Het is dus niet een hele hechte gesloten groep waar je moeilijk bij komt? (dat is trouwesn niet bedoelt als solicitatiequote:Op zaterdag 30 september 2006 13:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
2 Vrienden van me zaten al op 410 vorig jaar. En als je gewoon goede mentaliteit hebt dan komt het allemaal wel goed. Als je f-side boek leest, zitten ook anekdotes bij van mensen met "aparte hobbies" enzo, maar die werden net zo goed geaccepteerd omdat ze er gewoon staan als het moet.
Ik ben naar Kopenhagen gegaan terwijl ik 4 mensen kende ofzo, en nu ken ik bijna alle mensen die mee waren ongeveer, het gaat heel snel, als je er maar bent en relaxt doet en in mijn geval veel bier drinkt. Ik ben ook gewoon een gekke brabo maar ik word ook geaccepteerd, en ik ben nog steeds mezelf, ikpas me niet aan ofzo. Voor de rest zie de post van Devv hij beschrijft het wel goed denk ik.
Ik woon en studeer vanaf dit jaar in Amsterdam en ik heb eigenlijk altijd al een seizoenskaart willen hebben maar omdat ik eht eerste jaar veel weekenden terug naar Brabant gaan is het lastig. En moet eerst nog een baan vindenquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:27 schreef Sethje het volgende:
Daar ga ik geen uitspraken over doen. Iedereen krijgt een kans naar mijn weten. Wil je ook op 410 volgend jaar dan ? (dacht dat ik je hier al welleeens over had zien posten)
Je denkt toch niet dat 1000/1500 man 1 groep vormt hequote:Op zaterdag 30 september 2006 13:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is dus niet een hele hechte gesloten groep waar je moeilijk bij komt? (dat is trouwesn niet bedoelt als solicitatie)
Als het moet sta je echt wel in een grote groep. Afgelopen match weer 5 nieuwe mensen leren kennen van 410quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat 1000/1500 man 1 groep vormt he![]()
je hebt altijd groepen waarin je weer groepjes hebt etc![]()
Ja, minstens een 7 voor de vakken muziek en handvaardigheid op de middelbare schoolquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:56 schreef Erasmusch het volgende:
Wordt er ook nog gekeken naar je CV voor je wordt aangenomen bij de 410 boyz?
OK. En op welke termijn kan je doorgroeien tot capo?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, minstens een 7 voor de vakken muziek en handvaardigheid op de middelbare school
lees je wel?quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als het moet sta je echt wel in een grote groep. Afgelopen match weer 5 nieuwe mensen leren kennen van 410. Gaat snel hoor.
Het zal vast al eerder besproken zijn, maar wat is er toch aan de hand met die jongen? Waar zou hij nou zo moe van kunnen zijn? En dat voor een vent die net de 20 is gepasseerd.quote:Bondscoach Foppe de Haan heeft Luigi Bruins opgeroepen als vervanger voor Hedwiges Maduro bij Jong Oranje. Maduro zegde af voor het duel tegen Jong Denemarken vanwege vermoeidheidsklachten.
Tja, ik vind het ook wat vreemd allemaal. Het is natuurlijk waar dat hij te vroeg al te belangrijk werd en ook te veel gespeeld heeft, maar dat hij zo vermoeid is, verbaast mij wel. Je zou haast gaan denken dat het iets mentaals zou kunnen zijn, dat hij niet lekker in zijn vel zit.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:52 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Het zal vast al eerder besproken zijn, maar wat is er toch aan de hand met die jongen? Waar zou hij nou zo moe van kunnen zijn? En dat voor een vent die net de 20 is gepasseerd.
hehe, hij is donderdag gedooptquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:26 schreef Bananenman het volgende:
En ik weet nog steeds niet wie de fok Camplo is, je doet wel blij met AFCA Ultras logo maar wie ben je nou?
Ook het eerste wat in me opkwam...quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:56 schreef Urquhart het volgende:
Heeft die niet de ziekte van Pfeiffer ofzo?
Ajax.nlquote:Huntelaar twee tot vier weken aan de kant
Amsterdam, 30 sep 2006
Klaas Jan Huntelaar is vanwege de vrijdag tijdens de training opgelopen enkelblessure twee tot vier weken uitgeschakeld.
De spits raakte vrijdagmiddag in de training voor het duel tegen FC Utrecht geblesseerd aan zijn linkerenkel. Zaterdag wees nader onderzoek uit dat Huntelaar twee tot vier weken zal zijn uitgeschakeld. De international heeft zich inmiddels afgemeld bij bondscoach Marco van Basten. Hij was geselecteerd voor de duels van het Nederlands elftal tegen Bulgarije en Albanië.
+ openbare aanklager gaat heus wel een voor onderzoek starten maandagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |