Niets is zo veranderlijk dan de spelers zelf.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:43 schreef F1Bas het volgende:
Niets is zo veranderlijk als supporters.![]()
Lindenbergh en de Mul 'opeens' weer in de basis
Dat is toch zijn taak? Dan speelde hij wel slecht.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:50 schreef Vicenzo het volgende:
de Mul speelde niet slecht maar de voorzetten kwamen weer is niet aan.
Boefjequote:Op vrijdag 29 september 2006 19:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Sjaal, pet, het is allemaal leuk om te pikken![]()
RTL 7quote:
Jol sprak ook altijd lovend over hem toch?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:55 schreef koningdavid het volgende:
Ik zit nu even NEC te kijken en pfoeh, die Boutahar speelt wel goed hoor. Goede passes, mooie bewegingen, al gescoord ook. Als Sneijder zou vertrekken, lijkt het me wel een redelijke vervanger op zich.
Al moet ik wel zeggen dat hij mij voor het interview met Ten Cate nooit echt was opgevallen. Maar nu ik er even op let zie ik wel dat hij veel potentie heeft.
Nou Boutahar is een leuke voetballer. Maar ik zie hem niet het verschil maken in een champions league wedstrijd. Een leuke voetballer voor een subtopper en hij zou leuk zijn voor Ajax als bankzitter maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:55 schreef koningdavid het volgende:
Ik zit nu even NEC te kijken en pfoeh, die Boutahar speelt wel goed hoor. Goede passes, mooie bewegingen, al gescoord ook. Als Sneijder zou vertrekken, lijkt het me wel een redelijke vervanger op zich.
Al moet ik wel zeggen dat hij mij voor het interview met Ten Cate nooit echt was opgevallen. Maar nu ik er even op let zie ik wel dat hij veel potentie heeft.
Dat is ook mijn eerste reactie. Maar ik zou het lastig vinden hem op 'Champions League-niveau te beoordelen'. Ik vind het juist knap dat je als spelverdeler kan uitblinken bij een ploeg als NEC die normaal gesproken niet echt aanvalt. Misschien komt hij bij een beter voetballende ploeg, zoals Ajax, opeens heel goed uit de verf, dat weet je nooit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:03 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou Boutahar is een leuke voetballer. Maar ik zie hem niet het verschil maken in een champions league wedstrijd. Een leuke voetballer voor een subtopper en hij zou leuk zijn voor Ajax als bankzitter maar niet meer dan dat.
quote:Eurosport zendt UEFA Cup loting live uit
De tv-zender Eurosport zal aanstaande dinsdag vanaf 12:00 uur rechtstreeks verslag doen van de loting voor de groepsfase van de UEFA Cup. De loting vindt plaats in het UEFA hoofdkwartier in Nyon.
Net alsof Ronaldinho of Sneijder niet zo opvallen bij NEC.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is ook mijn eerste reactie. Maar ik zou het lastig vinden hem op 'Champions League-niveau te beoordelen'. Ik vind het juist knap dat je als spelverdeler kan uitblinken bij een ploeg als NEC die normaal gesproken niet echt aanvalt. Misschien komt hij bij een beter voetballende ploeg, zoals Ajax, opeens heel goed uit de verf, dat weet je nooit.
Maar goed, een eventuele komst van Boutahar zal denk ik pas aan de orde komen als of Sneijder/Perez/Roger (zelfde posities) vertrekt of lange tijd niet meer beschikbaar is.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Net alsof Ronaldinho of Sneijder niet zo opvallen bij NEC.
Als jou bewering klopt dan kan je spelers van verdedigende ploegen niet scouten. Dat zou mooi zijn want de meeste ploegen op aarde spelen verdedigend.
Bron: het immer betrouwbare Voetbalzone.nlquote:'Huntelaar maand aan de kant'
Geschreven door Rogier Deelstra op zaterdag, 30 september om 00:18
Ajax kan waarschijnlijk twee tot vier weken niet beschikken over Klaas Jan Huntelaar. De Amsterdamse spits blesseerde op de vrijdagtraining zijn enkelband. Vandaag moet een scan in het ziekenhuis meer duidelijkheid geven.
De aanvaller meldt zich zo goed als zeker af voor de interlands van het Nederlands elftal. Het is de vraag of bondscoach Marco van Basten Ruud van Nistelrooy, die zich onlangs kritisch uitliet over het selectiebeleid bij Oranje, oproept als zijn vervanger.
Huntelaar speelt hoe dan ook niet mee in het duel van Ajax tegen FC Utrecht komende zondag. Markus Rosenberg en Ryan Babel kunnen hem vervangen.
Nou dat gaat sowieso wel door de plee met die gayshit dat ze zittend met de armen over elkaar lopen te zingenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:40 schreef PLAE@ het volgende:
ey mensen over die lambada.![]()
![]()
dat kan toch niet, komop zeg.
Volgens mij jaag je enig krediet dat opgebouwd is daarmee 3x zo hard door de plee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |