Hmm ze zit op VMBO maar of ze DAAR intrapt?:(quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:57 schreef cptmarco het volgende:
blik zwarte verf kopen?
Das geen probleem, wat is verder nog van belang?quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
negerts hebben en LANGE lul toch?![]()
![]()
nee daar laat ik me niet mee inquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:59 schreef El_Rolando het volgende:
Is dat chickie toevallig een negerin?![]()
stinken.. "homies" hebben.. goude tanden.. goude kettingen.. ww uitkering..quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Das geen probleem, wat is verder nog van belang?
jongequote:Op vrijdag 29 september 2006 17:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zit je zo op werk, is er een chickie, ga je met dr praten, zegt ze dat ze alleen negers lekker vindt!!
Hoe wordt ik een negert voor even? :'(
Omdat ze op negers valt! Enemy in Disquisequote:Op vrijdag 29 september 2006 18:07 schreef Zosk het volgende:
Waarom zou je jezelf "vermommen" als neger?![]()
als ze er op valt dan hoef je haar toch al niet meer?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:09 schreef Blanchimont het volgende:
Waarom valt ze op negers?
Goed argument, helaas:(quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
als ze er op valt dan hoef je haar toch al niet meer?
Weet ik niet, ik ken het meisje uit het goudlokje topic nietquote:Was het toevallig dat meisje uit het Goudlokje topic ?
Aziatische meiden zijn bij mij meer dan welkom.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
als ze er op valt dan hoef je haar toch al niet meer?
Die zijn soms best te pruimen jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:12 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Aziatische meiden zijn bij mij meer dan welkom.
Gouden smoeltjequote:Op vrijdag 29 september 2006 18:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Goed argument, helaas:(
[..]
Weet ik niet, ik ken het meisje uit het goudlokje topic niet![]()
Maar ze kwam in ieder geval niet uit de FeesFebrik!
hmm goed argument, kan ze beter mij nemen idd.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zijn van die kamp types. Die pakken een neger om de lul, maar denken niet verder dan dat ze over 10 jaar in een rijtjeshuis in een volksbuurt wonen.
Dankje, zo gaat het me vast lukken!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:08 schreef sjakie007 het volgende:
En we hebben een Thijs Bosma!
[afbeelding]
Maar.. zo zit onze frituurvetpet er heul niet uit.. en hij wil geen gun..quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:08 schreef sjakie007 het volgende:
[afbeelding]
En dat zouden wij NIET kunnen?:Squote:Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef BobbyB het volgende:
En waarom ze alleen negers leuk vind moge duidelijk zijnDat vieze meisje wil gewoon goed uitgewoond worden.
Ja misschien weet zij niet dat blanken ook een grote harry kunnen hebben. En ja wie wil er nu uberhaupt in limboland wonenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En dat zouden wij NIET kunnen?:S
Wij kunnen dr na het uitwonen ook nog normaal laten wonen. Niet in Limbolandse kamperterreinen! (No offense)
Dan wil ze dus gewoon anale sexquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zit je zo op werk, is er een chickie, ga je met dr praten, zegt ze dat ze alleen negers lekker vindt!!
Hoe wordt ik een negert voor even? :'(
Schminkquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
hmm zal dat is aan dr vragen. Plak ik dr wel een foto van een negert voor dr gezicht.
Truequote:Op vrijdag 29 september 2006 22:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Ze moet gewoon niet achterom kijken![]()
Represent..quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:08 schreef sjakie007 het volgende:
[afbeelding]
Ze doet VMBO, die denken niet zo ver..quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:20 schreef Tha_T het volgende:
Nog niet overwogen dat ze gewoon tactisch wilde zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |