Question: Is er bier ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:10 schreef Sickert het volgende:
ja 28 oktober @ Prinsenbeek vanaf 19:00
Bij meer als acht man word er een zaaltje geregeld bla bla
Wie mij als eerste 10 kratten bier geeft wint deze weddenschap, dat gaat heel makkelijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:25 schreef jpjedi het volgende:
wedstrijdje doen?
Wie de meeste usernotes kan verzamelen in dit topic.![]()
Als je iets stouts hebt gedaan krijg je een usernote, dan weten ze achteraf nog hoe stout je bent geweest.quote:
Weet niet hoeveel ik daarover mag vertellen maar we zijn eigenlijk heel beschaafdquote:
dat zal zeker staan jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:30 schreef staticdata het volgende:
JP zal wel een note hebben n.a.v. format c:
toppie Raffie..je staat erbij op regroup..we zijn al met 11 terwijl ik nog niet echt gespamd heb..ik moet 50 plekken vullen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:52 schreef -Raffie- het volgende:
Pfff duurt het nog zo lang. ik kan niet wachten
Dan heb je nog 2 dagen over..er zijn ook mensen die voor 1 dag komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:13 schreef Incolumis het volgende:
hmmm ik weet nog niet of ik naar Regroup ga, het valt namelijk op mijn verjaardag :/
Ik doe het voor 5.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Wie mij als eerste 10 kratten bier geeft wint deze weddenschap, dat gaat heel makkelijk![]()
[..]
Als je iets stouts hebt gedaan krijg je een usernote, dan weten ze achteraf nog hoe stout je bent geweest.
Hij heb er wel een van mij.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:30 schreef staticdata het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:32 schreef peristilius het volgende:
[..]![]()
En misschien heeft het achteraf toch nog goede gevolgen gehad.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:34 schreef -Raffie- het volgende:
eerste ronde BoF 170 - 0 VCCC
Klinkt gezellig, zal kijken of het lukt!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
En nog wat!: Je bent samen met Fliepke en Jmp uitgenodigd op ons BOF feestje de 22e oktober!
Sinas op verzoek.![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:34 schreef -Raffie- het volgende:
eerste ronde BoF 170 - 0 VCCC
hohohohohquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:46 schreef Silver_Shark het volgende:
eerste war die we gaan winnen
helaas kon ik niet meedoen want me stiefma was jarig dus kon niet meedoen want er kwam onverwachts bezoek
Nikky had je alleen al naar aanleiding van 't plaatsen ervan al een ban gegeven. In welke formatquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:30 schreef staticdata het volgende:
Welk jubileum boekje??quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hohohohoh
Op regroup hebben we ook een war gewonnen..![]()
Staat zelfs in het jubileumboekje![]()
snap ik geen zak van...Lies heeft ze volgens mij allemaal op de bus gedaan.quote:
ik heb hem wel gekregenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
snap ik geen zak van...Lies heeft ze volgens mij allemaal op de bus gedaan.![]()
Yup.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:49 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Heb ik trouwens al een usernote ?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:52 schreef -Raffie- het volgende:
2de ronde BoF 0 - 125 VCCC
zou wel gaaf zijn live beelden van een veldslagquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:20 schreef ursel het volgende:
Is er niet zoiets als BF-TV dat we mee kunnen gluren??
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:23 schreef drbravo het volgende:
GOBoFGO
BoFGO
BoFGO
BoFGO
BoFGO
BoFGO
BoFGO
BoFGO
BoFGO
BoFGO
BoFGO