Daar was ik toen net vanafquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:58 schreef Nosh het volgende:
10 jaar geleden, toen was ik 8.
Ik gok dit:
[afbeelding]
Bij mij is het nog een goede 8 jaar aangebleven.quote:
Bij mij dat tweedequote:Op vrijdag 29 september 2006 17:02 schreef bolletje_25 het volgende:
Dat zal Hitzone 4 zijn geweestOf die PocoLoco-gang rommel.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ben benieuwd of er ook mensen zijn wiens favoriet van 10 jaar geleden nu nogsteeds hun favoriet is
Het plaatje doet het nietquote:
Yup waterboysquote:
Checkquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ben benieuwd of er ook mensen zijn wiens favoriet van 10 jaar geleden nu nogsteeds hun favoriet is bv. een beatles plaat ofzo
Motorpsycho - Timothy's monsterquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ben benieuwd of er ook mensen zijn wiens favoriet van 10 jaar geleden nu nogsteeds hun favoriet is bv. een beatles plaat ofzo
quote:
Check! Niets veranderd.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Het rare is, ik zat daar nu net over na te denken en toen realiseerde ik me dat ik daar eigenlijk nooit eerder over heb nagedacht. Ik denk dat Ben Folds Five - The Unauthorized Biography of Reinhold Messner op 1 staat, gevolgd door The Smits - The Queen is deathquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:10 schreef bukgeit het volgende:
Jouw #1 nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |