THx dat was ik dus even vergetenquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:19 schreef Incolumis het volgende:
gewoon in de bf2 browser klikken op een server, kijk naar het aantal slots, en naar de mapgrootte. simpel
en kijk eens naar je favorieten. in het groen zijn de servers die je toegevoegd hebt als favoriet, de andere kleur zijn servers waar je ooit gespeeld hebt
op het bof forum is een mooie handleiding waar alles in staatquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:39 schreef dekkered het volgende:
wat is eigenlijk het nieuwe w8woord van teamspeak??
linkje??quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
op het bof forum is een mooie handleiding waar alles in staat![]()
vind ik ookquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:59 schreef Incolumis het volgende:
moet je maar vaker lezen, kijk maar in de OP. laatste nummer van ts ip is 89
2-2 godverdomme!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja die strafschop was zwaar onterecht. Stam maakt wel een overtreding maar die was een meter buiten de 16
Rood van Dijk....trappen tegen Sneijder.
hoe jonger hoe luier lijkt het..Foxie heeft dezelfde neigingen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:15 schreef dekkered het volgende:
dat lukt ook zo lekker he jullie spammen om de 2 dagen een topic ongeveer vol en ik zou meer moeten lezen zet het anders gewoon in de OP
Alonso reed die rondes toch op intermediates? Volgens mij gingen er toen nieuwe intermediates voor onder alleen werkten nieuwe intermediates voor geen meter omdat de baan alweer te droog was geworden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:05 schreef staticdata het volgende:
F1 was leuk, jammer van alonsa inderdaad. had gewoon op de intermediates moeten blijven rijden. ook jammer van doornbos met zijn voorvleugel.
watnou ik had het zelf opgezocht nadat jij zei dat ik het zelf moest zoekenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hoe jonger hoe luier lijkt het..Foxie heeft dezelfde neigingen.
Gewoon in informatie topic op BoF forum.. en NEE ik ga geen link opzoeken voor je.![]()
postman kan niet verder tellen dan 2, vult alleen maar 1-2 of 2-1 in, beetje jammerquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:45 schreef Silver_Shark het volgende:
yuyyy 12 punten verdiend met ajax - utrecgt
JA, maar hij veranderde de oude voor nieuwe en die waren niet goed.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Alonso reed die rondes toch op intermediates? Volgens mij gingen er toen nieuwe intermediates voor onder alleen werkten nieuwe intermediates voor geen meter omdat de baan alweer te droog was geworden.
Wel een geniale inhaalacties van MSCZag er heel goed uit.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:27 schreef Suikermais het volgende:
En weer staat er iets vaags bij de AT....(INf)
kwart over negerquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:36 schreef Suikermais het volgende:
Hoe laat ?
Wie kopt deze overduidelijke Frank grap in ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:40 schreef Suikermais het volgende:
maar ja.....als 't zo langzaam blijft als nu..
Godver..geef die fok-servers eens een trap !!!
Prius-serverquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Wie kopt deze overduidelijke Frank grap in ?
Heeee Nielsquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:34 schreef escape_nl het volgende:
postman kan niet verder tellen dan 2, vult alleen maar 1-2 of 2-1 in, beetje jammer
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:36 schreef Sickert het volgende:
wij willen subforum!! wij wllen subforum!!!
ja he, stelletje ameteursquote:
*doet stoere zonnebril opquote:
tududu duuuuuu dudu du duuuuquote:
Tellen blijft moeilijk hequote:Op zondag 1 oktober 2006 20:09 schreef Silver_Shark het volgende:
nog 41 minuten
was geintjequote:
ecjt!quote:
deed niksquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:03 schreef Suikermais het volgende:
Foxie..jonge..wat doe je nou weer?
Heel de server aan 't bekvechten door jou
Maar je was weer ouderwets bezig.quote:
heb jij al toegang danquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:03 schreef Incolumis het volgende:
effe deze topic volspammen en dan in het nieuwe subforum een nieuwe maken?
zie em eigenlijk nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:07 schreef Droopie het volgende:
Hij staat tussen seksualiteit en het keldertje.
Nee alleen mailen. Zie instructies bij het Forum.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:13 schreef RudyCarell het volgende:
moet ik daar ook weer registreren?
done...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee alleen mailen. Zie instructies bij het Forum.
maar niemand kan het zienquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee alleen mailen. Zie instructies bij het Forum.
geef dat lijstje dan aan jump ofzoquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:29 schreef FJD het volgende:
Geen nieuwe registratie, slechts een paar gegevens meesturenMaar nogmaals, druk druk druk :p Subforum staat nog niet in de topicindex nee en toegang kan nog wel een paar minuten duren :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |