Hmm ze zit op VMBO maar of ze DAAR intrapt?:(quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:57 schreef cptmarco het volgende:
blik zwarte verf kopen?
Das geen probleem, wat is verder nog van belang?quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
negerts hebben en LANGE lul toch?![]()
![]()
nee daar laat ik me niet mee inquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:59 schreef El_Rolando het volgende:
Is dat chickie toevallig een negerin?![]()
stinken.. "homies" hebben.. goude tanden.. goude kettingen.. ww uitkering..quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Das geen probleem, wat is verder nog van belang?
jongequote:Op vrijdag 29 september 2006 17:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zit je zo op werk, is er een chickie, ga je met dr praten, zegt ze dat ze alleen negers lekker vindt!!
Hoe wordt ik een negert voor even? :'(
Omdat ze op negers valt! Enemy in Disquisequote:Op vrijdag 29 september 2006 18:07 schreef Zosk het volgende:
Waarom zou je jezelf "vermommen" als neger?![]()
als ze er op valt dan hoef je haar toch al niet meer?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:09 schreef Blanchimont het volgende:
Waarom valt ze op negers?
Goed argument, helaas:(quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
als ze er op valt dan hoef je haar toch al niet meer?
Weet ik niet, ik ken het meisje uit het goudlokje topic nietquote:Was het toevallig dat meisje uit het Goudlokje topic ?
Aziatische meiden zijn bij mij meer dan welkom.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
als ze er op valt dan hoef je haar toch al niet meer?
Die zijn soms best te pruimen jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:12 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Aziatische meiden zijn bij mij meer dan welkom.
Gouden smoeltjequote:Op vrijdag 29 september 2006 18:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Goed argument, helaas:(
[..]
Weet ik niet, ik ken het meisje uit het goudlokje topic niet![]()
Maar ze kwam in ieder geval niet uit de FeesFebrik!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |