Al stellen we helemaal geen spits op, we winnen tochquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en dan is die minimaal 2 wedstrijden geschorst en mist die de kuip![]()
niet te hopenquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Al stellen we helemaal geen spits op, we winnen toch
Schorsing loopt gewoon door hoor, ook als je geblesseerd bent. Dus die 2 wedstrijden schorsing kan hij mooi zijn blessure uitzitten, komt best uit dan. En dan isie er in de kuip gewoon bij.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
+ openbare aanklager gaat heus wel een voor onderzoek starten maandag![]()
en dan is die minimaal 2 wedstrijden geschorst en mist die de kuip![]()
Klopt, Jong RKC uit is al maanden geledenquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:32 schreef pascalheister het volgende:
ach jullie missen huntelaar toch niet, hij scoorde de laatste tijd toch niet meer
geen competitie toch?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, Jong RKC uit is al maanden geleden
Tegen Vitesse nog 2x. Maar het gaat idd wat minder soepel dan vorig jaar, maar dat komt wel weer goedquote:
Dit seizoen maakt ie alleen geen belangrijke doelpunten, dat is het verschil met vorig jaar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tegen Vitesse nog 2x. Maar het gaat idd wat minder soepel dan vorig jaar, maar dat komt wel weer goed
Je moet minimaal 10 danslessen sirtaci dansen hebben gehad, anders kun je niet met ze mee dansenquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:56 schreef Erasmusch het volgende:
Wordt er ook nog gekeken naar je CV voor je wordt aangenomen bij de 410 boyz?
Om de rapcultuur maar even aan te halen: you're reaching, Dirkje. Je probeert het te hard.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet minimaal 10 danslessen sirtaci dansen hebben gehad, anders kun je niet met ze mee dansen![]()
Wij hopeloze Feyenoorders mogen toch wel mee praten over een hopeloos supporters vak?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:05 schreef Vicenzo het volgende:
Kunnen al die hopeloze Feyenoorders niet effe opzouten of normaal mee posten.
Als Feyenoorder moet je zeker 10 cursussen hoe-verwerk-ik-teleurstellingen hebben gehadquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet minimaal 10 danslessen sirtaci dansen hebben gehad, anders kun je niet met ze mee dansen![]()
Ik ben nog geen enkele keer teleurgesteld geweest dit seizoen. Als de spelers er maar voor 100% voor gaan vind ik hetquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als Feyenoorder moet je zeker 10 cursussen hoe-verwerk-ik-teleurstellingen hebben gehad![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben nog geen enkele keer teleurgesteld geweest dit seizoen. Als de spelers er maar voor 100% voor gaan vind ik het![]()
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben nog geen enkele keer teleurgesteld geweest dit seizoen. Als de spelers er maar voor 100% voor gaan vind ik het![]()
Ik ben teleurgesteld in het bestuur, niet in Feyenoord (spelers en supporters)quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Je bent niet teleurgesteld in dit Feyenoord?
Dirkje toch.
Beter beginnen jullie een boks club want voetballen kunnen jullie niet. Ik hoop dat de NOS niks meer live uitzend van Feyenoord dit seizoen. Echt niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
110% vechten voor het Feyenoordshirt vind ik best!
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:17 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Beter beginnen jullie een boks club want voetballen kunnen jullie niet. Ik hoop dat de NOS niks meer live uitzend van Feyenoord dit seizoen. Echt niet om aan te zien.
Komt ie daar weer mee. Je bent meteen gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Met deze uitspraak bevestig je meteen dat je geen echte suppoter van je club bent. Want waarom zat jij rond die tijd niet in je eigen stadion?
Omdat het een oefenwedstrijd was tegen een of ander ploegje uit Noorwegen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Met deze uitspraak bevestig je meteen dat je geen echte suppoter van je club bent. Want waarom zat jij rond die tijd niet in je eigen stadion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |