapotlang niet meer gesproken![]()
.
Heerlijk, emotioneel, fijn, lief en gezellig.quote:
Duidelijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heerlijk, emotioneel, fijn, lief en gezellig..
Jaaaa. Out of spacequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij mag in de OP 1 !
Jij houdt immers ook van prodigy!
Ik denk niet dat iemand geïnteresseerd is in kabeltjes van obscure onderdelen en half afgeknipte kabeltjes...quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ebay helpt je er zo weer vanaf hoor als ze je in de weg liggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |