abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42257046
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:12 schreef Sethje het volgende:

[..]

2 Vrienden van me zaten al op 410 vorig jaar. En als je gewoon goede mentaliteit hebt dan komt het allemaal wel goed. Als je f-side boek leest, zitten ook anekdotes bij van mensen met "aparte hobbies" enzo, maar die werden net zo goed geaccepteerd omdat ze er gewoon staan als het moet.

Ik ben naar Kopenhagen gegaan terwijl ik 4 mensen kende ofzo, en nu ken ik bijna alle mensen die mee waren ongeveer, het gaat heel snel, als je er maar bent en relaxt doet en in mijn geval veel bier drinkt. Ik ben ook gewoon een gekke brabo maar ik word ook geaccepteerd, en ik ben nog steeds mezelf, ikpas me niet aan ofzo. Voor de rest zie de post van Devv hij beschrijft het wel goed denk ik.
Het is dus niet een hele hechte gesloten groep waar je moeilijk bij komt? (dat is trouwesn niet bedoelt als solicitatie )
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:27:18 #102
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42257111
Daar ga ik geen uitspraken over doen. Iedereen krijgt een kans naar mijn weten. Wil je ook op 410 volgend jaar dan ? (dacht dat ik je hier al welleeens over had zien posten)
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_42257180
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:27 schreef Sethje het volgende:
Daar ga ik geen uitspraken over doen. Iedereen krijgt een kans naar mijn weten. Wil je ook op 410 volgend jaar dan ? (dacht dat ik je hier al welleeens over had zien posten)
Ik woon en studeer vanaf dit jaar in Amsterdam en ik heb eigenlijk altijd al een seizoenskaart willen hebben maar omdat ik eht eerste jaar veel weekenden terug naar Brabant gaan is het lastig. En moet eerst nog een baan vinden . Maar ik wil dit jaar sowieso wel een paar wedstrijdjes meepikken en dan volgend jaar misschien een seizoenskaart. Ikzelf ben ook een gekke brabander en wil ook wel wat sfeer maken uiteraard
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:34:50 #104
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42257196
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:22 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Het is dus niet een hele hechte gesloten groep waar je moeilijk bij komt? (dat is trouwesn niet bedoelt als solicitatie )
Je denkt toch niet dat 1000/1500 man 1 groep vormt he

je hebt altijd groepen waarin je weer groepjes hebt etc
pi_42257353
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:34 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat 1000/1500 man 1 groep vormt he

je hebt altijd groepen waarin je weer groepjes hebt etc
Als het moet sta je echt wel in een grote groep. Afgelopen match weer 5 nieuwe mensen leren kennen van 410 . Gaat snel hoor.
JOHNNY HEITINGA
pi_42257449
Wordt er ook nog gekeken naar je CV voor je wordt aangenomen bij de 410 boyz?
pi_42257521
Dr is maar weinig eenheid op 410, alles bestaat uit verschillende kleinere en iets grotere groepjes.
pi_42257537
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:56 schreef Erasmusch het volgende:
Wordt er ook nog gekeken naar je CV voor je wordt aangenomen bij de 410 boyz?
Ja, minstens een 7 voor de vakken muziek en handvaardigheid op de middelbare school
pi_42257546
Camplo, niemand kende je toch van 410? En nu ben je opeens een AFCA Ultra?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_42257549
Je schijnt wel te moeten pogo'en voor een vakjury
Woo-loo-loo!
pi_42257664
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:04 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ja, minstens een 7 voor de vakken muziek en handvaardigheid op de middelbare school
OK. En op welke termijn kan je doorgroeien tot capo?
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:15:37 #112
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42257677
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:49 schreef Camplo het volgende:

[..]

Als het moet sta je echt wel in een grote groep. Afgelopen match weer 5 nieuwe mensen leren kennen van 410 . Gaat snel hoor.
lees je wel?
pi_42257776
We doen net alsof Sethje geaccepteerd is maar eigenlijk vindt iedereen het een dikke Brabo, maar niet verder vertellen.

En ik weet nog steeds niet wie de fok Camplo is, je doet wel blij met AFCA Ultras logo maar wie ben je nou? Op het AU forum is geen Camplo geregistreerd ook, wie ben je dan?
pi_42257878
MSN..
pi_42257895
Gezeik over 410
Houd van een lijntje.
pi_42258099
quote:
Bondscoach Foppe de Haan heeft Luigi Bruins opgeroepen als vervanger voor Hedwiges Maduro bij Jong Oranje. Maduro zegde af voor het duel tegen Jong Denemarken vanwege vermoeidheidsklachten.
Het zal vast al eerder besproken zijn, maar wat is er toch aan de hand met die jongen? Waar zou hij nou zo moe van kunnen zijn? En dat voor een vent die net de 20 is gepasseerd.
Woo-loo-loo!
pi_42258139
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:52 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Het zal vast al eerder besproken zijn, maar wat is er toch aan de hand met die jongen? Waar zou hij nou zo moe van kunnen zijn? En dat voor een vent die net de 20 is gepasseerd.
Tja, ik vind het ook wat vreemd allemaal. Het is natuurlijk waar dat hij te vroeg al te belangrijk werd en ook te veel gespeeld heeft, maar dat hij zo vermoeid is, verbaast mij wel. Je zou haast gaan denken dat het iets mentaals zou kunnen zijn, dat hij niet lekker in zijn vel zit.

Maar goed, dat kunnen wij allemaal niet weten, ik vertrouw er wel op dat Henk op een verantwoorde manier met hem omgaat. Het komt vast wel goed met die jongen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42258146
Heeft die niet de ziekte van Pfeiffer ofzo?
  zaterdag 30 september 2006 @ 15:22:42 #119
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42258512
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:26 schreef Bananenman het volgende:
En ik weet nog steeds niet wie de fok Camplo is, je doet wel blij met AFCA Ultras logo maar wie ben je nou?
hehe, hij is donderdag gedoopt
pi_42258521
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:56 schreef Urquhart het volgende:
Heeft die niet de ziekte van Pfeiffer ofzo?
Ook het eerste wat in me opkwam...

Vast een onbekende ziekte bij de medische staf van Ajax

[ Bericht 10% gewijzigd door Black-Death op 30-09-2006 15:28:46 ]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_42258543
Emanuelson was ook een tijdje oververmoeid, maar die speelde dan ook heel veel wedstrijden. Afgelopen zondag tegen NEC zag ik daar niets meer van terug die vermoeidheid. Dat van Maduro snap ik dan weer niet. Zoveel wedstrijden speelt 'ie nu ook weer niet.
pi_42259455
quote:
Huntelaar twee tot vier weken aan de kant

Amsterdam, 30 sep 2006
Klaas Jan Huntelaar is vanwege de vrijdag tijdens de training opgelopen enkelblessure twee tot vier weken uitgeschakeld.
De spits raakte vrijdagmiddag in de training voor het duel tegen FC Utrecht geblesseerd aan zijn linkerenkel. Zaterdag wees nader onderzoek uit dat Huntelaar twee tot vier weken zal zijn uitgeschakeld. De international heeft zich inmiddels afgemeld bij bondscoach Marco van Basten. Hij was geselecteerd voor de duels van het Nederlands elftal tegen Bulgarije en Albanië.
Ajax.nl

Das kut.
pi_42260431
ach, spitsen genoeg We kunnen ook zonder Huntelaar, alhoewel het zeker een gemis is.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zaterdag 30 september 2006 @ 17:14:28 #124
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42260519
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 16:21 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ajax.nl

Das kut.
+ openbare aanklager gaat heus wel een voor onderzoek starten maandag

en dan is die minimaal 2 wedstrijden geschorst en mist die de kuip
pi_42260536
Sneijder wil scherpe start Ajax tegen Utrecht

Wesley Sneijder hoopt dat Ajax zondag in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht vanaf de eerste minuut bij de les is. Anders loopt zijn ploeg opnieuw een grote kans om in de Domstad tegen een nederlaag te lopen. Vorig jaar verloren de Amsterdammers de grimmige ontmoeting met 1-0. 'We moeten voorkomen dat we vanaf de eerste minuut onder de grasmat worden gestopt.'

Sneijder weet dat de wedstrijd tegen de ploeg van trainer Foeke Booy lastig wordt. 'De wedstrijd leeft in Utrecht heel erg bij de spelers en de supporters', zegt de in Utrecht geboren international. 'Maar ook onze messen zijn geslepen. Wij moeten ervoor zorgen dat we meteen volle bak gaan spelen.'

Sneijder weet wel hoe het komt dat Utrecht-Ajax altijd zo'n beladen duel is. 'Ajax is de grootste club van Nederland en heeft heel veel prijzen gewonnen. Utrecht heeft dat niet en het kan zijn dat dat vreet aan de supporters.'

Als geboren Utrechter heeft Sneijder het altijd zwaar te verduren in de Galgenwaard. De supportersvereniging van Utrecht heeft de fans opgeroepen Sneijder dit keer met respect te behandelen. Sneijder vindt dat niet voldoende. 'Ze moeten voor iedereen respect tonen', vindt de middenvelder. 'Niet alleen voor mij.'

Assistent-trainer van Ajax Alfons Groenendijk was als speler actief voor beide clubs. De oorzaak van de rivaliteit is hem niet helemaal duidelijk. 'Misschien komt het omdat de steden dicht bij elkaar liggen. Voor alle clubs zijn wedstrijden tegen Ajax beladen. Iedereen wil van Ajax winnen. Dat kan een heel seizoen goed maken.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')