Tsjah aankoop van Koeman he.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Rosales had het er nog behoorlijk moeilijk mee.
Rosales heeft het overal moeilijk mee. Zelfs tegen de linksback van Jong RKC kon ie niks maken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Rosales had het er nog behoorlijk moeilijk mee.
Aldus AT5, geen Hunter zondag.quote:Huntelaar kan zondag niet meespelen
29-9-2006 Klaas Jan Huntelaar is aanstaande zondag niet inzetbaar in de wedstrijd tegen FC Utrecht.
De spits viel vrijdag tijdens de training van Ajax uit met een blessure aan zijn linkerenkel. De aard van het kwetsuur werd niet gelijk duidelijk, maar Huntelaar verliet met veel pijn, en 'verzacht' met een ijszak op de zere plek, het trainingsveld naast de ArenA.
Verwacht wordt dat Huntelaar minimaal twee weken is uitgeschakeld. Zaterdag moet de spits een aantal medische tests ondergaan.
Inderdaad, Baby kan dat klusje wel klaren.quote:
Babel met zijn rug naar de goal is dramaquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad, Baby kan dat klusje wel klaren.
Precies, ging gister ook voor geen drol. Kwam ook gedeeltelijk omdat diepe ballen niet op het goede moment kwamen maarja het werkt niet in dit elftal.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Babel met zijn rug naar de goal is drama![]()
Tsja, misschien zou 4-4-2 zondag een keertje beter zijn omdat je Huntelaar mist.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:45 schreef koningdavid het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd pleiten voor een spitsenduo: Rosenberg & Babel.
Perez daarachter en Sneijder, Gabri en Roger/Maduro op het middenveld.
Je kan ook gewoon Babel en Rosenberg laten switchen tussen spits en linksbuiten, maak je de verdediging ook gek mee.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:45 schreef denthemen het volgende:
rosenberg in het centrum...
Is ook een optie.. maar of rosenberg en babel het goed uitvoeren is een 2equote:Op vrijdag 29 september 2006 17:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Babel en Rosenberg laten switchen tussen spits en linksbuiten, maak je de verdediging ook gek mee.
Kan je niet over oordelen, te zwakke tegenstander.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:56 schreef S-Two het volgende:
Hoe speelde Vermaelen gister trouwens als links-back? Een beetje een serieuze optie voor die positie?
Precies, aan Lindenbergh zat ik ook al te denken. Daarnaast zou ik met Babel in de spits beginnen nu Hunterlaar er niet bij is. Laat De Mul maar eens starten tegen Utrecht en dan kan Rosenberg linksbuiten staan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Lindenbergh speelt wel goed laatste tijd..
Lindenberghquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:43 schreef F1Bas het volgende:
Niets is zo veranderlijk als supporters.![]()
Lindenbergh en de Mul 'opeens' weer in de basis
Ik heb nooit op beiden spelers afgegeven. Als zij het dan ook goed doen vind ik dat zij wel een kans verdienen. Daarnaast heeft Maduro nog te weinig vertrouwen in zichzelf en zie ik Roger uit tegen Utrecht niet zitten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:43 schreef F1Bas het volgende:
Ach ja, sommige spelers zijn de ene keer in vorm, en anderen de andere keer. Maar inderdaad, veel mensen leven erg in de waan van de dag, en waaien met alle winden mee.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:43 schreef F1Bas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |