abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42239029
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:43 schreef F1Bas het volgende:
Niets is zo veranderlijk als supporters.

Lindenbergh en de Mul 'opeens' weer in de basis
Niets is zo veranderlijk dan de spelers zelf.
pi_42239380
de Mul
AFC Ajax
pi_42239857
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:29 schreef devv05 het volgende:

[..]

Blijf eens van die sjaal af.
Sjaal, pet, het is allemaal leuk om te pikken
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:50:22 #54
148596 Vicenzo
Ajacied 4 life
pi_42240229
de Mul speelde niet slecht maar de voorzetten kwamen weer is niet aan.
Ook in donkere dagen steun ik mijn cluppie: Ajax.
pi_42240322
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:50 schreef Vicenzo het volgende:
de Mul speelde niet slecht maar de voorzetten kwamen weer is niet aan.
Dat is toch zijn taak? Dan speelde hij wel slecht.
lollig
pi_42240408
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:35 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Sjaal, pet, het is allemaal leuk om te pikken
Boefje
pi_42240820
Kan een leuke loting worden als je die bakken zo ziet. Spurs in bak 5. Doe maar een lekker pittige, goed voor het leerproces.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42241692
Sfeer zat er gisteren verdomd goed in bij 410 volgens mij.

Maar wat een stelletje amateurs die Noren, echt lachwekkend.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42241995
Beter koopt Ajax even een goede rechtsbuiten in de winterstop. Dan zie ik ze wel de Uefa Cup winnen.
lollig
pi_42242041
Ik zit nu even NEC te kijken en pfoeh, die Boutahar speelt wel goed hoor. Goede passes, mooie bewegingen, al gescoord ook. Als Sneijder zou vertrekken, lijkt het me wel een redelijke vervanger op zich.

Al moet ik wel zeggen dat hij mij voor het interview met Ten Cate nooit echt was opgevallen. Maar nu ik er even op let zie ik wel dat hij veel potentie heeft.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42242756
Is NEC nu live op tv dan?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_42242765
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:19 schreef Black-Death het volgende:
Is NEC nu live op tv dan?
RTL 7
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_42243086
Thnx
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_42243111
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:55 schreef koningdavid het volgende:
Ik zit nu even NEC te kijken en pfoeh, die Boutahar speelt wel goed hoor. Goede passes, mooie bewegingen, al gescoord ook. Als Sneijder zou vertrekken, lijkt het me wel een redelijke vervanger op zich.

Al moet ik wel zeggen dat hij mij voor het interview met Ten Cate nooit echt was opgevallen. Maar nu ik er even op let zie ik wel dat hij veel potentie heeft.
Jol sprak ook altijd lovend over hem toch?
pi_42243936
nog een goal van Boutahar. Die moeten we in de gaten blijven houden.... maar dat doet Henk al geloof ik.
pi_42243984
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:55 schreef koningdavid het volgende:

Nou Boutahar is een leuke voetballer. Maar ik zie hem niet het verschil maken in een champions league wedstrijd. Een leuke voetballer voor een subtopper en hij zou leuk zijn voor Ajax als bankzitter maar niet meer dan dat.
lollig
pi_42244105
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:03 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Nou Boutahar is een leuke voetballer. Maar ik zie hem niet het verschil maken in een champions league wedstrijd. Een leuke voetballer voor een subtopper en hij zou leuk zijn voor Ajax als bankzitter maar niet meer dan dat.
Dat is ook mijn eerste reactie. Maar ik zou het lastig vinden hem op 'Champions League-niveau te beoordelen'. Ik vind het juist knap dat je als spelverdeler kan uitblinken bij een ploeg als NEC die normaal gesproken niet echt aanvalt. Misschien komt hij bij een beter voetballende ploeg, zoals Ajax, opeens heel goed uit de verf, dat weet je nooit.

Maar goed, een eventuele komst van Boutahar zal denk ik pas aan de orde komen als of Sneijder/Perez/Roger (zelfde posities) vertrekt of lange tijd niet meer beschikbaar is.
pi_42244258
quote:
Eurosport zendt UEFA Cup loting live uit
De tv-zender Eurosport zal aanstaande dinsdag vanaf 12:00 uur rechtstreeks verslag doen van de loting voor de groepsfase van de UEFA Cup. De loting vindt plaats in het UEFA hoofdkwartier in Nyon.
pi_42244308
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:07 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat is ook mijn eerste reactie. Maar ik zou het lastig vinden hem op 'Champions League-niveau te beoordelen'. Ik vind het juist knap dat je als spelverdeler kan uitblinken bij een ploeg als NEC die normaal gesproken niet echt aanvalt. Misschien komt hij bij een beter voetballende ploeg, zoals Ajax, opeens heel goed uit de verf, dat weet je nooit.

Maar goed, een eventuele komst van Boutahar zal denk ik pas aan de orde komen als of Sneijder/Perez/Roger (zelfde posities) vertrekt of lange tijd niet meer beschikbaar is.
Net alsof Ronaldinho of Sneijder niet zo opvallen bij NEC.

Als jou bewering klopt dan kan je spelers van verdedigende ploegen niet scouten. Dat zou mooi zijn want de meeste ploegen op aarde spelen verdedigend.
lollig
pi_42244417
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:14 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Net alsof Ronaldinho of Sneijder niet zo opvallen bij NEC.

Als jou bewering klopt dan kan je spelers van verdedigende ploegen niet scouten. Dat zou mooi zijn want de meeste ploegen op aarde spelen verdedigend.

Volgens mij begrijp je me niet. Boutahar valt wel degelijk op bij NEC, maar geloof mij dat dat moeilijker is bij een defensief ingestelde ploeg dan bij een aanvallende ploeg die constant aan de bal is a la Ajax.
  zaterdag 30 september 2006 @ 00:05:54 #71
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_42247610
komt goed zondag...helaas zonder KJH maar met Markus, Rio en Mauro! Oprollen die gasten in utrecht zodat ze ook weer het hele jaar stil zijn....

btw gisteren was het kapot vet op 410! Lekkerrrr!!!
pi_42250027
quote:
'Huntelaar maand aan de kant'
Geschreven door Rogier Deelstra op zaterdag, 30 september om 00:18

Ajax kan waarschijnlijk twee tot vier weken niet beschikken over Klaas Jan Huntelaar. De Amsterdamse spits blesseerde op de vrijdagtraining zijn enkelband. Vandaag moet een scan in het ziekenhuis meer duidelijkheid geven.

De aanvaller meldt zich zo goed als zeker af voor de interlands van het Nederlands elftal. Het is de vraag of bondscoach Marco van Basten Ruud van Nistelrooy, die zich onlangs kritisch uitliet over het selectiebeleid bij Oranje, oproept als zijn vervanger.

Huntelaar speelt hoe dan ook niet mee in het duel van Ajax tegen FC Utrecht komende zondag. Markus Rosenberg en Ryan Babel kunnen hem vervangen.
Bron: het immer betrouwbare Voetbalzone.nl

Zou wel klote zijn hoor.
  zaterdag 30 september 2006 @ 01:40:02 #73
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42250195
ey mensen over die lambada.

dat kan toch niet, komop zeg.
Volgens mij jaag je enig krediet dat opgebouwd is daarmee 3x zo hard door de plee
pi_42250312
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 01:40 schreef PLAE@ het volgende:
ey mensen over die lambada.

dat kan toch niet, komop zeg.
Volgens mij jaag je enig krediet dat opgebouwd is daarmee 3x zo hard door de plee
Nou dat gaat sowieso wel door de plee met die gayshit dat ze zittend met de armen over elkaar lopen te zingen

Dat ziet er gewoon te gay uit

Lambada tsja, vind de melodie wel vet maar ik snap wat je bedoelt.
pi_42250454
Dat hele gedoe met de rug naar het veld vind ik ook maar apart. Of is dat de lambada?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')