1000 cc = 1 literquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:36 schreef Lanvin het volgende:
Ik heb hier een maatschepje waar op de onderkant staat dat er 70cc in past, maar ik heb geen flauw benul hoeveel dit mag zijn. Via google is niet al te veel te vinden, dus daarom maar hierzo.
ik wou net zeggen, het ligt aan de dichtheid van de stofquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:38 schreef winterapfel het volgende:
[..]
1000 cc = 1 liter
met een dichtheid van 1 (water) is 70 cc dus 70 gram
70 cc veren daarintegen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:41 schreef Slarioux het volgende:
70cc lood weegt heul veel gram iig.
quote van ts:quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:46 schreef Christine het volgende:
Ik denk dat hij wil weten hoe zwaar zijn schepje is.
Wat heb ie noe weer te neul'n?quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:55 schreef Wojworshebn het volgende:
Nu een nieuwe: Hoeveel kilo is een meter?
of een watt meter?quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat heb ie noe weer te neul'n?![]()
Goed, ik kop hem in: een meter wahat?![]()
je kent toch de dichtheid van dat whey niet?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:25 schreef Lanvin het volgende:
De maatlepel zat bij het product (whey) dus mag aannemen dat het daarop is aangepast. Tis dus 70g dan, dank u![]()
so? Ik mag toch aannemen dat als ze een maatlepel erbij geven dat die aangepast is op het produktquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:27 schreef erikkll het volgende:
[..]
je kent toch de dichtheid van dat whey niet?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:25 schreef Lanvin het volgende:
De maatlepel zat bij het product (whey) dus mag aannemen dat het daarop is aangepast. Tis dus 70g dan, dank u![]()
Mooie vergelijking!quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:30 schreef ikke_ook het volgende:
[..]Wat is dit nou weer voor een logica?!
Als ik een weegschaal koop, en ik weeg daarop 70 kg. Dan is iemand anders die zich daarop weegt, en 70 kg is, toch niet ook 1m85 lang?!
Maar ervan uit gaande dat jullie dezelfde dichtheid hebben, zou wel dezelfde hoeveelheid water uit het zwembad spatten wanneer jullie alletwee een bommetje zouden doen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:30 schreef ikke_ook het volgende:
[..]Wat is dit nou weer voor een logica?!
Als ik een weegschaal koop, en ik weeg daarop 70 kg. Dan is iemand anders die zich daarop weegt, en 70 kg is, toch niet ook 1m85 lang?!
70cc ??quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar ervan uit gaande dat jullie dezelfde dichtheid hebben, zou wel dezelfde hoeveelheid water uit het zwembad spatten wanneer jullie alletwee een bommetje zouden doen..
Absoluut niet. Dat ligt meer aan de schoenmaat.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar ervan uit gaande dat jullie dezelfde dichtheid hebben, zou wel dezelfde hoeveelheid water uit het zwembad spatten wanneer jullie alletwee een bommetje zouden doen..
Ben je nou echt zo dom? 70cc = 70cc, maakt niet uit met wat. Whey (eiwitpoeder) heeft volgens mij een dichtheid van ongeveer 0,5 (dacht ik me te kunnen herinneren) dus dat wil zeggen dat een schep van 70cc 35 gram is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:30 schreef Lanvin het volgende:
[..]
so? Ik mag toch aannemen dat als ze een maatlepel erbij geven dat die aangepast is op het produkt
Jij bent echt achterlijk, is het niet?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:30 schreef Lanvin het volgende:
[..]
so? Ik mag toch aannemen dat als ze een maatlepel erbij geven dat die aangepast is op het produkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |